Kulcsszó keresés /


Triumph

  • 2011. szeptember 22.

Az angol motorgyár 1902 óta gyárt motorokat. Az elmúlt több mint száz év igen tartalmasra sikeredett. Volt benne hatalmas fejlődés, szó szerinti porrá rombolás, újboli fejlődés és jelentős visszaesés, aztán feltámadás. A triumph részvényesei sosem unatkoztak...

olvass tovább

II. Világháború tankjai

  • 2009. december 09.

A második világháború alatt a tankok korábban soha nem látott fejlődésnek indultak. Évről-évre fejlettebb technikával, nagyobb páncélvédettséggel, tűzerővel és ezzel párhuzamosan nagyobb teljesítménnyel indultak a harcba. Szemezgessünk párat, a világháború leghíresebb tankjai közül, a teljesség igénye nélkül.

olvass tovább

Gamer - A játékos

  • 2009. október 26.

Önkényesen már címet is adtunk a filmnek, bár nagyon valószínű, hogy nem fognak ránk hallgatni, valahogy mégis nevén kell neveznünk egy jelenséget, melyet már a mi korszakunkban is számos kritika ér, jó és rossz egyaránt. Ez pedig az online játékrendszer, és ezek fejlődése, aminek a következménye: itt az online újkori Colosseum, és benne az újkori gladiátorok.

olvass tovább

Niko ékszer, a látható luxus

  • 2009. szeptember 15.

A Niko Ékszer legfontosabb értéke a kifinomult, soha nem engedő minőség, az állandó megújulás mellett a tradíció feletti őrködés. Ez az Ars Poeticája az ékszertervező párosnak, Nikolics Ildikónak és Füzik Norbertnek. Lássuk, mit mond számunkra Norbert a szakmáról, fejlődésről, tervezésről.

olvass tovább

Unisex história

  • 2009. március 06.

Jelentős fejlődéstörténettel rendelkezik az uniszex, s a közhiedelemmel ellentétben nem a hatvanas évek hippi mozgalmának terméke. Valójában a két nem közti eltérő öltözködés jóval Krisztus előtti időszakból ered,   Számtalan népnél azonban máig sincs különbség a két nem viselete között.

olvass tovább

Fenékformálás munkában és otthon

  • 2009. február 18.

Mutasson bárki is egy férfit, akit nem varázsol el egy gyönyörű, formás női popsi látványa! Ez a tény az evolúciós fejlődést megfigyelve nem is csoda: a még négy lábon járó ősök épp szemmagasságban riszálták hátsójukat.

olvass tovább

Rum és salsa

  • 2008. október 06.

Puerto Rico kellemes keveréke a spanyol és amerikai kultúrának. Sok száz évnyi spanyol uralom meghagyta nyomát az építészeten, a konyhán, a zenén - az utóbbi időszak amerikai fennhatósága pedig magával hozta a fejlődést, és a jólétet...

olvass tovább

Cerruti 1881

  • 2008. szeptember 10.

A világhírű márka, a 19. századig visszanyúló hagyományaival, permanens fejlődésével manapság is korszerű, de hagyományőrző márka védjegyét jelenti.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább