Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten?  2025.11.10-16.

Mi történik a héten? 2025.11.10-16.

Stylelife
Autó & Motor - Oldschool – Az Új Toyota Land Cruiser

Oldschool – Az Új Toyota Land Cruiser

Autó & Motor
 - Férfi és nő között a barátság addig működik, amíg nem üti fel a fejét a vonzalom

Férfi és nő között a barátság addig működik, amíg nem üti fel a fejét a vonzalom

Stylelife - Miért a könyvolvasás lett az új státuszszimbólum?- Intellektus, tudás és presztízs – a férfi, aki olvas.

Miért a könyvolvasás lett az új státuszszimbólum?- Intellektus, tudás és presztízs – a férfi, aki olvas.

Stylelife
Életérzés - Az egészség a szájnál kezdődik

Az egészség a szájnál kezdődik

Életérzés
Autó & Motor - A dicsőséges rally múlt tovább él benne – Audi RS3

A dicsőséges rally múlt tovább él benne – Audi RS3

Autó & Motor
Cool-Túra - Kordás József életművét mutatja be Budapest legújabb galériája

Kordás József életművét mutatja be Budapest legújabb galériája

Cool-Túra
Stylelife - Őszi feltöltődés: ezekben a hazai fürdővárosokban garantált a kikapcsolódás!

Őszi feltöltődés: ezekben a hazai fürdővárosokban garantált a kikapcsolódás!

Stylelife
Életérzés - Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

Honnan tudjuk mikor kapunk zöld jelzést a másiktól a következő lépésre?

Életérzés
Stylenews - Egyetlen balatoni burgerezőként lett Gault&Millau díjazott a Bitang Burger

Egyetlen balatoni burgerezőként lett Gault&Millau díjazott a Bitang Burger

Stylenews
Autó & Motor - Egy ikon, porban és sárban - Ford Mustang Mach-E Rally

Egy ikon, porban és sárban - Ford Mustang Mach-E Rally

Autó & Motor
  1. ÉN
  2. Divathírek
  3. Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.
  • Komment
  1. ÉN
  2. Divathírek
  3. Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.


Tényleg mindenki otthon ült, ez lett a vége

Az e-kereskedelem már a Covid előtti időkben is felfelé ívelt, de az első lezárások alatt egyes szektorok forgalma többszörösére nőtt. Leginkább az FMCG termékeket kerestük, illetve azokat, amelyeket a lezárások miatt máshol nem lehetett megvenni. Mindenki berendezkedett egy olyan életvitelre, ami megkönnyíti az otthonlétet. Így nőtt például a sportszerek vagy a kertészkedéshez szükséges termékek iránt is a kereslet. „A divatipart láthatóan arcul csapta a pandémia, senki nem volt erre felkészülve. Legjobb példája ennek, hogy ruházatból hirtelen mindenki a szabadidő/lounge wear szetteket kereste, de a boltok és webshopok erre nem voltak felkészülve. Mire a kínálat lekövette a keresletet, már kezdett helyreállni a rend, kinyitottak újra a boltok. Egyrészt ezért is van most minden offline és online shop tele kényelmes, laza ruhadarabokkal” – mondta el Kobza András.

Nem jártunk sehova, így nem kellett cipő sem

A cipőipar egyértelműen az egyik vesztese volt az elmúlt időszaknak, 2020-ban különösen. Azonban még 2021 sem hozta az elvárt növekedést. Visszaesés szerencsére nem volt, de senki nem tudott akkora mértékű forgalombővülést felmutatni, amit tervezett. A „brown shoe” vonal esett vissza leginkább. Azokat a cipőket soroljuk ide, amiket munkához, irodába, színházba, bulikba viselnek az emberek. „A lezárások első hullámában óriási, mintegy 70%-os visszaesést tapasztaltunk a LifeStyleShop-nál ezen a téren. Később kicsit normalizálódott a helyzet, de eddig körülbelül 35-45%-os csökkenés írható a koronavírus számlájára nálunk ebben a szegmensben” – számolt be az adatokról a szakember.

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta - ÉN - Divathírek - divat, lifestyleshop.hu, papucs, sportcipő, vásárlás,

Papucsot, sportcipőt vettünk tonnaszámra

A brown shoe visszaesése és az otthonlétre való berendezkedés magával hozta a papucsok és klumpák eddigi fénykorát. Az emberek kényelemre és komfortra vágytak otthon a karantén időszakában és azóta is kitart ez a trend. Az egyik itthon is legnépszerűbb márka, a kényelmes és színes műanyag klumpákat és papucsokat gyártó CROCS 2021 második negyedévében 93%-kal tudta növelni az eladásait globálisan. Egy másik ismert és keresett márka, a német Birkenstock szintén példátlan növekedésen van túl. Az elmúlt időszakban még a „hivatalos otthoni munkacipő” becenevet is megkapta több országban.

A karantén feloldása után az emberek vágytak a vízpartra, a könnyed nyári estékre, ez pedig a brazil Ipanema papucsmárkának kedvezett. „A divatos, színes és trendi papucsairól híres márka 25%-os növekedést tudott elérni itthon, de európai szinten is hatalmasat nőttek az elmúlt időszakban. Évente mintegy 300 ezer papucsot adnak el Magyarországon, Európában ez a szám több tízmillió” – mondta a LifeStyleShop.hu vezetője. Hozzátette: a sportcipők eladása szintén nőtt, mivel a karanténidőszakban a bezártságot sokaknak csak a hivatalosan "engedélyezett" kültéri sportolás, futás törte meg és a még jobban felértékelődő kutyasétáltatás, amihez kényelmes sportcipőre van szükség.

Drágulni fognak a cipők, kevesebb lehet az akció

A pandémia kezdetén jelentkező és azóta is fennálló logisztikai problémák a cipőkereskedelmet is elérték. A megemelkedett szállítási költségek, az Euró árfolyamának változása a cipők árára is hatással van. „Sok kereskedő, hogy kiheverje az elmúlt időszak nehézségeit, most nem akcióz annyit és így próbál stabil maradni. A LifeStyleShop.hu és a hozzá tartozó webshopok forgalma mintegy 20-30%-kal nőtt a cipőipart érintő negatív változások ellenére. Ez elmaradt a várakozásoktól, de akár nagyobb mértékű is lehetett volna, ha az ismert ellátási lánc gondok nem nehezítik meg a termékek gyártását és beszállítását. A cipők jelenleg láthatóan drágulnak és drágulni is fognak, akciókból is kevesebb lehet a jövőben. Ennek ellenére bizakodóak vagyunk. 2021-ben webshopjaink körülbelül 40 ezer csomagot szállítottak ki, 2022-re a terv 50 ezer” – összegez Kobza András.

  • divat lifestyleshop.hu papucs sportcipő vásárlás

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szólj hozzá a cikkhez

Kapcsolódó cikkek
A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek - Stylenews, divat, életmód, stílus
A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek
  • Stylenews
Szláv kulturális pillanatokkal és a nőiesség szellemével ünnepelték Varsóban a Magda Butrym H&M kollaborációt - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
Szláv kulturális pillanatokkal és a nőiesség szellemével ünnepelték Varsóban a Magda Butrym H&M kollaborációt
  • Divat & Stílus
Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan! – Hamarosan kezdetét veszi a Fashion Revolution Week!
A stílus világa Schiffer Miklóssal: Különleges ajánlat férfiaknak és nőknek!
Heti Top 10A hét legjobb írásai
Kinek kell a bonyolult nő? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Kinek kell a bonyolult nő?
  • Keresd a nőt!
Férfiak lélektana a horoszkóp szerint II. - Stylelife, divat, életmód, stílus
Férfiak lélektana a horoszkóp szerint II.
  • Stylelife
8 ok, amiért szeretjük a fahéjat - Stylelife, divat, életmód, stílus
8 ok, amiért szeretjük a fahéjat
  • Stylelife
29 egészséges alternatíva a koffein helyett
Amikor a kapcsolat nem csak folyamatos harc - Ilyen, ha egy érett nővel van dolgod
Kinek akarok megfelelni?
Sült csokoládékrémes tart
Férfiszempont: A Nő csábít, a férfi hódít
Ott van az otthon, ahol vár valaki
Egészségtelen családi minták, melyek mérgezik a későbbi párkapcsolatainkat

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    Szláv kulturális pillanatokkal és a nőiesség szellemével ünnepelték Varsóban a Magda Butrym H&M kollaborációt

    Szláv kulturális pillanatokkal és a nőiesség szellemével ünnepelték Varsóban a Magda Butrym H&M kollaborációt

    Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan! – Hamarosan kezdetét veszi a Fashion Revolution Week!

    Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan! – Hamarosan kezdetét veszi a Fashion Revolution Week!

    A stílus világa Schiffer Miklóssal: Különleges ajánlat férfiaknak és nőknek!

    A stílus világa Schiffer Miklóssal: Különleges ajánlat férfiaknak és nőknek!

    2024-es szemüvegtrendek, amikre érdemes odafigyelni

    2024-es szemüvegtrendek, amikre érdemes odafigyelni

    Stílusiskola: így szurkolhatsz szuper trendin a magyar sportolókért és csapatokért

    Stílusiskola: így szurkolhatsz szuper trendin a magyar sportolókért és csapatokért

    Legolvasottabb írások

    Kinek kell a bonyolult nő?

    Kinek kell a bonyolult nő?

    Férfiak lélektana a horoszkóp szerint II.

    Férfiak lélektana a horoszkóp szerint II.

    8 ok, amiért szeretjük a fahéjat

    8 ok, amiért szeretjük a fahéjat

    29 egészséges alternatíva a koffein helyett

    29 egészséges alternatíva a koffein helyett

    Amikor a kapcsolat nem csak folyamatos harc - Ilyen, ha egy érett nővel van dolgod

    Amikor a kapcsolat nem csak folyamatos harc - Ilyen, ha egy érett nővel van dolgod

    Kinek akarok megfelelni?

    Kinek akarok megfelelni?

    Sült csokoládékrémes tart

    Sült csokoládékrémes tart

    Férfiszempont: A Nő csábít, a férfi hódít

    Férfiszempont: A Nő csábít, a férfi hódít

    Ott van az otthon, ahol vár valaki

    Ott van az otthon, ahol vár valaki

    További cikkek

    Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

    Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Férfi cipő trendek 2025 – A sneaker nem megy ki a divatból!

    Férfi cipő trendek 2025 – A sneaker nem megy ki a divatból!

    Gyógyteákkal az egészség útján

    Gyógyteákkal az egészség útján

    Stílusos inspirációk a Pinterestről – fedezz fel új ötleteket a trendi megjelenéshez

    Stílusos inspirációk a Pinterestről – fedezz fel új ötleteket a trendi megjelenéshez

    Férfiként is fontos a szájüregi egészség!

    Férfiként is fontos a szájüregi egészség!

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia