Kulcsszó keresés /


Oidipusz - Cupra Leon 1.5 eTSI DSG

A Seat története a VW csoporttal 1982-ben kezdődött. Az elmúlt valamivel több, mint 40 év rengeteg izgalmas modellt, számos értékesítési és marketingstartégiát vonultatott fel. Voltak igazán jól sikerültek és voltak kevésbé. Úgy vélem, hogy a mélypontot a 2005 után kezdődő de’Silva által tervezett modellek jelentették. Ennek a korszaknak vége és újra olyan autók kerülnek ki a spanyol gyárból, amelyek megdobogtatják a szívet. De a márka magára találása nem ennyire egyszerű.

olvass tovább

Mike jelenti a spanyol tengerpartról: Hogyan élnek a nyugdíjasok Spanyolországban?

  • 2022. január 23.

A címben feltett kérdésre könnyű egyszavas választ adni: jól. Vagy kicsit részletesebben: nagyon jól! Ez a cikk azonban ennél többre vállalkozik és megpróbálom bemutatni az alapvető különbségeket Magyarország és Spanyolország között. Persze az olvasóban egyből felmerülhet a kérdés, hogy ugyan mi értelme ilyen összehasonlításnak, hiszen mind tudjuk a végeredményt és ez amúgy is csak pénz kérdése. Nos, ez az első nagy tévedés. De kezdjük az elején.

olvass tovább

Mike jelenti a spanyol tengerpartról 2. rész

  • 2022. január 15.

Hogy milyen itt vezetni? Ah, felejtsd el. Az első élményem, emlékszem, igen meghatározó volt. Éppen előztem valami tötymörgőt, ahogy otthon azt megszoktam a még pont beférek módszerrel. Mármint a szembejövőhöz képest. Igazából még rá is hagytam egy kicsit. Kényelmes előzésnek indult nem az otthon megszokott épp hogy hárman még elférünk a két sávban.

olvass tovább

Mike jelenti a spanyol tengerpartról

  • 2022. január 07.

Ilyen még egész életemben nem történt velem! De most komolyan. Soha. Január elseje volt, 2022. Persze, ilyen se volt még de ez most nem fontos. A lényeg hogy reggel ráálltam a mérlegre és 100,3 kilót mutatott. El sem akartam hinni. Azonnal sokkot kaptam. Nagyot.

olvass tovább

Zöldülő igények - Seat Leon plug-in hybrid (PHEV)

Alig pár nappal azután, hogy részt vehettem a Cupra spanyolországi bemutatóján, amelyről a cikket pár napja lehet olvasni az oldalon, máris a visszafogottabb Seat Leon volánja mögött találtam magam. A szerénység ebben az esetben 41 lóerő különbséget jelent és nagyjából 10% -kal kevesebb pénzkiadást. A forma és a funkció természetesen azonos, így valószínűleg a fő volumen továbbra is Seatból fog érkezni, ha a Leon kerül szóba vásárláskor.

olvass tovább