Kulcsszó keresés /


Be Brave – megérkezett az answear.LAB fesztiválkollekciója

  • 2022. július 19.

"Bátran hallasd a saját hangod, ne más véleményét visszhangozd!" – biztat mindenkit az answear.LAB az új, "Be Brave" fantázianévre keresztelt kollekciót bemutató kampányában. A fesztiválszezont megnyitó kapszulakollekciót a popkultúra és a művészet világából ismert erős és bátor nők ihlették.

olvass tovább

’Látni és látszani 2020’ kampányával hívja fel a figyelmet az ORFK-OBB a biztonságos szezonális közlekedésre

  • 2020. október 24.

Az ORFK-OBB idén október 19. és december 6. között rendezi meg „Látni és látszani 2020” kampányát, amellyel szeretnék felhívni a figyelmet az őszi időjárás okozta vezetésbiztonsági kihívásokra. Ebben az időszakban a járművezetők felelőssége járművük felkészítése a megváltozott út és fényviszonyokra. Az őszi-téli átállással kapcsolatos felkészülés időszerű, melynek keretében fontos a futómű, az akkumulátor, a világítás és a fékrendszer ellenőrzése, a gumiabroncs szezonális cseréje, a jól működő ablaktörlő, a jégkaparó, a jégoldó spray és a megfelelő ablakmosó folyadék vagy a páramentesítő használata.

olvass tovább

Hip-hop fronton erősít a SOUND

  • 2019. március 12.

Sorjáznak a fellépők Európa legmenőbb vízparti fesztiváljára, a legújabb listán ott van Sean Paul, KSHMR, Desiigner vagy Denzel Curry. A Balaton Sound szervezői közben folytatják a tavaly létrehozott, tudatos és biztonságos fesztiválozásra buzdító Safety First kampányt, melyhez önkéntesek jelentkezését várják.

olvass tovább

A gondtalan autózás nagykövete lett Németh Kristóf... mert az autó bizalmi kérdés

  • 2018. október 08.

Németh Kristófot, az Urániában működő Fórum Színház igazgatóját valószínűleg még mindig a Barátok közt Kertész Gézájaként azonosítják a legtöbben. A sok filmes és színházi szerep eljátszása mellett 6 évig a Gödöllői Művészetek Házát, 4 évig pedig a Játékszínt vezette, ám mára a saját színházát tartja szakmailag a legfontosabbnak. A színész-rendező amellett, hogy komoly üzletember lett, örömmel vállalt szerepet a TV2 A legbátrabb páros című kaland-realityjében és a Korhatáros szerelem című sorozatban is. A Duna Autó Zrt. „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányának arcaként azokhoz szeretne szólni, akiknek munkájához – hozzá hasonlóan – alapfeltétel a megbízható gépjármű. A gondtalan vezetés ugyanis nem extrafelszereltség!

olvass tovább

VIP vendégeket keres a The Chainsmokers

  • 2018. május 18.

Magyar fiatalokért kampányol a Dj Duó a Balaton Soundon. Szövegértési nehézséggel küzdő magyar gyerekek segítéséért kampányol a Balaton Sound támogatásával a Zamárdiban idén fellépő The Chainsmokers duó. A jótékonysági nyereményjátékban résztvevők közül kisorsolt nyertes és partnere pedig a Dj duó VIP vendége lesz a Balaton-parti fesztiválon.

olvass tovább

Karl Lagerfeld örök múzsája - Claudia Schiffer 47 éves

A nagy szupermodell-generáció nemcsak hogy felnőtt, és manapság viszonylag kevés modellmunkákat vállalnak. Ha néha visszatérnek a kifutóra egy különleges meghívás miatt, vagy egy visszautasíthatatlan kampányfotózás erejéig, akkor is csak ámulunk, mennyire gyönyörűek még mindig. Claudia Schiffer is ebben a generációban vált világhírűvé. És nem mellékesen ma ünnepli 47. születésnapját. Isten éltessen Claudia!

olvass tovább

Lenyűgöző Shanghai- fotókiállítás

  • 2017. június 19.

2017. júniusban a Shanghai Önkormányzat Tájékoztatási Irodája elhozza a Global City elnevezésű kampányát Magyarországra, Budapestre. A "The Amazing Shanghai" (Lenyűgöző Shanghai) címet viselő 2017-es City Campaign különböző rangos eseményeket vonultat fel, melyek között szerepel egy tematikus fotókiállítás valamint a The Shanghai 360° elnevezésű panoráma installáció is. A két kiállítást az Akvárium Klubban, illetve az Erzsébet téren rendezik, s a kiállítások 5 napon keresztül, június 26-tól június 30-ig láthatók.

olvass tovább

A 13 legfrappánsabb karikatúra, mellyel Donald Trump amerikai elnökké választására reagáltak

A 2016-os amerikai elnökválasztás eredményeit látva a fél világ (sőt, talán a világ nagyobb része) tátott szájjal bámult, ugyanis megtörtént az, amit egy nappal korábban még mindenki csak egy morbid viccnek gondolt. Már a kampányidőszak alatt is futótűzszerűen terjedtek a különböző mémek, amik leginkább az azóta az Egyesült Államok következő elnökének választott Donald Trump-ot próbálták kifigurázni. Azonban megtörtént a lehetetlen, és bár alig 48 óra telt el azóta, rengetegen fejezték ki a nemtetszésüket frappáns rajzokkal, melyek közül jöjjenek most legkifejezőbbek.

olvass tovább