Motorola RAZR LúK
Bár mostanában kikerült a rivaldafényből, a Motorola nem adta fel a RAZR gyártását. Előrukkoltak egy új luxusmodellel, melyet Motorola RAZR LúK névre kereszteltek.
olvass továbbBár mostanában kikerült a rivaldafényből, a Motorola nem adta fel a RAZR gyártását. Előrukkoltak egy új luxusmodellel, melyet Motorola RAZR LúK névre kereszteltek.
olvass továbbJelentős fejlődéstörténettel rendelkezik az uniszex, s a közhiedelemmel ellentétben nem a hatvanas évek hippi mozgalmának terméke. Valójában a két nem közti eltérő öltözködés jóval Krisztus előtti időszakból ered, Számtalan népnél azonban máig sincs különbség a két nem viselete között.
olvass továbbA Timex WS4 túrakészülék egyedi ajánlatnak számít a hazai és nemzetközi órapiacon, hiszen négy, a kültéri sportok kedvelői számára elengedhetetlen funkcióval látták el: hőmérő, légnyomásmérő, tengerszint feletti magasság jelző és iránytű egyben.
olvass továbbÉs a világ egyik legkedveltebb itala, amely észbontó naptáraival az antialkoholisták szívét is évről-évre megdobogtatja.
olvass továbbA Hublot cég szponzorációs megállapodást kötött a futballtörténelem egyik legsikeresebb csapatával, a Manchester United-el. Védnökségük megünneplésére létrehoztak egy limitált szériás Big Bang modellt, melyet Red Devil Bang névre kereszteltek, a Manchester United beceneve után.
olvass továbbA 80-as években új alfajtája jelent meg a "B" kategóriás filmeknek. Ezekhez pedig félmeztelen, 340 centiméteres mellszélességgel rendelkező akciósztárok szükségeltettek. Az ilyen példányokat pedig bármelyik karate bajnokságból, illetve egy-egy elit harci csapattól is lehetett bérelni.
olvass továbbAz elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.
olvass továbbEgy tartalmas kapcsolat alapvető feltétele, hogy kellő energiát és időt szentelünk neki. Könnyen lehet azonban, hogy a mély érzelmek nem egyszerre alakulnak ki az érintettek között. Partnerünk visszakozhat pitiáner okokra hivatkozva, és otthagyhat minket egyedül, az oly hiába táplált mély érzelmeink fogságában.
olvass továbbAzért, mert nagyon okosak vagyunk és műveltek, ezért jól lehúzzuk az öt leggyengébb mesét. Mert megtehetjük... Anyukáknak és Apukáknak: mit ne nézzen meg a gyerek.
olvass tovább