Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Életérzés - Miért nem járnak urológushoz a magyar férfiak?

Miért nem járnak urológushoz a magyar férfiak?

Életérzés
Csipetnyi nő - Férfiszempont: Meddig küzdjünk egy Nőért?

Férfiszempont: Meddig küzdjünk egy Nőért?

Csipetnyi nő
Életérzés - Ez történik a férfi nemi szervvel 7 vagy több szex-mentes nap után

Ez történik a férfi nemi szervvel 7 vagy több szex-mentes nap után

Életérzés
Mindent egymásért - Úrinőt esetleg Úriasszonyt keresek jeligére

Úrinőt esetleg Úriasszonyt keresek jeligére

Mindent egymásért
Én - Milyen hatással van egy apa a lánya életére?

Milyen hatással van egy apa a lánya életére?

Én
Mindent a testnek - 3 oka annak, hogy miért jársz éjszaka is WC-re

3 oka annak, hogy miért jársz éjszaka is WC-re

Mindent a testnek
Gentlemen - Férfi stílusiskola: Így legyél elegáns sportosabb öltözetben

Férfi stílusiskola: Így legyél elegáns sportosabb öltözetben

Gentlemen
Mindent egymásért - Poligám kapcsolatban vagyok a barátnőmmel, és nekünk így is jó

Poligám kapcsolatban vagyok a barátnőmmel, és nekünk így is jó

Mindent egymásért
  1. STYLELIFE
  2. Otthon & Design
  3. GROHE – dizájn, technológia, minőség

GROHE – dizájn, technológia, minőség

  • 2016. szeptember 16.
  • Komment

A GROHE németországi székhelyű családi vállalkozásból alig több mint egy évszázad alatt a világ vezető szanitergyártó márkájává vált. A jövő GROHE termékei, a német precizitás és szakértelem megőrzése mellett a japán spa életérzéssel és innovatív technológiákkal kiegészülve kerülnek az európai fogyasztókhoz.

A GROHE igazi sikertörténet, a cég 1961-ben lépett a nemzetközi piacra, 2007-ben megnyitotta modern düsseldorfi központját, és forgalma már ebben az évben átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A márka három alappillére a dizájn, a technológia és a minőség, amelyre épülve termékeikre különösen jellemző a hosszú élettartam, a praktikus és elegáns megjelenés, valamint a semmi mással nem összetéveszthető felhasználói élmény.

GROHE – dizájn, technológia, minőség - STYLELIFE - Otthon & Design - grohe, grohe zuhanyfej, grohe zuhanyszett,

További fotókért, kattints a képre!

LIXIL Corp.-nel való összeolvadás során a japán cég nem változtatott a GROHE által képviselt értékeken, sőt egyes saját termékeibe is átvitte a német cég szakértelmét és márkanevét. A GROHE 2011-ben indította el saját SPA üzletágát, amelyhez termékfejlesztési és technológiai vonalon is hozzáadott értékként jelenik meg a japán SPA kultúra évszázados hagyománya. A GROHE innovatív termékei olyan megoldásokat hoznak a jövő fürdőszobáiba, amelyek digitális vezérlésű, okos technológiáival kuriózumnak számítanak majd az európai fogyasztók számára.

3D zuhany? Igen! Itt van a GROHE Rainshower® SmartControl 3D zuhany.

Az innovatív nyomógombos technológiával a személyre szabott zuhanyzás élménye még sosem volt ilyen egyszerű. Az all-in-one megoldás nem csak innovatív technológiájával nyűgőz le; az organikus dizájn stílust teremt a fürdőszobában és biztosítja a nyugodt zuhanyzás élményét. A szórósugár módját is közvetlenül a gomb megnyomásával választhatja ki, így a szórófej beállítására nincs többé szükség. Könnyedén keverheti is a különböző sugár mintákat - mint például a gyengéd GROHE PureRain zuhanysugarat a stimuláló TrioMAssage beállítással. A TrioMassage szórás kombinálja két masszírozó szórófej működését a dinamikus GROHE Bokoma funkcióval. A fej és kézi zuhany közötti váltás is csupán egyetlen gombnyomás. A könnyű kezelés érdekében minden iránytó gombot magyarázó jelzéssel láttak el, hogy az innovatív zuhanyrendszer használata örömteli élmény legyen.

A GROHE azonban nem csak a különlegességekre vágyókat szólítja meg. Az ár és minőség arányában termékei kiemelkedő értéket képviselnek, élettartamuk teljes ideje alatt kifogástalan működést és a fürdés maximális élvezetét biztosítják. Jelenleg forgalmazott körülbelül 40 különböző fürdőszobai termékcsaládból minden igény és fürdőszoba megtalálja a hozzá illő GROHE terméket.

  • grohe grohe zuhanyfej grohe zuhanyszett

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    GROHE – dizájn, technológia, minőség - Stylelife, divat, életmód, stílus
    GROHE – dizájn, technológia, minőség
    • Stylelife
    Nyomja meg, Fordítsa el és Zuhanyozzon! - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Nyomja meg, Fordítsa el és Zuhanyozzon!
    • Stylelife
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Az erős emberek miért vonzzák a nehéz kapcsolatokat? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Az erős emberek miért vonzzák a nehéz kapcsolatokat?
    • Keresd a nőt!
    4 jel, hogy a lelki társaddal találkoztál - Napi Gondolat, divat, életmód, stílus
    4 jel, hogy a lelki társaddal találkoztál
    • Napi Gondolat
    Hazug kapcsolat - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Hazug kapcsolat
    • Keresd a nőt!
    Könnyűvérű lányok, csókból van az álmotok
    Férfiszempont: A nők a pénzes pasikra buknak?
    Férfiszempont: Hányszor érezted, hogy kong a lelked az ürességtől?
    Az érzelmi megcsalás az igazi hűtlenség
    Amikor végre egy érett párkapcsolatban vagy
    Légy boldog és ragyogj – Citroën C3 Shine Puretech 83
    Különböző típusú emberek, akik még adnak egy pofont, mielőtt megtalálod, akit igazán keresel

    Kapcsolódó cikkek

    Nyomja meg, Fordítsa el és Zuhanyozzon!

    Nyomja meg, Fordítsa el és Zuhanyozzon!

    További cikkek

    'A gumiabroncsok különösen fontosak, h a versenyzés köves, homokos, füves, jeges és havas felületen is történik” – Interjú Alejandro Agaggal, az Extreme E vezérigazgatójával

    'A gumiabroncsok különösen fontosak, h a versenyzés köves, homokos, füves, jeges és havas felületen is történik” – Interjú Alejandro Agaggal, az Extreme E vezérigazgatójával

    Last minute nőnapi ötletek sörkedvelő csajoknak

    Last minute nőnapi ötletek sörkedvelő csajoknak

    Happy birthday, Szívtipró!

    Happy birthday, Szívtipró!

    Webshop a túrázókért

    Webshop a túrázókért

    Vapiano nagyhatalom lettünk

    Vapiano nagyhatalom lettünk

    Thor – vizuális thornádó

    Thor – vizuális thornádó

    Legolvasottabb írások

    Az erős emberek miért vonzzák a nehéz kapcsolatokat?

    Az erős emberek miért vonzzák a nehéz kapcsolatokat?

    4 jel, hogy a lelki társaddal találkoztál

    4 jel, hogy a lelki társaddal találkoztál

    Hazug kapcsolat

    Hazug kapcsolat

    Könnyűvérű lányok, csókból van az álmotok

    Könnyűvérű lányok, csókból van az álmotok

    Férfiszempont: A nők a pénzes pasikra buknak?

    Férfiszempont: A nők a pénzes pasikra buknak?

    Férfiszempont: Hányszor érezted, hogy kong a lelked az ürességtől?

    Férfiszempont: Hányszor érezted, hogy kong a lelked az ürességtől?

    Az érzelmi megcsalás az igazi hűtlenség

    Az érzelmi megcsalás az igazi hűtlenség

    Amikor végre egy érett párkapcsolatban vagy

    Amikor végre egy érett párkapcsolatban vagy

    Légy boldog és ragyogj – Citroën C3 Shine Puretech 83

    Légy boldog és ragyogj – Citroën C3 Shine Puretech 83

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2021 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia