Kulcsszó keresés /


A kód neve boróka – Tesla Model Y 2025 (Juniper)

Toronymagasan a legnépszerűbb elektromos autó új változatát teszteltük, a lényegesen megújult Model Y-t. Valahol a határán érzem a típust az új és a modellfrissítés között. Annyi biztos, hogy mind külsőjében, mind pedig belső megjelenésében, műszaki tartalmában változott az elődjéhez képest. Ha úgy tekintünk rá, mint egy evolúciós típusra, akkor inkább az előbbi, ha laikusként tekintünk rá, akkor a lámpatesteken kívül kevés szembetűnő változást veszünk észre. Pedig jócskán akad említésre méltó különbség. Lássuk!

olvass tovább

Az egyetlen Mercedes, amelyik piszkosan is menő - Mercedes-Benz E300de 4Matic All-Terrain

Vannak tökéletes gondolatok, amelyek valamilyen oknál fogva nem terjedtek el eddig. Sok minden közbeszólhat, de talán a legfontosabb az időzítés. A Mercedes E300de több szempontból is kakukktojás miközben ritkán találkozhatunk ennyire jó koncepcióval, ráadásul mindez egy olyan köntösbe lett csomagolva, amely közel áll a tökéleteshez. Nagyon szeretném hinni, hogy a kérdés csupán az, hogy mikor fog elterjedni és nem egy izgalmas vadhajtása lesz az autóevolúciónak.

olvass tovább

Ha szexfüggő a partnered

  • 2022. március 02.

A szexualitás az emberi tapasztalás egy fontos része. Izgat minket, összeköt minket és sokféle módon gazdagít bennünket. A szexualitás iránti igény messze túlmutat az evolúciós kísérleteken. Az egészséges szexuális élet fontos a mentális és érzelmi jólétünk és kapcsolattartásunk fenntartása érdekében. Mi történik akkor, ha ez az egészséges tevékenység, valami sokkal többet jelent?

olvass tovább

Hevesi Krisztina: A szerelem bölcsője

  • 2018. április 08.

Hűtlenség gén nincs. Mi, emberek, nagyjából hasonló evolúciós örökséggel rendelkezünk a párkapcsolati kötődés képessége, és a partnerhez való ragaszkodás terén. Azonban, hogy milyenné is válunk valójában, az már több fejlődési lépcsőfok, s nagyrészt a családunkban szerzett tapasztalatok és impulzusok függvénye.

olvass tovább

Identitása: metroszexuális

  • 2013. április 05.

Darwin bácsi meghalt, az evolúciós mesének vége! Azazhogy már miért is lenne vége? Csak azért, mert az öreg elment, vannak még jó páran, akik felveszik a fonalat. Példának okáért az agyturkászok. Bizony, bizony. Ahogy a jó öreg Darwin kitette a pontot, Freud bácsi már hegyezte is a ceruzáját, hogy újabb fejezetét nyissa meg a soha véget nem érő történetnek.

olvass tovább

Fenékformálás munkában és otthon

  • 2009. február 18.

Mutasson bárki is egy férfit, akit nem varázsol el egy gyönyörű, formás női popsi látványa! Ez a tény az evolúciós fejlődést megfigyelve nem is csoda: a még négy lábon járó ősök épp szemmagasságban riszálták hátsójukat.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább