Kulcsszó keresés /


Stílusiskola: így szurkolhatsz szuper trendin a magyar sportolókért és csapatokért

  • 2024. április 11.

Az idei év kétségtelenül a sport körül forog, hiszen közeleg a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság, illetve az párizsi olimpia. Ráadásul jócskán lesz lehetőségünk arra, hogy magyar sportolóknak és csapatoknak szurkoljunk, ami még izgalmasabbá teszi majd a nyári szezont. Na de mire lehet szüksége egy igazi szurkolónak a hangján és lelkesedésén kívül? Természetesen olyan szettekre, amelyekkel megmutathatja, hogy melyik nemzet sportolóiért dobog a szíve!

olvass tovább

Az amerikai divatikon búcsúja: 102 és félévesen hunyt el Iris Apfel

Women's Wear Daily lapnál dolgozott fiatal nőként, ahol mindössze 15 dollárt keresett. Mellette Elinor Johnson, belsőépítész mellett volt gyakornok. De az illusztrátor Robert Goodman asszisztenseként is feltűnt. 1948. február 22-én házasságot kötött Carl Apfellel, és két évvel később együtt megalapították az Old World Weavers textilipari céget, amit 1992-ig vezettek is. Ekkor mentek nyugdíjba, viszont 2019-ben, 97 éves korában Iris modellnek szerződött: az egyik legnagyobb ügynökséghez az IMG-hez, és maga Tommy Hilfiger bátorította, hogy írja alá a szerződést. Iris Apfel neve azonban nem csak a divatszakmában jelentős, mivel lakberendezőként ő és a lakberendezői alkotásai fennmaradtak: 9 amerikai elnök is az általa megálmodott szobákban élte életét a kormányzása alatt a Fehér Házban. A Nő, aki fény volt a világban.

olvass tovább

Az elegancia újraértelmezése: HideParty exkluzív divatbemutatókkal

  • 2024. február 25.

A HideParty Budapest egyik legexkluzívabb eseménysorozata, amely újradefiniálja a luxust, az eleganciát és a szórakoztatást. Az eseménysorozat A Budapest legszebb helyszínein kínálja a divat és az elegáns összejövetelek egyedülálló fúzióját. Mindezt az olyan vezető divatházak, mint az NRN Privée és a Lionato teszik még különlegesebbé.

olvass tovább

A legfontosabb bástyák és a kapcsolódó elvárások – Mercedes-Benz E220 d 4Matic limuzin

Kijelenthető, hogy a Mercedes-Benz E osztály a márka legfontosabb modellje. Lehet nem a limuzin forma jelenleg a divat, de az E osztály testesíti meg számomra a Mercedes-Benzt magát. Bár ezen a néven – E osztály -, csak 1993 óta kapható és ilyen formában a mostani a 6. széria, de időben egészen visszamehetünk az ötvenes évekig, amikor ebben a kategóriában a márka elkezdett modelleket kínálni.

olvass tovább

Férfiszempont: Önszeretet vagy nárcizmus?

Mikortól önimádat az önszeretet? Az önimádat, mondhatjuk egyenlő a mostanában nagyon divatos kifejezéssel, a nárcizmussal. Az önszeretet az, amire a minőségi túléléshez szükségünk van, ugyanis ha az ember saját magát nem szereti, akkor nem fog tudni szeretetet adni másnak sem, hiszen ami nincs bennünk, azt nem is tudjuk átadni és továbbadni sem.

olvass tovább

Benzines családi 2023 – Citroën C4 X 1.2

Sok-sok korszakot éltünk meg azzal kapcsolatban, hogy mi az ideálisnak mondható családi autó. Természetesen ennek korlátja leginkább a pénztárca, amely akárhogyan panaszkodunk, azért szerencsére egyre nagyobb. Bár egyértelmű és érthető, hogy a várakozásaink ezzel kapcsolatban jóval nagyobbak. A Citroën ugyan soha nem volt benne az első ötben a márkák közötti eladási darabszám sorban, de mindig is jelentős tényezőnek számított. A C4 X esetében pedig olyan autót alkottak, amely szinte minden szempontból az ideális, most divatos családi autó szempontjainak felel meg.

olvass tovább

Szemben az árral - Peugeot 508 SW Allure 1,5 BlueHDI 130

Hívjuk klasszikus értéknek mostantól, ha egy autó nem SUV és nem hybrid. Unalmas lenne mindig azzal kezdeni a cikket, hogy végre egy kivétel, vagy azzal, hogy egyik az utolsók közül. Pedig valószínűleg igen, de azért, hogy kifordítsam kicsit, ezúttal nem temetni jöttem a hagyományos kombit, hanem dicsérni. Eljutottam oda, hogy szeretek szembe menni az autópályán és éppen emiatt nem szeretem a tucatautókat, nem szeretek 5-6 centivel magasabban ülni, mint 15 évvel a teherautósofőrökön kívül bárki ezelőtt és továbbra is mélyen hiszek abban, hogy a dízel autóknak van létjogosultsága. A Peugeot 508 SW tehát olyan gépkocsi, amit én kifejezetten szeretek, annak ellenére is, ha most éppen nem divat.

olvass tovább

A divat fővárosából – DS 7 E-Tense 300 4x4

Úgy gondolom eljutott mára az autógyártás oda, hogy olyasmi, hogy rossz autó, nem létezik. Stílusok vannak, hovatartozás és önkifejezés. Lehet ragaszkodni a német autógyártók által kínált termékekhez, de azt nem hiszem, hogy a ragaszkodás minden esetben jó döntés. Az, ami megbízható volt 20-30 évvel ezelőtt, az egyáltalán nem biztos, hogy az is maradt. A stílus viszont valami olyan különös dolog, amely nem minden ország, népcsoport sajátja. A francia stílus pedig örökké francia marad. Utóbbinak az esszenciája a DS7.

olvass tovább

Nevek játéka – Renault Austral TCe 160 mild-hybrid

A legtöbb autógyártó jól nyomon követhető startégiája, hogy az új modelleknek azonos nevet ad és csak jelöli, vagy éppen még azt sem, hogy új generációról van szó, ezzel jelezve a stabilitást. Ettől, az elmúlt 20-25 évvel ezelőtt kezdődő divattól szakít most már egyre feltűnőbb módon a Renault. Ahogyan a coupé SUV esetében az Arkana nevet javasoltam egyszer, hogy érdemes megjegyezni, úgy igaz ez az Australra, amely a Kajart váltja a kompakt SUV kategóriában.

olvass tovább