Kulcsszó keresés /


Maserati Shortcut99

  • 2011. február 15.

A Maserati Shortcut99 koncepcióautót a neves olasz sport- és luxusautó dizájntervező Andrea Spaggiari tervezte, bevallottan a legendás Maserati gyár hagyományaira építve.

olvass tovább

Oldtimer autók

  • 2011. február 03.

A következő definíció egy már csajozásban igencsak megfáradt kollégától származik. "A férfinak három korszaka van. Az elsőben csak az autók érdeklik. A másodikban az autók és a nők. A harmadikban ismét csak az autók". Nem kell vitatkozni a bölcsesség igazságtartalmán, inkább kívánunk minden kedves irodában szenvedő férfi kollégának kellemes munkakerülést.

olvass tovább

Chanel snowboard

  • 2011. január 09.

Tudjuk jól, hogy az árukapcsolásnak hatalmas divatja van. Így történik, hogy autó és motor gyártók telefont gyártanak. De hogy egy neves divatház sporteszközhöz adja a nevét, azt mi se gondoltuk volna. Én valahogy nem értem a dolgot, de biztos jó üzlet.

olvass tovább

Az Abarth 500C és a Punto Evo EsseEsse a Párizsi Autószalonra tart

  • 2011. január 05.

Egy tökéletes világban mindenki, aki egy kicsi olasz kocsira vágyik, megkaphatná azt. Sajnos – vagy éppen szerencsére – nem mindenki engedhet meg magának egy Ferrarit vagy egy Maseratit. És itt lép színre a kistestvér. Az Abarth fogja a kis szelíd, visszafogott Fiatokat, és addig-addig pofozgatja őket, míg mérges kis gombóc nem válik belőlük! És most jelentették be következő kreálmányukat.

olvass tovább

Egy úton San Marinóba

  • 2010. december 13.

Európa legősibb köztársasága. 301-ben alapította egy kőfaragó. Az biztos, hogy 1000 körül már saját népgyűlése volt. San Marino a hétszázötven méter magas Titán-hegy gerincén fekszik, és ez a terület kiválóan védhető. Ma is egy úton lehet megközelíteni autóval, igaz ez 2x2 sávos. A politikát illetően pedig a köztársaság elöljárói mindig is hihetetlenül ügyesek, fondorlatosak voltak.

olvass tovább

Nincs ennél drágább autó!

  • 2010. december 06.

Nem mindennapos esemény, hogy egy Bugatti Type 57SC Atlantic Coupe gazdát cserél. A világ egyik legritkább és legértékesebb autójáról van szó, 1936 és 1938 között mindössze három példányt készítettek belőle. Az új tulajdonos ismeretlen, annyit azonban tudni, hogy a leütési ár 30 és 40 millió dollár között volt.

olvass tovább