Kulcsszó keresés /


'A gumiabroncsok különösen fontosak, h a versenyzés köves, homokos, füves, jeges és havas felületen is történik” – Interjú Alejandro Agaggal, az Extreme E vezérigazgatójával

  • 2020. október 11.

Az alábbi interjúban Alejandro Agag, az Extreme E és a Formula E vezérigazgatója beszél az új formátum különleges vonzerejéről. Megtudhatjuk, hogyan jött az innovatív E-SUV verseny ötlete, mik a társadalmi céljai, és olvashatunk a Continentallal létrejött partnerkapcsolatról, illetve a gumiabroncsok rendkívül fontos szerepéről is.

olvass tovább

BRNO-ban már bajnoki címekért küzdöttek a GRT újoncai

  • 2020. szeptember 18.

Szeptember első hétvégéjén rendezték a Masaryk Racing Days versenyhétvégéjét a Cseh országi Brno-ban ahol természetesen a Gender Racing két fiatal versenyzője is rajthoz állt a szlovák versenyhétvégéhez hasonló felállásban. Berta Benjámin a sikeres előző hétvégi Imolában teljesített DREXLER Formel Cup hétvége után itt is a megszokott F4-essel, míg Oliver Michl a Slovakiaringen versenyben is kipróbált és futamgyőzelmet hozó Formula Renault 2.0 –val vágott neki a Cseh pályának.

olvass tovább

Az alapító partner Continental üdvözli Lewis Hamiltont az új Extreme E versenysorozatban

  • 2020. szeptember 11.

Kevesebb, mint egy év van már csak hátra a lenyűgöző Extreme E terepverseny-sorozat kezdetéig, a szervezők pedig fokozatosan csepegtetik az információkat azokról a csapatokról, akik azt tűzték ki célul, hogy elektromos SUV-okkal a bolygó legtávolabbi sarkaiba is elviszik a professzionális autóversenyzést. Ezúttal nem más, mint a regnáló Forma 1-es világbajnok, Lewis Hamilton jelentette be, hogy újonnan alapított csapata, az X44 is csatlakozik a mezőnyhöz.

olvass tovább

Nem csak nevében nagy – Opel Insignia Grand Sport Gsi

Régen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.

olvass tovább

Van, hogy a kevesebb több – Honda Africa Twin

Szerencsés, aki az Africa Twin egyik változatát vezeti vagy legalább teszteli. Így el tudja mindenki képzelni, hogy miként éreztük magunkat, amikor egymást követően teszteltük az Africa Tiwin Adventure Sportot és az alapváltozatnak tekinthető Africa Twint. Soha nem volt még ilyen, de ezt követően nem a fullos verzióra, hanem az alapra vágyom jobban.

olvass tovább

Kipróbáltuk a BRP 2020-as Sea-Doo és Can-Am kínálatát

  • 2020. április 24.

Egyre közeledik a nyár, és egyelőre csak bízni tudunk benne, hogy mire igazán tombolni fog, visszatér az életünk a jól megszokott kerékvágásba. Azonban mi próbálunk bizakodók lenni, és abban reménykedni, hogy legalább a vízi sportokról nem kell majd lemondanunk. A Jet Power Hungary jóvoltából lehetőségünk volt kipróbálni a BRP 2020-as jet-ski, quad és UTV kínálatát.

olvass tovább

I love it - Tivoli 1.5GDI

Nagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.

olvass tovább

A siker titka

  • 2020. február 13.

Úgy általában a sportban, de a technikai sportokban meg különösen sok összetevőből áll egy-egy kiemelkedő eredmény. Hogy egy jó formula autós csapatban vajon mi lehet a siker titka arról Gender Tamást a Gender Racing Team csapatfőnökét kérdeztük, illetve egyben megkértük, hogy értékelje csapatának 2019-es szezonját és avasson be minket az idei évadra szóló tervekbe is.

olvass tovább