Kulcsszó keresés /


A macskatulajdonosokkal kapcsolatos sztereotípiák már nem érvényesek?

  • 2023. július 21.

Nincsenek barátai, nincs társadalmi élete, idős és többségében nő. Vajon még mindig élnek ezek a macskatulajdonosokkal kapcsolatos sztereotípiák? A Whiskas legújabb országos, reprezentatív felmérése szerint minden harmadik háztartásban él macska, és bár az átlagos macskatulajdonost egészen máshogyan kell elképzelni, sokak fejében még mindig ez a sztereotip kép él a macskatartókról – ezért a márka elindította az #Iamcatperson kezdeményezést, hogy bemutassák a macskatartás előnyeit és a macskagazdik valódi arcát.

olvass tovább

Katalin a legnépszerűbb a brit királyi család magyar rajongói körében

  • 2023. március 12.

Katalin a legnépszerűbb a brit királyi család tagjai közül a hazai rajongók körében – derül ki az InStyle Teadélután podcast online felméréséből. A „Royal Family” ügyeivel foglalkozó produkció 500 kitöltő segítségével tesztelte a magyar közönség véleményét. Katalin hercegné 49%-os szimpátiaértéket ért el, a botrányhős Harry herceg végzett a második helyen 29%-kal, míg a trónörökös Vilmos mindössze 12%-ot ért el. Károly király és Kamilla csak a sor legvégére, a 7%-os Meghan mögé fértek fel a listára a 2%-os, illetve 0,8%-os eredményükkel.

olvass tovább

Szakértő: A párok több mint harmada alig kommunikál egymással

  • 2023. február 19.

Mennyit beszélgetnek egymással a párok? Megosztják-e egymással mélyebb problémáikat? Nézetkülönbség esetén hányan jutnak el a sértegetésig? Ezekre a kérdésekre kereste a választ több száz fős online felmérésében dr. Piczkó Katalin pszichiáter. Kiderült, hogy a válaszadók - többségében nők - 36%-a alig kommunikál párjával. Veszekedés esetén a felek negyede a sértegetéstől sem riad vissza. Bár az adatok szerint még bőven van mit tenni a kapcsolatokért, a szakértő úgy látja: egyre többen figyelnek arra, hogy ne söpörjék szőnyeg alá gondjaikat.

olvass tovább

A rendszeres karbantartással sokat lehetne spórolni, mégsem visszük szervizbe a laptopokat

  • 2023. január 05.

Bár manapság a legtöbb ember már gyakorlatilag a világ bármely pontjáról el tudja végezni a munkáját, azonban az biztos, hogy ehhez szüksége van egy laptopra. Ezek a nélkülözhetetlen munkaeszközök pedig jelentős kiadásokat jelenthetnek a cégeknek, amiken egy kis odafigyeléssel és rendszeres karbantartással látványos összegeket lehetne spórolni. A Laptophardware.hu a hazai kis- és középvállalkozások laptophasználati szokásairól készített felmérést.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Mit ér a férfi, ha pénztelen?

Egy nemzetközi társkeresőoldal friss felmérése szerint a regisztrált nők hetvenöt százaléka nyilatkozta azt, hogy nem szívesen kezdene párkapcsolatot olyan férfival, akinek nincs munkája. Uraim, ne háborodjanak fel, azért nem minden nő „számító ribi”, vagyunk még, akik nem megmentőt, cukorpapát, apapótlékot, gazdag patrónust keresünk, hanem nagybetűs Férfit.

olvass tovább

A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább