Kulcsszó keresés /


A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik

  • 2023. április 17.

A tavasszal együtt végre a gardróbunkat is megtöltik a színek, az aktuális divatkollekciók minden eddiginél színpompásabbak. Itt az idő, hogy kicsit többet megtudjunk a gyönyörű árnyalatokról! Gondoltad volna, hogy a színeknek is van történetük, és régebben bizonyos színeket csak egy szűk társadalmi réteg viselt? Sőt, az sem véletlen, hogy 2023-ban épp a Viva Magenta lett az év színe! A több mint 200 márkát forgalmazó divatcég, a VAN GRAAF Keszeg Anna divatkutató segítségével most összegyűjtött Neked néhány izgalmas tényt a színekről. És azt is megtudhatod, milyen alapdarabok nem hiányozhatnak a tavaszi gardróbodból!

olvass tovább

A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

  • 2022. szeptember 05.

A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ legnagyobb magántulajdonban lévő alkoholos italokat gyártó társasága, a Bacardi-Martini meghatározott prémium alkohol márkáinak kizárólagos magyarországi forgalmazójává. Így a vállalat kínálata szeptembertől kilenc új prémium és szuperprémium alkoholmárka mintegy 60 termékével bővül. A Coca-Cola HBC Magyarország tovább fejleszti 24/7 portfólióját és egy újabb lépést tesz annak irányába, hogy vezető disztribútorrá váljon a hazai prémium alkoholok piacán.

olvass tovább

Megérkezett hazánkba a Maserati Grecale

  • 2022. augusztus 17.

A Maserati idén tavasszal egy különleges digitális világpremieren mutatta be legújabb prémium szabadidő-autóját, a Grecalét. A márka kizárólagos hazai forgalmazója, a Wallis Motor most Magyarországra is elhozta a Maserati egyik legújabb modelljét, amivel az olasz luxusautó-márka még szélesebb vásárlói kört kíván megszólítani. A Grecale alapverziója már kicsivel több mint 31 millió forinttól elérhető.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Fiestatól Explorerig - Kipróbáltuk a Ford teljes hybrid kínálatát

  • 2020. október 16.

A Ford Magyarország jóvoltából egy izgalmas programokkal tarkított, egész napos teszt során próbálhattuk ki a Ford hazánkban forgalmazott teljes hybrid kínálatát. Az időjárás sajnos egyáltalán nem volt tekintettel az eseményre, és sikerült az egyik legesősebb napot kifogni, azonban ez szerencsére cseppet sem vett vissza a tesztelő csapat lelkesedéséből.

olvass tovább

60%-kal nőtt az iskolakezdéshez szükséges eszközök ára az elmúlt 10 évben

  • 2015. április 14.

Az iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.

olvass tovább

Legújabb fejlesztésű kültéri bútorok a NAPHOLD -tól

  • 2009. július 09.

A NAPHOLD OTTHONDESIGN 2005 óta luxus lakberendezési tárgyak kizárólagos forgalmazójaként egyedülálló koncepció a közép-európai bútor piacon. Kizárólag hotelekhez és vendéglátókhoz készült választékunk lakossági igényeket is kiszolgál! Jelentős raktárkészletünk biztosítja az azonnali vásárlást.

olvass tovább

CK és Calvin Klein Jeans üzletmegnyitó

  • 2009. április 23.

Az RCK BP Projekt Kft 2009 áprilisában nyitotta meg első üzletét Budapesten a Rózsakert Bevásárlóközpont földszintjén. Az általuk forgalmazott CK, és Calvin Klein Jeans brand magyarországi bevezetésére már korábban is voltak próbálkozások, de ezek tartósan nem tudtak a márka nemzetközi pozíciójával összemérhető sikert elérni.

olvass tovább