Kulcsszó keresés /


Coin olasz áruház - a divat kellékei egy helyen

  • 2011. április 27.

Mindenki tudja, hogy az olaszok szeretnek és tudnak is öltözködni. A stílus és a jó ízlés a vérükben van. Akár a nőket, akár a férfiakat nézzük, van bennük valami magabiztos és laza elegancia, megjelenésükből sugárzik egyfajta utánozhatatlan különlegesség amit kicsit irigykedve próbálunk megfejteni.

olvass tovább

2001 Ürodesszeia a Balenciaga-tól

  • 2011. április 12.

Nicolas Ghesquière óriási sci-fi rajongó lehetett, mert az általa tervezett tavaszi férfi kollekció letisztult stílusjegyei, sarkos megjelenése számunkra csak egy dolgot jelenthet: Ghesquière Arthur C. Clarke könyveken nőtt fel.

olvass tovább

Battlefield 3.: kérj szabadságot!

  • 2011. március 02.

A főnöködtől. Idén ugyanis megérkezik a Battlefield 3. A pontos megjelenési dátumot még nem lehet tudni, de várhatóan az utolsó negyedévben fog megérkezni. A napokban lett publikus az első gameplay videó.

olvass tovább

Pinko 2010 férfi és női őszi-téli kollekciója

  • 2010. december 01.

A sport világának igénybevételével és a mindennapokban megjelenő merész megjelenés újra feltalálásával a divat felfedezte a hasznos divatosságot. Számos hatás sorolható fel: katonaságból a csuklyás kabátot, a síelésből a lábszárvédőket a teniszből pedig a rakott miniszoknyákat hozták be.

olvass tovább

„A retro nem volt cél, csak hogy adjunk valami jót a múltból”

  • 2010. november 30.

Időtálló értékek, minőségi termékek, egyedi tervezésű, tökéletesen kivitelezett, hordható, magyar szabadidőruhák – néhány alapelv, amelyek mentén nemrég újraéledt a Senior® és a Méta® szabadidő-ruházat. A Tisza cipő megjelenése után nem sokkal, Magyarországon újabb hazai ’cuccokban nyomulhatnak’ underground-erek.

olvass tovább

A Levi’s® bemutatja az 519-es férfi farmert

  • 2010. november 11.

Ebben a szezonban a Levi’s®, az ikonikus amerikai farmer márka visszafogott, letisztult és egyszerű férfi kollekcióval jelentkezik. A klasszikus Levi’s® 501® farmertól a denim és western ingekig ez az évad a várva várt Levi’s® megjelenéshez való visszatérés jegyében zajlik, ahol a kevesebb több, és a minőség az uralkodó.

olvass tovább

Magyar bordesign a külföldi sajtóban

  • 2010. március 17.

Talán a legjobb marketing a hazai bornak, ha megjelenésben fel tud zárkózni oda, ahol a kommunikációs eszközöket jobba használó, de nem biztosan jobb minőségű, külföldi borok elhelyezkednek.

olvass tovább

A férfinak, aki tudja, honnan fúj a szél

  • 2009. június 30.

A nyár beköszöntével az élet újra felpezsdül, a férfiak belevetik magukat a programok forgatagába, és mindent megtesznek egy-egy sikeres hódítás érdekében. A megjelenés, a sárm, a titokzatosság és a férfiasan kellemes illat biztos jelei annak, hogy tapasztalt férfival van dolgunk.

olvass tovább

Chanel J12 Intense Black

  • 2009. június 09.

A Chanel J12 Intense Black egy új karóra a Chanel J12 sportóra kollekciójában, mely ötvözi a J12 sportos megjelenését a Chanel hatalmas tapasztalatával.

olvass tovább