Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Rendezvények - „De még  játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

„De még játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

Rendezvények
Stylelife - Mi történik a héten?  2025.08.11-17.

Mi történik a héten? 2025.08.11-17.

Stylelife
 - Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - A csend hangja - BMW iX xDrive60

A csend hangja - BMW iX xDrive60

Autó & Motor
Mindent egymásért - Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom

Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom

Mindent egymásért
 - Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Autó & Motor - Gen-E,  a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Gen-E, a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Autó & Motor
 - A bizalomról

A bizalomról

 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Autó & Motor - Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Autó & Motor
  1. Annyiért robogót is kapok

Annyiért robogót is kapok

  • 2015. március 18.
  • Komment

Megint betelt nálam fejben egy pohár (hordó) és egy újabb hajóvontató kötél is elszakadt a cérnán túl. Az nem baj, hogy a pedelec, hibrid, rásegítős, villanybringa sötét folt még a fejekben, de amikor a sötétség terjed nappal is akkor tennünk kell valamit.


Újabb szakmai és érdekesség csokorral kedveskedünk olvasóinknak.

Annyiért robogót is kapok -  -  - hibrid kerékpár, pedelec kerékpár,

Kedvenc első mondataink a modellek és az árak ismertetése után:

  1. Annyiért robogót is adnak/veszek
  2. De gondolom tekerni ezt is kell
  3. Haverom ennyiért vett egy jó nyugati autót, nincs is benne sok kilométer
  4. Mikor gurulok akkor meg tölti magát?
  5. Mennyi a végsebessége?- tuningolni lehet?
  6. Mennyit engedtek a felének az egyharmadából?
  7. Mit tud ez ennyiért? arany még a csapágyzsír is?
  8. Láttam olyat, ami 90-nel megy síkúton...( csak zárójelben tesszük hozzá kerékpárként az bizony nem legális)
  9. Akarok építeni 3000 Wattosat, olyat tudtok adni? Nem és nem is akarunk, hiszen illegális, sehol sem használható közúton, csak erre kijelölt versenypályán vagy a forgalomtól elzárt saját területen, köznapi használati értéke nulla. Pontosan NULLA! 0!
  10. Ez nem csak nyanyáknak való? NEM, például annak is jó, aki utál autóval a dugóban ülni és szeretne mozogva közlekedni, de nem tud minden érkezéskor zuhanyozni, tehát nem megerőltető kerékpározásra vágyik, hanem egy köztes praktikumra, amit ráadásul olcsón tud "tankolni". Ráadásul 45 km/h-val tekerni rásegítés nélkül nem a kényelmes kategória, van, akinek esélytelen is lenne önerőből.
  11. Jobban gyorsul, mint az autóm? Attól függ!

Pár szakmai félre értés és téves vásárlás:

  1. A Nyugaton levetkőzött első, második generációs, régi pedelec kerékpárok nem véletlen lettek "leselejtezve", ezeknek a motorja már sokszor hibás és nem javítható, mert többe kerül, mint az egész kerékpár, az akkumulátorok túl vannak a teljes életciklusukon (300-500 teljes töltésnél nem tudnak többet)
  2. Egy mai korszerű akkumulátor pakk a kínaitól a Bosch-ig 70.000-220.000 Ft gondolom, ehhez nem kell már semmit sem hozzáfűznünk
  3. Szokásos eladói szöveg a piacon: nincsen semmi baja, maximum át kell vizsgálni kicsit, ezen mondatok után sírva meneküljünk el, fordítom mit jelent ez szakmailag: az akkumulátor nem veszi fel a töltést, tehát hiába is töltjük maximum 10 km teljesíthető vele, a motorja nem biztos, hogy dolgozik, elektromos csatlakozók lehetnek kopottak és nem biztos, hogy jól csatlakoznak...
  4. A hibrid-pedelec kerékpárok kulcsfontosságú eleme, már-már a lelke a vezérlő egységük, ha megsérült nem olcsó az új, ha egyáltalán lehet még kapni hozzá elektronikát, pici dolognak tűnhet, de ha nem javítható és nem is pótolható már, akkor könnyen válik az új családi bizsu egy használhatatlan romhalmazzá, emelkedőn, "mamának", boltba járós villanybringa helyett...
  5. Ha piacon egy pedelec kerékpár 50-150.000 Forint, akkor tessék elgondolkodni mi lehet az oka!? Sorban kapjuk szervízre a tönkrement, lefutott, elromlott kerékpárokat, amikre adunk ajánlatot nagyon nagy munka árán, hiszen van amihez nincsen alkatrész vagy csak a teljes motort lehet lecserélni egyben....mikor leírjuk, hogy a javítás 100.000-300.000 Ft akkor megy az összeszorított fogak közötti sziszegés...
  6. 5-10 éves pedelec kerékpárokat a legritkább esetben javasolunk megvételre, mert az akkori technika mára nagyon sokat fejlődött nem csak tudásban hanem tartósságban, üzemeltethetőségben is. Tehát ami mai vétel 2015-ben azok még 2020-ban szervízelhetőek lesznek, mert például a BOSCH erre figyel, a kezdeti modellek kisebb márkák termékei voltak és ma már van olyan is, aki megszűnt.
  7. A kedvező ár óriási csapda tud lenni, mert ha a pedelec vonalat nem tudjuk megjavítani vagy nem reális áron, akkor van egy nehéz, lassú elavult kerékpárunk olcsónak mondhatóan...leginkább semmire sem jó.
  8. Nem győzzük elégszer hangsúlyozni, nagy árammal töltött Lithium akkumulátorokat ne kezdjünk el otthon javítgatni cellánként, mert ha balul sül el, mire hazaérünk a töltőn hagyott akksi jelzőtüzet csinál még a szomszéd házából is. Igaz, tudjuk merre menjünk, ahol nagy a láng!
  9. Az Európai Unióban is, és Magyarországon is fontos tény, hogy 25 km/h-ig számít egy pedelec kerékpár kerékpárnak, ha ettől gyorsabb például 45 km/h az már segédmotor kerékpár!!!!
  10. Aki 1000-3000 Wattos eBay-en rendelt kínai motorokkal épít magának ilyet az törvényt hág át, meg, fel...amikor jön az első baleset és sikerül az autóst kerékpárral összetörni és a kár jelentős tehát 300.000 Ft vagy több, akkor azt szépen lehet zsebből kifizetni a bírsággal együtt,  hiszen ilyen járműkategória nincsen, így sajnos ez büntetendő....mindenki döntse el mire vágyik. Nem beszélve a gyorshajtásról, mert ugye ha a pedelec tuningolva többet megy, mint 45-75 km/h, akkor büntethetőek vagyunk.
  11. Ma a legkorszerűbb megoldás a Bosch hajtásrendszer, azok a kerékpárok, amik ezzel vannak felszerelve nem tudnak reálisan olcsóbbak lenni 600.000 Ft-nál. Ennyi, ha ennél jelentősebb / kedvezőbb ajánlatot kapunk kezdjünk el gondolkodni: lopott a szajré, nincsen garancia, eladó által ismert jelentős költségű rejtett hibája van a terméknek...nem kapunk számlát?.....A sor végtelen sajnos.
  12. Hiába mondják, hogy több márka is gyárt hajtás rásegítő rendszert, nem sokat érnek. Mi szervízeljük az összes típust: a gond nem a használati élvezetnél van, hanem a sok apró műszaki tökéletlenségnél, nyűgnél, javíthatatlanságnál vagy éppen az általánosan ismert: nincsen hozzá alkatrész témakörnél. Hiába a jó Yamaha, bionX, Shimano, tranzX...rendszer, ha sok tervezési hiba miatt a rendszer nem tartós, illetve óriási határidővel érkezik hozzá alkatrész, ha érkezik. A szervíz szakemberek képzése sem megoldott több márkánál, így marad a műszaki érzék, a net böngészése és a vállvonogatás. Kokányolással nem jutunk túl messzire ugye.
  13. Érdemes gyűjteni az információkat és a pénzt, és venni egy jót, ha erre nincsen lehetőség, akkor marad a hazardírozás és a nagyáruházi „1 évig jól működött” kategória

Kedves kerékpárosok! Nem a kezdeti ár az egyetlen szempont, hanem az, hogy mit mire, honnan veszünk. Itt is igaz, hogy érdemes szakkereskedést megkérdezni a vásárlás előtt, mert van, ahol tényleg értenek hozzá és nem az a lényeg, hogy átverjék a vevőt.

Korábbi pedelec cikkeink--››

Régebben megírt fejtágítóink--››

Youtube csatornánk

  • hibrid kerékpár pedelec kerékpár

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Sláger - Pedelec kerékpárok - Hight tech, divat, életmód, stílus
    Sláger - Pedelec kerékpárok
    • Hight tech
    Praktikus? De még mennyire! Birdy kerékpárokról... - Hight tech, divat, életmód, stílus
    Praktikus? De még mennyire! Birdy kerékpárokról...
    • Hight tech
    Annyiért robogót is kapok
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre
    • Keresd a nőt!
    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek?
    • Keresd a nőt!
    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat
    • Keresd a nőt!
    Megérdemled a boldogságot?
    Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom
    Hogyan szeretnél előrelépni, fejlődni, ha elfolyik az energiád és lemerültek az elemeid?
    A csend hangja - BMW iX xDrive60
    Láthatatlan akadályok a kapcsolatokban - hogyan szabadulhatunk meg tőlük?
    Mézédes áfonyás keménycukor – Ford Mustang GT Performance Convertible teszt
    Lecsó újragondolva – a nyár esszenciája egy tányéron

    Kapcsolódó cikkek

    Sláger - Pedelec kerékpárok

    Sláger - Pedelec kerékpárok

    Praktikus? De még mennyire! Birdy kerékpárokról...

    Praktikus? De még mennyire! Birdy kerékpárokról...

    További cikkek

    Szíj vagy lánc?

    Szíj vagy lánc?

    Nem vénnek való vidék! BMW R 1200 GS Adventure LC 2016 0

    Nem vénnek való vidék! BMW R 1200 GS Adventure LC 2016 0

    Bosch újdonságok 2017-re

    Bosch újdonságok 2017-re

    10 ok miért jó neked a hibrid-pedelec bringa?

    10 ok miért jó neked a hibrid-pedelec bringa?

    Motoros túrázás: Vízálló bakancs vagy vízálló zokni?

    Motoros túrázás: Vízálló bakancs vagy vízálló zokni?

    Mi kell egy jó túrához? Első rész

    Mi kell egy jó túrához? Első rész

    Legolvasottabb írások

    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre

    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre

    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek?

    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek?

    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat

    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat

    Megérdemled a boldogságot?

    Megérdemled a boldogságot?

    Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom

    Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom

    Hogyan szeretnél előrelépni, fejlődni, ha elfolyik az energiád és lemerültek az elemeid?

    Hogyan szeretnél előrelépni, fejlődni, ha elfolyik az energiád és lemerültek az elemeid?

    A csend hangja - BMW iX xDrive60

    A csend hangja - BMW iX xDrive60

    Láthatatlan akadályok a kapcsolatokban - hogyan szabadulhatunk meg tőlük?

    Láthatatlan akadályok a kapcsolatokban - hogyan szabadulhatunk meg tőlük?

    Mézédes áfonyás keménycukor – Ford Mustang GT Performance Convertible teszt

    Mézédes áfonyás keménycukor – Ford Mustang GT Performance Convertible teszt

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia