Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.09.01-07.

Mi történik a héten? 2025.09.01-07.

Stylelife
 - Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - Mézédes áfonyás keménycukor – Ford Mustang GT Performance Convertible teszt

Mézédes áfonyás keménycukor – Ford Mustang GT Performance Convertible teszt

Autó & Motor
Stylelife - Mit tehetsz, ha állandósult otthon a feszültség?

Mit tehetsz, ha állandósult otthon a feszültség?

Stylelife
 - Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Autó & Motor - Luxus SUV helyett Luxus busz: A megújult Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC

Luxus SUV helyett Luxus busz: A megújult Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC

Autó & Motor
Stylenews - Visszatér az ősz legkultikusabb íze

Visszatér az ősz legkultikusabb íze

Stylenews
 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

 - Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Otthon & Design - Top 6 kerti felkészülés az őszre

Top 6 kerti felkészülés az őszre

Otthon & Design
Autó & Motor - Klasszikus értékek, és ami mára megmaradt: Mercedes-AMG CLE 53

Klasszikus értékek, és ami mára megmaradt: Mercedes-AMG CLE 53

Autó & Motor
  1. Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a...

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.
  • Komment

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.


A Budapest Select standon látogatást tett többek között a Galeries Lafayette francia luxusáruház beszerzési képviselője, de az ACCOR Hotel Group megbízott lakberendezője és a Dubai Downtown Design munkatársai is jelen voltak.

Március végén rendezték meg Párizsban az idei első Maison&Objet designvásárt, amelyet Európa egyik legmeghatározóbb designeseményeként tartanak számon. A szakkiállításon, amelyen csaknem 2000 brand sorakozott fel, és amelyre közel 140 országból, több mint 50 ezer látogató érkezett, öt magyar formatervező mutatkozott be: Boldizar Senteski, Concrazy, ERROR N’ MORE, Meander Kerámia Manufaktúra és Oleant. A Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő hazai termékek elnyerték a nemzetközi szakmai közönség tetszését, ami nem csupán leendő megrendelésekben, hanem helyszíni értékesítésben is megtestesült.

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron -  -  - magyar divat, maisonobjet paris,

A többek között belsőépítészek, galéria- és szállodatulajdonosok, valamint viszonteladókból álló szakmai közönség főleg európai országokból érkezett a designvásárra, de sokan Japánból, Kanadából, Indiából vagy akár Izraelből is elutaztak Párizsba.

„Az idei első Maison&Objet designvásáron a helyszíni eladásokkal szintet léptek a hazai tervezők, akiknek az egységes ernyőmárka alatti koordinált részvétele újabb értékesítési csatornákat nyitott meg számukra a nemzetközi piacon” – emelte ki Bata-Jakab Zsófia a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója. Hangsúlyozta: a Budapest Select márka fő célja, hogy a tehetséges magyar tervezők egyéni márkajegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által nagyobb figyelemben részesüljenek a nemzetközi megjelenések során.

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron -  -  - magyar divat, maisonobjet paris,

A kiállítás ideje alatt számos konkrét megállapodás született, illetve tárgyalás valósult meg az MDDÜ sales-előkészítési folyamatainak köszönhetően. Az értékesítési előkészületek során az Ügynökség a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamarával együttműködésben több mint 100 potenciális szakmai partnerrel vette fel a kapcsolatot, köztük számos magas kategóriájú étteremmel, szállodával, belsőépítészeti irodával, galériával, viszonteladóval és közintézménnyel. A kapcsolatfelvételnek köszönhetően Boldizar Senteski személyesen egyeztethetett az egyik párizsi opera képviselőjével egy installáció felállítását érintő lehetséges együttműködés kapcsán, míg a termékeit – egy egyedi asztalt és egy tükröt – a Maison&Objet után a párizsi BOON galériában azonnal kiállították. Két magyar tervezőnek már a vásár helyszínén is sikerült konkrét üzletet nyélbe ütnie: a MEANDER Kerámia Manufaktúra szobrokat, míg az ERROR N’ MORE tányérokat értékesített. Utóbbi márkánál egy neves francia, Michelin-csillagos séftől is érkezett felkérés, de számtalan további komoly érdeklődést is kaptak a formatervezők. Szintén nagyon jó fogadtatásban részesültek a Concrazy és Oleant termékek is, amelyek iránt főként hotel- és szállodaláncok belsőépítészei érdeklődtek. Jól mutatja a Budapest Select stand sikerét, hogy többek közt a Galeries Lafayette francia luxusáruház beszerzési képviselője, az ACCOR Hotel Group megbízott lakberendezője és a Dubai Downtown Design munkatársai is meglátogatták. A média figyelme se kerülte el a magyar standot, olyan híres francia és nemzetközi médium képviselői látogattak el a helyszínre, mint a Le Monde, a Marie Claire France, az Intramuros design magazin vagy a Home Fashion News France. A kitelepülés nagy előnye volt, hogy az újságírók személyesen is megismerhették a tervezőket és az alkotásaikat.

1 / 2. oldal
Következő

  • magyar divat maisonobjet paris

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Férfiszempont: ezért nem kellenek a nők szex után - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Férfiszempont: ezért nem kellenek a nők szex után
    • Keresd a nőt!
    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen
    • Keresd a nőt!
    A Nő a márka mögött: Kanizsai Szilvia és a Canissi története - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
    A Nő a márka mögött: Kanizsai Szilvia és a Canissi története
    • Divat & Stílus
    Kreatív uzsonnásdoboz: 4+1 tipp a vidám és egészséges iskolakezdéshez
    Klasszikus értékek, és ami mára megmaradt: Mercedes-AMG CLE 53
    A legdrágább dolog, amit valaha birtokoltál: az időd
    Tengerre magyar! Görög szigetek, török partok és Nápoly egy héten belül hajóval
    Traumakötés: amikor a kapcsolat egyszerre ad biztonságot és fájdalmat
    Giorgio Armani öröksége: az elegancia, amely örökre velünk marad
    Az Olvasás Napja – 5 könyv, amit ma érdemes kézbe venni

    Legolvasottabb írások

    Férfiszempont: ezért nem kellenek a nők szex után

    Férfiszempont: ezért nem kellenek a nők szex után

    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen

    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen

    A Nő a márka mögött: Kanizsai Szilvia és a Canissi története

    A Nő a márka mögött: Kanizsai Szilvia és a Canissi története

    Kreatív uzsonnásdoboz: 4+1 tipp a vidám és egészséges iskolakezdéshez

    Kreatív uzsonnásdoboz: 4+1 tipp a vidám és egészséges iskolakezdéshez

    Klasszikus értékek, és ami mára megmaradt: Mercedes-AMG CLE 53

    Klasszikus értékek, és ami mára megmaradt: Mercedes-AMG CLE 53

    A legdrágább dolog, amit valaha birtokoltál: az időd

    A legdrágább dolog, amit valaha birtokoltál: az időd

    Tengerre magyar! Görög szigetek, török partok és Nápoly egy héten belül hajóval

    Tengerre magyar! Görög szigetek, török partok és Nápoly egy héten belül hajóval

    Traumakötés: amikor a kapcsolat egyszerre ad biztonságot és fájdalmat

    Traumakötés: amikor a kapcsolat egyszerre ad biztonságot és fájdalmat

    Giorgio Armani öröksége: az elegancia, amely örökre velünk marad

    Giorgio Armani öröksége: az elegancia, amely örökre velünk marad

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia