Kulcsszó keresés /


Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Sokaknál javította az apa-gyerek kapcsolatot a pandémiás időszak

  • 2021. március 30.

Több mint ezer édesanya részvételével végzett kutatást a pandémiás helyzet okozta hatásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy az anyukák háromnegyedét nagyon megviseli ez az időszak, ugyanakkor a gyerekek közérzetének romlását mindössze egyharmaduk tapasztalta.

olvass tovább

A Toyota lefektette „Woven City”, a jövő okosvárosának alapkövét

  • 2021. február 25.

A Toyota megkezdte hatalmas várakozások övezte projektje, a jövő városa prototípusának szánt Woven City felépítését a Fuji hegy lábánál, egy korábbi Toyota üzem, a Shizuoka prefektúrában, Susonoban található korábbi Higashi-Fuji elnevezésű telephelyén. A Wowen City tulajdonképpen egy élő laboratóriumként és szellemi műhelyként szolgál majd az ott dolgozó tudósok számára a jövő technológiáinak fejlesztése számára, legyen szó a mesterséges intelligenca, a robotika, az okosotthonok, okosvárosok, okosautók, autonóm mobilitás vagy éppen az abszolút zöld energiahordozók területét érintő kutatásokról.

olvass tovább

Visszafordítható-e a szellemi hanyatlás?

  • 2021. február 23.

Egy friss ausztrál kutatás eredményei arra mutattak rá, hogy bizonyos életmódbeli változások hatékonyak lehetnek az idősek szubjektív szellemi hanyatlásának enyhítésében - méghozzá az emlékezeti és gondolkodási képességek javítása által, számolt be róla a Medscape orvosi szakportál.

olvass tovább

A Toyota nemzetközi kutatási központja kibővíti tevékenységét

  • 2020. augusztus 04.

A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a környezetbarát megoldások mellett a robotika és a mesterséges intelligencia fejlesztése terén is vezető szerepet betöltő Toyota nemzetközi kutatási központja, a Toyota Research Institute - Advanced Development, Inc. (TRI-AD) bejelentette, hogy 2021 januárjától egy holdingba, illetve két operatív cégbe szervezi át kibővített tevékenységét.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Már gyermekeink internetes zaklatására is köthetünk biztosítást

  • 2020. április 27.

Az elmúlt években számos kutatás mutatott rá, hogy az internetes zaklatás egyre több fiatalt érint – hazánkban minden harmadik gyerek megtapasztalja az online bántalmazás valamely formáját. A koronavírus miatt fennálló veszélyhelyzetben ez még több gyermeket érint, hiszen a közoktatásban tanulók a korábbinál sokkal több időt töltenek az online felületeken.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

„Balogh Levente azt mondta nekem, hogy ő emberekbe szokott fektetni, nem üzletekbe”

  • 2020. január 04.

Múlt héten vasárnap Gecse Márton, az AI-Robotics ügyvezető igazgatója minden idők legnagyobb ajánlatát kapta a Cápák között műsor befektetőitől. A fiatal üzletember végül Balogh Levente ajánlatát fogadta el, és már el is kezdődtek a megbeszéléseik azzal kapcsolatban, hogy a 300 millió Ft-os befektetést hogyan tudnák hasznosítani a kutatás és fejlesztés során az akkumulátorok tárolása és tűzvédelme érdekében.

olvass tovább