Kulcsszó keresés /


Már gyermekeink internetes zaklatására is köthetünk biztosítást

  • 2020. április 27.

Az elmúlt években számos kutatás mutatott rá, hogy az internetes zaklatás egyre több fiatalt érint – hazánkban minden harmadik gyerek megtapasztalja az online bántalmazás valamely formáját. A koronavírus miatt fennálló veszélyhelyzetben ez még több gyermeket érint, hiszen a közoktatásban tanulók a korábbinál sokkal több időt töltenek az online felületeken.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

„Balogh Levente azt mondta nekem, hogy ő emberekbe szokott fektetni, nem üzletekbe”

  • 2020. január 04.

Múlt héten vasárnap Gecse Márton, az AI-Robotics ügyvezető igazgatója minden idők legnagyobb ajánlatát kapta a Cápák között műsor befektetőitől. A fiatal üzletember végül Balogh Levente ajánlatát fogadta el, és már el is kezdődtek a megbeszéléseik azzal kapcsolatban, hogy a 300 millió Ft-os befektetést hogyan tudnák hasznosítani a kutatás és fejlesztés során az akkumulátorok tárolása és tűzvédelme érdekében.

olvass tovább

Először Kínában érkeznek az elektromos Toyoták

  • 2019. május 02.

A világ legzöldebb autógyártója, a környezetbarát hibrid elektromos modelljei révén prémium márkájával, a Lexusszal együtt a világszintű részben- vagy teljesen elektromos eladások több mint egyharmadát jegyző Toyota korábban bejelentett stratégiájának megfelelően 2020-ban Kínában debütál első akkumulátoros elektromos modelljeivel. A vállalat bemutatta a kínai piacra jövőre érkező C-HR és IZOA akkumulátoros elektromos modelleket, és egy kínai kutatási központja által fejlesztett BEV tanulmányt, a RHOMBUS-t is.

olvass tovább

Boys don't cry: Megcsalás

Ha van szó a partnerkapcsolatban, amitől a legtöbb ember gyomra összeugrik, az a megcsalás, függetlenül attól, hogy elkövetője vagy elszenvedője az esetnek. Mégis sokan csinálják. Egyes kutatás szerint az emberek 68%-a, egy másik szerint pedig közel háromnegyede csalta már meg a partnerét. Tudjuk, a többi meg hazudós! Óriási számok, de ha tudja az ember fia és leánya, hogy elítélik azért amit tesz, akkor miért csinálja?

olvass tovább

Nyaralás okostelefonnal, női és férfi szemmel

  • 2017. július 27.

Hatékonyabban használják ki az okostelefonjaikat a nők, mint a férfiak, előrébb járnak a mobilfizetés, a navigáció és egy sor más, a nyaralás alatt fontos alkalmazás használatában - derült ki abból a kutatásból, amelyet a Huawei Technologies készíttetett többek között Magyarországon is. A felmérés szerint a két nem telefonhasználat terén sem csak ebben különbözik: a férfiak a jó hátlapi kamerát, a nők viszont a gyorsaságot - a processzort - részesítik előnyben a nyaralás során. A medencébe viszont továbbra sem vinnénk magunkkal okostelefont, mindössze a felhasználók harmada tartja fontosnak, hogy a telefon vízálló legyen.

olvass tovább

Te melyik típusba tartozol?

  • 2017. június 07.

A Braun megbízásából 2016 júniusában kutatás készült arról, hogy a férfiak életstílusuk alapján milyen típusba tartoznak, és életvitelük mennyire van hatással a bőrökre.

olvass tovább

50 dolog, amivel a nők el tudják ijeszteni a férfiakat

Ha már túlestünk a férfi verzión történt összes felháborodáson, akkor nézzük meg a másik oldalt is - hosszas közvélemény-kutatás után megszületett azoknak a listája, amiket a férfiak nem szeretnek egy nőn látni. Persze kinek a pap, kinek a paplan, és van aki jobban szereti érezni, mint látni, mindenesetre iránymutatónak jó lesz.

olvass tovább

Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében

  • 2016. szeptember 26.

A magyar Y generáció tagjai több szempontból is ellentmondásosan töltik be a technológiai újdonságokra leginkább fogékony korcsoport szerepét. Tabletet messze a legkevesebben használnak Európában, viselhető okoseszközök terén viszont már az élbolyba tartoznak. Emellett közel kétszer annyian vallják, hogy a technológiai fejlődés szükséges és elkerülhetetlen, de többen félnek tőle, hogy nem tudják tartani vele a lépést, mint európai társaik – derült ki a Samsung 18 európai országban végzett kutatásából.

olvass tovább