Kulcsszó keresés /


Ulysse Nardin Chairman mobiltelefon

  • 2009. május 04.

A svájci óraműves, Ulysse Nardin egy Chairman elnevezésű mobiltelefont gyártott le a napokban, mely különböző innovatív technológiákat használ fel, hogy megkíséreljen versenyre kelni a luxus mobiltelefon piacvezetőjével, a Vertu-val.

olvass tovább

G1 üveg biliárdasztal

  • 2009. március 23.

A biliárdasztalok mindenféle formában és méretben kaphatók, de napjainkig a technológia és a dizájn meglehetősen egyforma a különböző márkák esetén. Az ausztrál formatervező hallgatótó Craig Nottage egyedi tervezése megváltoztatta mindezt, forradalmasítva a biliárdasztalok gyártási technológiáját.

olvass tovább

Új Clinique Youth Surge SPF 15 Age Decelerating Moisturizer

  • 2009. február 23.

A szirtuinok aktivitását vizsgáló kutatások kimutatták, hogy a bőr sejtciklusai kritikus fontossággal bírnak a bőr fiatalosságának megőrzése szempontjából. A Clinique a szirtuin technológiát vette alapul egy olyan forradalmi eljárás kifejlesztésekor, mely lelassítja az öregedés látható jeleinek megjelenését és serkenti a természetes sejtregenerálódást.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább