Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Gentlemen
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
    • PartyStyle
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
    • High tech
    • Palackba zárva
  • BODY & SPORT
    • Fitten, frissen
    • Minden ami sport
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Cool-Túra
    • Mindent a szemnek
  • ÉLETÉRZÉS
    • Csipetnyi NŐ
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Érdekességek
    • Utazás
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Style Family
  • STYLE-BUSINESS
    • Ingatlanhírek
    • Sikertippek
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Minden benne van, ami kell – KIA Xceed Plug-in

Minden benne van, ami kell – KIA Xceed Plug-in

Autó & Motor
 - A zeneművészet fiatal tehetségeit díjazta az MVM

A zeneművészet fiatal tehetségeit díjazta az MVM

Autó & Motor - Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Autó & Motor
 - Férfiszempont: A jó szex

Férfiszempont: A jó szex

Autó & Motor - Grillparti bárhol, bármikor – Különleges Navarával állt elő a Nissan

Grillparti bárhol, bármikor – Különleges Navarával állt elő a Nissan

Autó & Motor
 - Mire számíthat egy férfi, ha egy érett nővel akad össze?

Mire számíthat egy férfi, ha egy érett nővel akad össze?

Autó & Motor - Can-Am On-Road termékpaletta 2021-ben

Can-Am On-Road termékpaletta 2021-ben

Autó & Motor
 - Férfiszempont: Elmúlik

Férfiszempont: Elmúlik

Hight tech - A modern városi – Joyor X5S és Joyor G1

A modern városi – Joyor X5S és Joyor G1

Hight tech
 - Így NE telefonálj

Így NE telefonálj

Autó & Motor - Egy őszinte autó – Ford Mustang GT 5.0 V8 450LE

Egy őszinte autó – Ford Mustang GT 5.0 V8 450LE

Autó & Motor
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna

  • 2020. szeptember 19.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

A Juke mindig is egy olyan autó volt, amelyet lehetett szeretni, vagy éppen utálni. Egy dolgot nem lehetett soha, közömbösnek lenni iránta. Az egyik legmegosztóbb formatervvel rendelkező autó, amely megteremtette a kompakt crossover szegmenst, 9 év után teljesen megújult.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Meglehetősen hosszúnak mondható ez az időszak 2010 óta. Gyakorlatilag mindegyik autógyár megalkotta ez alatt az idő alatt a saját crossoverét. A Juke-nak így évről évre meg kellett vívnia a maga harcát a versenytársakkal. Több kisebb-nagyobb ráncfelvarráson is átesett, mégis utolsó utáni pillanatnak tekinthető, hogy a teljesen új Juke a piacra lépett.
Egy ilyen formabontó autó esetében ez nagyon nehéz döntés és komoly feladat, hiszen a meglévő vevőkör, amely egyáltalán nem kicsi - 1,5 milliónál is több kelt el az előző sorozatból - a folytatást, a fejlődést szeretné látni, miközben megmaradnak azok az értékek, formavilág, amely miatt szerette az autót.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az új Juke teljes mértékben hozza a fenti elvárást. Ahogy ránézünk az új Juke-ra, egyből látható, hogy különbözik az előzőtől, mégis a vonalak, a formavilág a korábbi egyértelmű folytatása. Nem vesztette el a „Jukeságát” a második generáció. Formabontó, sportos és vagány, amilyen az első széria volt.  Mindeközben letisztultabb, modernebb lett és lényegesen minőségibb az összhatása.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Én kezdetektől oda voltam a Juke-ért, hiszen mindig is olyan autóról beszélünk/beszéltünk, amely nem szürke a tömegben. A vonalvezetése, jellegzetes lámpái megkülönböztették bármelyik másik autótól. És bár tény, hogy a forma számos pontján felülírta a praktikumot, mégis egy igazi, városi, számomra szép autó a Juke. Ez a megfogalmazás, mármint, hogy tetszik és szép, érdekes módon pontosan addig tartott, ameddig meg nem láttam körülbelül 6-8 hónappal ezelőtt az új Juke-ot a hivatalos megnyitón. Innentől kezdve ezt a szerepet egycsapásra vette át az új.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A Juke vizuálisan sokkal nagyobb lett, mint amennyivel valójában megnövekedett. Hossza 7cm-rel, viszont a tengelytáv 10,5 centivel lett nagyobb. Ez nem kevés, de az új lámpák, a vonalvezetés, a tetővonalon elhelyezett spoiler, valamint az opcióként rendelhető kétszínű fényezés miatt lényegesen masszívabb, termetesebb lett a megjelenése.
Az első LED-es lámpák keskeny íve abszolút modern, a menetfény pedig megmaradt a kerek búra alatt, mint korábban. Így utánozhatatlanul Juke maradt, mindeközben a 2020-as divatot is követi. A hűtőrács, illetve a Nissan embléma egy lényegesen nagyobb króm keret között foglal helyet, amely szintén a látványban ad növelő hatást.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az autó oldalát két lényeges vizuális elem határozza meg. A legfeltűnőbb az autó méretéhez képest gigantikus méretűre szabott, 19” -es könnyűfém kerekek. A másik pedig a korábbi Juke-hoz képest ellenkező irányba, azaz felfelé ívelő törésvonal. Ettől sokkal dinamikusabb lett a Juke. A hátsó ajtók nyitása továbbra is a rejtett kilincsekkel történik. Szintén egy olyan elem, amelytől a Juke jellegzetes volt. Örülök, hogy ez nem változott. Ahogy említettem, lehetőség van kétszínű fényezést is rendelni, de ha ezt nem is tesszük – például a tesztautó egyszínű fényezéssel volt ellátva – akkor is jól elkülönül a tető és a karosszéria síkja. Lebegő hatást kelt a tetőszerkezet, amely igazán szépen mutat a kis crossoveren.
Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A hátsó lámpatesteket teljes mértékben áttervezték. Korábban egy felfelé ívelő, kicsit bumszlinak mondható fordított T formájú lámpatest jellemezte a Juke-ot. Az új lámpák enyhén sötétítettek és keskenyebbek. Igazán szépek, ahogy belesimulnak a hátsó rész formavilágába.
Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A belső tér ugyanúgy hozza a Juke hangulatot, mint korábban. A váltókar körüli jellegzetes kör alakú ív, a kör formájú légbeömlők az előző széria hangulatát örökítik át, miközben megkapott mindenféle modern kiegészítőt az új autó. A műszerfal félig digitális. Az analóg műszeregységek között digitális kijelzőn nézhetjük az egyes beállításokat, funkciókat. Könnyen áttekinthető, gyorsan és egyszerűen kezelhető. A középkonzol közepét a mai divatnak megfelelő, fektetett formában elrendezett tablet foglalja el, amelyen a navigáció, rádió, Apple CarPlay, foglalhatja el a helyet. A klíma vezérlés ez alatt, hagyományos formában, tekerőgombok és digitális visszajelző segítségével állítható.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az új Juke természetesen tartalmaz mindenféle hárombetűs vezetést támogató rendszert, így például a második szintű önvezetésre is alkalmas (adaptív tempomat, sávtartó, vészfék asszisztens hármasa képes autópályán egy rövid ideig helyettünk irányítani az autót).

Érdemes még kiemelni az autó hi-fi rendszerét. A Bose által szolgáltatott zene, illetve hangzás különlegessége az első ülések fejtámlájába integrált hangszóró. A megoldás látványos, de különbséget én nem éreztem egy hagyományos rendszerhez képest.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A tengelytáv növekedésnek köszönhetően végre nem csak jelképes a hely a hátsó üléssornál. Kifejezetten jelentős a lábtér növekedése. Csakúgy, mint a csomagtartó mérete, mivel az is jelentősen változott. Az előző széria méretéhez képest elfogadható, 422 literesre duzzadt az új Juke csomagtere.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Motorválaszték szempontjából egyelőre szegényes a kínálat. Egyedül az 1000 köbcentiméteres 117 lóerős erőforrás választható az autóhoz, automata és manuális váltóval. Mi az előbbit teszteltük és ez is egy olyan pont volt, amely lényegesen jobb lett, mint korábban. A duplakuplungos váltó ugyanis sokkal jobban illik az autóhoz, mint a korábbi fokozatmentes váltó.
A fogyasztása a literes háromhengeres turbónak átlagosnak mondható. A teszt alatt 8 literes fogyasztást mértünk, vegyes használat mellett. 

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az új Juke megmaradt az, ami volt, egy rendkívül színes egyéniség, egy vidám jelenség a város útjain. Miközben tejes mértékben megújult, lényegesen szebb és modernebb lett. Várhatóan a motorkínálat is bővülni fog, többek között hybrid meghajtással, így semmi nem akadályozza meg, hogy folytatódjon a korábbi széria sikere.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

  • juke 2020 juke tekna teszt nissan crossover nissan juke nissan juke 2020 teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna
    • Autó & Motor
    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai
    • Autó & Motor
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Férfiszempont: Vágyak - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Férfiszempont: Vágyak
    • Keresd a nőt!
    Az elérhetetlen férfi nyomában - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Az elérhetetlen férfi nyomában
    • Keresd a nőt!
    Így csábít a nő harminc felett - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Így csábít a nő harminc felett
    • Keresd a nőt!
    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től
    Az intelligens emberek rossz tulajdonságai
    A mentálisan erős emberek közös jellemzői
    Molnár Andi a lesz a vadonatúj Toyota Yaris márkanagykövete
    A nehéz kérdés – Suzuki SX4 S-Cross GLX vs. Suzuki Vitara GLX
    Éppen annyira fontos önmagunknak is megbocsátani egy rossz kapcsolat után

    Kapcsolódó cikkek

    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai

    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai

    További cikkek

    5%-os csökkenésben a magyar gumiabroncs piac

    5%-os csökkenésben a magyar gumiabroncs piac

    Az ORFK-OBB és a Continental együttműködést köt a biztonságos közlekedésért

    Az ORFK-OBB és a Continental együttműködést köt a biztonságos közlekedésért

    ’Látni és látszani 2020’ kampányával hívja fel a figyelmet az ORFK-OBB a biztonságos szezonális közlekedésre

    ’Látni és látszani 2020’ kampányával hívja fel a figyelmet az ORFK-OBB a biztonságos szezonális közlekedésre

    Hamarosan indul az első futam a FIA ETRC kamion-Európa-bajnokságban

    Hamarosan indul az első futam a FIA ETRC kamion-Európa-bajnokságban

    Kecskés Tamás kétnapos edzésen készült a következő megmérettetésre

    Kecskés Tamás kétnapos edzésen készült a következő megmérettetésre

    Műszaki hibából agyrázkódás, nehéz világbajnoki hétvége áll Sebestyén Peti mögött

    Műszaki hibából agyrázkódás, nehéz világbajnoki hétvége áll Sebestyén Peti mögött

    Legolvasottabb írások

    Férfiszempont: Vágyak

    Férfiszempont: Vágyak

    Az elérhetetlen férfi nyomában

    Az elérhetetlen férfi nyomában

    Így csábít a nő harminc felett

    Így csábít a nő harminc felett

    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től

    „A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt” – Idézetek Dan Millman-től

    Az intelligens emberek rossz tulajdonságai

    Az intelligens emberek rossz tulajdonságai

    A mentálisan erős emberek közös jellemzői

    A mentálisan erős emberek közös jellemzői

    Molnár Andi a lesz a vadonatúj Toyota Yaris márkanagykövete

    Molnár Andi a lesz a vadonatúj Toyota Yaris márkanagykövete

    A nehéz kérdés – Suzuki SX4 S-Cross GLX vs. Suzuki Vitara GLX

    A nehéz kérdés – Suzuki SX4 S-Cross GLX vs. Suzuki Vitara GLX

    Éppen annyira fontos önmagunknak is megbocsátani egy rossz kapcsolat után

    Éppen annyira fontos önmagunknak is megbocsátani egy rossz kapcsolat után

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Gentlemen
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
    • PartyStyle

    MOBILITY

    • Autó & Motor
    • High tech
    • Palackba zárva

    BODY & SPORT

    • Fitten, frissen
    • Minden ami sport
    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Cool-Túra
    • Mindent a szemnek

    ÉLETÉRZÉS

    • Csipetnyi NŐ
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Érdekességek
    • Utazás
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Style Family

    STYLE-BUSINESS

    • Ingatlanhírek
    • Sikertippek
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2021 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Gentlemen
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
      • PartyStyle
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
      • High tech
      • Palackba zárva
    • BODY & SPORT
      • Fitten, frissen
      • Minden ami sport
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Cool-Túra
      • Mindent a szemnek
    • ÉLETÉRZÉS
      • Csipetnyi NŐ
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Érdekességek
      • Utazás
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Style Family
    • STYLE-BUSINESS
      • Ingatlanhírek
      • Sikertippek