Kulcsszó keresés /


Életet ment vagy hamis biztonságérzetet ad?

  • 2021. október 09.

Szülőként az első hónapok rengeteg kérdéssel és még több aggodalommal járnak, függetlenül attól, hogy az első gyermek vagy kistesó érkezéséről van szó. Így teljesen természetes, hogy a szülők megpróbálnak minden olyan szükséges eszközt beszerezni, amelyek segítségével kisbabájukat biztonságban tudhatják. Nagyon fontos, hogy a légzésfigyelő és a bébiőr is a „kezdőcsomag” része legyen, hiszen ezek a csecsemő életének megmentésében segíthetnek, azonban ehhez a szülők felkészültsége és lélekjelenléte is elengedhetetlen. A Pelenka.hu szakértői összegyűjtötték, hogy mire érdemes figyelni, és mit érdemes tudni ezekről a készülékekről.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább