Kulcsszó keresés /


Nomen est omen – Kia Stinger 3.3 GT

Ha valakit egy sikeres és számos harcban bizonyított amerikai föld-levegő rakétáról neveznek el, annak pont így kell viselkednie. A KIA-nál viszont bizonyára csupa pacifista dolgozik, így itt csak a sebesség miatt lett a 2017-ben született gyermek neve azonos egy tömegpusztító fegyverével.

olvass tovább

Ez húzhatja ki az építőipari vállalatokat a bizonytalan pénzügyi helyzetből

  • 2019. november 02.

Nehéz évnek bizonyult 2023 a hazai építőipari vállalkozásoknak, és ha lehet hinni az előrejelzéseknek, a jövő év még több kihívást tartogat számukra. A kiszámíthatatlan gazdasági környezetben a cégek talpon maradása nagyban függ az árazástól, amit a jövőben valószínűleg lejjebb kell majd vinniük. Ez azonban nagy kockázat egy olyan iparágban, ahol a projekt alapú működés és az elégtelen támogató rendszerek miatt nagyon nehezen kalkulálhatóak a pontos költségek és ennek egyik legfontosabb összetevője a ráfordítandó munkaerő. Pedig ez egy egyszerű és gyors informatikai megoldással könnyen orvosolható. A Low-code / No-code programozás képes követhetővé és átláthatóvá tenni az összetett építőipari projektek pénzügyeit és időgazdálkodását, aminek az eredménye kevesebb stressz és nagyobb haszonkulcs lehet.

olvass tovább

Méltatlan bánásmód – SsangYong Rexton G4

Nem azzal kezdeném a beszámolóm, hogy mit gondoltam a Ssangyong Rexton G4-ről, miután megláttam, majd elkezdtem vezetni, hanem egy-két olyan reakcióval, amit az ismerőseimtől, családomtól kaptam, amikor a volán mögül felhívtam őket. Értem, hogy Rexton, de az milyen autó? Hogy néz az ki? Az pedig micsoda? Biztosan ezt akarod vezetni? Borzasztó ugye?

olvass tovább

Dupla futamgyőzelemmel zárta a szezont Kiss Norbert

  • 2019. október 08.

Mindkét fordított rajtrácsos futamot megnyerte Kiss Norbert a kamion-Eb évadzáró jaramai hétvégéjén. A Tankpool24 csapat kétszeres Európa-bajnok kamionversenyzője összetettben hatodik helyen fejezte be a bajnokságot Mercedes versenykamionjával, ám a versenyszezon még nem ért véget számára.

olvass tovább

17-re lapot húztak

Valahogy úgy alakult, hogy a harmadik generációs Yarist nem volt lehetőségem kipróbálni az elmúlt 7-8 évben. Így a jövő évi modellváltást megelőzően, nagy várakozással ültem bele a kis autóba. Komoly elvárásaim voltak, ugyanis az első generáció 1999-es megjelenése a Toyota számára is nagyon magasra tette a lécet. Elsősorban egyedi megjelenése, és még a mai napon is remek formai elemei által divatos autónak tekinthető. A belső anyagok és a minőségi kidolgozás tovább fejlődött a második generációban, csakúgy, mint az autó méretei, viszont továbbra is megmaradt az egyedi, középre helyezett műszerfal, ami viszont már ebben a modellben hagyományos mutatókkal rendelkezett.

olvass tovább