Kulcsszó keresés /


A középkategória állampapírja – Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 GR Sport

Amikor új autót vásárol valaki, rengetek szempontot vesz figyelembe. Bár arról nem vagyok teljes mértékben meggyőződve, hogy a Toyota vásárlók számos más márka kereskedését is felkeresik, de ha az előző gondolatot folytatjuk, akkor az is fontos, hogy melyik márka kínál számunkra, a Mi szempontjainknak leginkább megfelelő típust. A Corolla Sedan ezen a téren egyeduralkodó, hiszen négy ajtós változatú hibrid autót nemigazán kapunk meg mástól.

olvass tovább

Sorvezetők – Skoda Octavia Combi 1.5 TSi e-Tech Style vs. Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid GR Sport Dynamic összehasonlító teszt

Talán nincs is ideálisabb pillanat ennek a két nagyágyúnak az összehasonlítására, mint a mostani. Az autópiac újra mélyrepülésbe kezdett, a magánvásárlók száma vészesen visszaesett. Akikre továbbra is talán jobban lehet számítani, azok a céges vásárlók. Persze a Corolla és az Octavia nem csak a vállalkozások számára izgalmas modellek, hiszen családi autónak is kiválóak. Múlt havi hír, hogy az Octavia újra átvette az eladási számok alapján a vezetést, így nagyon kíváncsiak lettünk rá, hogy mennyire érdemes erre a cseh márka.

olvass tovább

A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

A motorkerékpárok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, így a használt motorok piacán is egyre több az átverés - így kerülheti el ezeket

  • 2022. július 10.

Ahogy a Covid-járvány idején az ellátási láncok válságba kerültek, az új autók egyre kevésbé voltak elérhetők, és egyre többen kezdtek el a motorkerékpárok piacán keresgélni. A használt motorkerékpárok azonban kockázatos befektetésnek bizonyulhatnak - sokkal nagyobb valószínűséggel kerülnek balesetbe, és ennek következtében a vásárlók jobban kockáztatják, hogy sérült járművet kapnak, mint az autók esetében.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A nyár megmentője vagy izgalmas designelem?

  • 2022. június 26.

A fokozatosan forróbbá váló nyári napokhoz közeledve egyre többen és többen kezdenek el légkondicionáló készüléket vásárolni, a választás során pedig az ár mellett még megannyi szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a készülékek megjelenése is, hiszen manapság a felhasználók gyakran keresnek olyan megoldásokat, amelyek illenek az otthoni enteriőrbe, de hasonlóan vannak ezzel a vendéglátóhelyek és üzletek is. „Az új, grafitszürke színű készülékkel szeretnénk alternatívát ajánlani azoknak a vásárlóknak, akik a fehér vagy ezüst színű klímaberendezések helyett valamilyen más, stílusos megoldásra vágynak” – mondta el Szabó-Jilek Ágnes, a Panasonic Heating & Cooling Solutions, azaz fűtés-hűtés üzletágtól.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

Kizöldült a racionalitás – KIA Ceed kombi Plug-in Hybrid Platinum

A potenciálisan választható cégesautók egyre inkább a koreaiak lesznek. Versenyképes áruk megkérdőjelezhetetlen és elérhetőségük is lényegesen jobb. A Ceed ezen autók közül talán az egyik legnépszerűbb, hiszen a divat által diktál SUV kivitellel szemben mindenképpen olcsóbb. Természetesen a céges volumeneladásokon kívül a magánvásárlók között is népszerű a Ceed. A kérdés az, hogy a PHEV kivitel mit tud ehhez még hozzátenni, illetve kik azok, akiknek ez a modell elsősorban készül?

olvass tovább