Kulcsszó keresés /


No-Buy 2025: A tudatos fogyasztás új korszakának kezdete

  • 2025. április 25.

Az utóbbi években sokan kezdték újragondolni, mi az, amire valóban szükségük van. Nemcsak a gazdasági helyzet és az infláció az, ami vásárlásra késztet – vagy épp visszatart tőle –, hanem egyre többen éreznek belső igényt arra, hogy kevesebbet birtokoljanak, és többet éljenek. Innen indul a No-Buy 2025 hullám, ami gyorsan elterjedt a közösségi médiában, és ma már sokak életmódjává vált.

olvass tovább

Az inflációtól tartanak leginkább a hazai cégvezetők 2025-ben

  • 2025. január 30.

Közel kétszáz hazai vállakozó, cégtulajdonos és felsővezető bevonásával készült kutatás, mely a 2025-ös év gazdasági kilátásait vizsgálta a cégvezetők szemével. A kutatásból kiderült, hogy a vállalkozások fő prioritása idén a technológiai fejlesztések megvalósítása, az exportpiacok bővítése, valamint a fenntarthatósági szempontok működésbe való beépítése.

olvass tovább

A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

A kisebb üzletek lettek az elmúlt év drágulásainak legnagyobb vesztesei

  • 2022. január 04.

Már egy éve tart az Oroszország és Ukrajna között zajló háború, amely ugyanúgy jelentős hatással volt az inflációra, mint a banki kamatokra és az energiaárakra, azonban emellett olyan szokásokra is, mint a vitaminvásárlás vagy a bikiniszezonra való készülődés. Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója, e-kereskedelmi szakértő összefoglalta az elmúlt egy év tapasztalatait.

olvass tovább

A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

  • 2019. december 01.

Meglehetősen sok jóslat látott napvilágot az idei évet illetően az esztendő végéhez közeledve az inflációról, illetve a kereslet alakulásáról. Amit tudni lehet, az az, hogy az infláció akkor kezd visszaesni, ha a kereslet szűkül – így nem lehet meglepő, hogy az év utolsó hónapjaiban produkált forgalom sokaknak igazi feketelevest jelenthet. A leginkább érintett termékkörök a nem azonnal szükséges termékek, tehát azok, amiket olcsóbb alternatívákkal lehet helyettesíteni, ilyenek például a nagy értékű műszaki cikkek vagy a nagy kiszerelésű étrend-kiegészítők és vitamin termékek, amelyek esetében sokan inkább kisebb kiszerelést vásárolnak. Így esik az idei év áldozatául a Black Friday is, aminek a műszaki cikkek és a divatipar a fő húzóágazatai.

olvass tovább

Az egészségünk is rámegy a spórolásra

  • 2015. január 29.

Bár a Covidot követően az emberek nagy része sokkal tudatosabb lett az egészségét illetően, egyre többet költöttünk vitaminokra, illetve egészségmegőrzésre, azonban a folyamatos infláció és a növekvő árak hatására egyre több mindenről vagyunk kénytelenek lemondani a vásárlások során. Ennek esik áldozatul az egészségünk is, hiszen az elsők között mondunk le erről, amikor kénytelenek vagyunk spórolni. A visszaesés okait és következményeit összegezte Jánvári András e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább