Laposabb has egy nap alatt - ezt kell (t)enned érte!

  • 2018. május 21.

Bár egy éjszaka alatt sajnos nem tudunk csodával határos módon 5 kilót csak úgy ledobni, arra van mód, hogy a tegnap még puffadt, teli hasat mára laposabbá varázsoljuk – pusztán az aznapi, tudatos étkezésünk következtében. Csak 12 egészséges élelmiszer, és bátran felveheted kedvenc crop toppodat.

olvass tovább

5 tanács, amivel támogatod a diétádat

Sajnos, csupán a szándék, hogy törekszel rá, hogy odafigyelsz az étkezésedre és többet mozogsz, nem elegendőek ahhoz, hogy garantálják a sikeres, látható eredményeket. A súlycsökkentés kemény csata, de miután kiválasztottad a számodra megfelelő diétát és testmozgást, még öt dolgot tehetsz, amivel támogatod a fogyókúrádat.

olvass tovább

Tudd meg, melyik a hozzád legjobban illő fitness típus!

  • 2018. április 14.

Sokszor tanácstalanul állunk a rengeteg fitness típus, mozgásforma előtt, fogalmunk sincs, hogyan és mibe fogjunk e téren. Végül is kezdőként honnan kéne tudnunk, hogy melyik módszer lenne a legjobb és leghatásosabb a saját testünknek? Ebben próbálunk most segíteni kicsit.

olvass tovább

Jóga kerék, nem csak jógázóknak

Ez a hazánkban újdonságnak számító, kemény műanyagból készült, habszivaccsal bevont, kb 30 cm átmérőjű sportszer számtalan gyakorlatot kiegészíthet – akárcsak nagytestvére, a fitnesz labda. Nemcsak jóga órák kiváló kiegészítője, de otthon végzett tornához is tökéletesen alkalmazható. Na de lássuk, hogyan!

olvass tovább

Hogyan igyál több vizet?

  • 2018. február 21.

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy az egészséges táplálkozás és minden diéta legelemibb alapköve, hogy minél több folyadékot, lehetőség szerint vizet, zöld és gyógyteát juttassunk a szervezetünkbe. Most ahhoz adunk tippeket, hogy miként veheted rá magad a fokozott vízfogyasztásra.

olvass tovább

Hibák, amiket ne kövess el a futópadon

  • 2017. november 30.

Sokan választják előszeretettel a futógépet a szabadtéri futás helyett, különösen a hűvösebb levegő és az esős idő beköszöntével. Kevesen vannak azonban tisztában azzal, hogy mi mindenre kell odafigyelni, hogy a gépen töltött izzasztó percek valóban a kívánt hatást érjék el. Összegyűjtöttük, hogy mely hibákat ne kövesd el.

olvass tovább

Munka előtt vagy után sportolj?

  • 2017. november 21.

Ha épp próbálsz rájönni, hogy mi a legeredményesebb és legmegfelelőbb időpontja a mozgásnak, tudnod kell, hogy van néhány kritérium, amit számításba vehetsz – azonban ezek legtöbbje személyenként változó. Talán nem vagy korán kelő típus, így a hajnali izzadás lehetősége fel sem merül. Az esti órák gyakran elúsznak a vacsora, házi feladatok, és a kimerültség káoszával. Szóval, a nap melyik időszakában a legjobb sportolni?

olvass tovább

Miért indítsd zabkásával a reggeleket?

  • 2017. október 05.

Senki sem vitatja, hogy egészségünk érdekében minden nap reggeliznünk kell, lehetőleg otthon, nyugalomban, az asztal mellett. Ha ezt megteszed, már a jó úton haladsz; de nem mindegy, hogy rózsaszín, cukormázas fánkot vagy csupacsokis kakaócsigát majszolgatsz habos kakaóval, vagy pedig végiggondolod, hogy egy új nap kezdetén mire van szüksége a szervezetednek valójában.

olvass tovább