Coin - Shopping Fever - Day Zero
A Coin Áruház és a Thomas Sabo szeretettel meghívja Önt és Partnerét a Coin Shopping Fever Nulladik Nap rendezvényre, november 25-én, csütörtökön, 19-től 22-óráig,
olvass továbbA Coin Áruház és a Thomas Sabo szeretettel meghívja Önt és Partnerét a Coin Shopping Fever Nulladik Nap rendezvényre, november 25-én, csütörtökön, 19-től 22-óráig,
olvass továbbA sikeres férfiak számára a mai méretre készített ingek több mint szükségszerűek. Mégis időt kell találni a megfelelő áruház megkeresésére és a számtalan döntéshozást nehezítő problémát okozhat egy zsúfolt programban.
olvass továbbAz elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.
olvass tovább