Kulcsszó keresés /


Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Az érzelmek hajtják – A CUPRA

Emberek, érzelmek, egyediség, sportosság és nem utolsó sorban Barcelona. Ezek azok a fogalmak, amelyek egy új márka születését fémjelezték. A Cupra immáron három éve van jelen, mint különálló márka. Ez az évforduló pedig nagyon sok újabb mérföldkövet helyezett el a márkaépítés útján. A Porsche Hungária meghívására A Style Magazin és a Motorhang.hu részt vehetett Barcelonában egy különleges eseményen, amely kizárólag a CUPRA márkáról, a fantasztikus autókról szólt.

olvass tovább

Vigyázat, a kánikulában a csecsemők akár 3 perc alatt leéghetnek!

  • 2021. július 12.

A nyári időszak sok szabadban töltött időre ad lehetőséget, amit nagyon szeretnek a gyermekek, azonban ez az időszak veszélyeket is hordoz magában. A kánikula a felnőtt szervezet számára rendkívül megterhelő, és ez fokozottan igaz a kisbabákra, a kisgyermekekre, illetve a várandós kismamákra is. A Pelenka.hu a Magyar Védőnők Egyesületének (MAVE) szakmai segítségével összegyűjtötte, hogy hogyan lehet védekezni a hőség ellen a szülőknek és kismamáknak.

olvass tovább

A laptop legnagyobb ellensége a meleg

  • 2021. július 11.

A korábbinál sokkal többen tértek át a laptophasználtra az elmúlt év során a home office hatására, azonban az eszközök akkumulátorairól még mind a mai napig rengeteg tévhit és legenda kering. Hogyan kell helyesen használni az akkumulátort, hogy tartós legyen? Mit tegyünk, hogy ne melegedjen túl a gépünk? Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív vezetője szerint kis odafigyeléssel egy teljes évvel is meg lehet hosszabbítani a laptopok élettartamát.

olvass tovább

Alaptípus Mercedes módra, avagy 3 gyerek és a 3 ágú csillag – Mercedes GLB 180d

Legkisebb motor, alap kijelző, minimális felárral rendelhető fényezés. Ezektől függetlenül a Mercedes GLB kifejezetten szerethető, divatos formájú autó, amely a hét ülés révén még a nagycsaládi kedvezményre jogosultak érdeklődésére is számot tarthat. Érdekes és izgalmas alternatívája lehet mindenkinek, még azoknak is, akik eredetileg nem presztízs márkában gondolkoztak.

olvass tovább

A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

Vannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.

olvass tovább

Bajnokok a bowlingban

  • 2021. július 08.

Közös bowlingozás közben beszéli meg üzleti ügyeit Gerencsér Csaba Magyarország első jet-ski világbajnoka, örökös magyar bajnoka, a Magyar Jet-ski szövetség alelnöke és Kiss Norbert szimulátor világbajnok, többszörös kamion Európa bajnok, hatszoros magyar bajnok, az Év autóversenyzője.

olvass tovább

Mi kell a nőnek? – Toyota Yaris 1.5 Hybrid 116LE

Mindenféle férfisoviniszta vagy éppen feminista félre értelmezés ellenére azt kell, hogy állítsam, hogy a nők jelentős többsége és itt elsősorban a nagyvárosokban lakó nőkre gondolok, sokkal inkább szeretne olyan autót használni, amely pici, kényelmes és nem utolsó sorban takarékos. A cél tehát nem az, hogy az előző generációt követő még nagyobb legyen, hanem sokkal inkább az, hogy lehessen vele parkolni, kényelmesen lehessen lavírozni a forgalomban.

olvass tovább