Kulcsszó keresés /


A Gordon Ramsay Restaurants Global és a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection stratégiai együttműködést kötött


  • 2025. november 17.

A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője közötti hosszú távú együttműködés kezdetét jelenti, amelynek keretében a Gordon Ramsay Bar & Grill koncepció először valósul meg a közép-európai régióban.

olvass tovább

Feller Adrienne új boltja megnyílt az Allee Bevásárlóközpontban
– ahol a szépség a természet és a lélek harmóniájából születik

  • 2025. november 07.

Egy új fejezet kezdődik a magyar természetes szépségápolás történetében: Feller Adrienne megnyitotta legújabb üzletét az Allee Bevásárlóközpontban. A térben az ADRIENNE FELLER és Panarom termékek teljes kínálata elérhető, miközben az új koncepció a márkák filozófiájához méltó, különleges atmoszférát teremt: egy hely, ahol a szépség, a tudatosság és a természet szeretete kéz a kézben jár.

olvass tovább

A hazai és régiós kortárs formatervezés legjava a kétszeres Red Dot-díjas 360 Design Budapest kiállításon

  • 2025. október 02.

Közel 100 hazai és régiós tervező és gyártó, mintegy 400 alkotása várja a közönséget az idei 360 Design Budapest kiállításon október 9-19. között a Budai Várnegyedben. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) hatodik éve hozza el a magyar és közép-európai designmárkák, formatervezők, ipar- és képzőművészek műveit.

olvass tovább

ROBERT PATTINSON AZ 1664 MÁRKANAGYKÖVETE LETT

  • 2025. október 02.

Mozivászonra illő együttműködés indít új fejezetet a prémium francia sörmárka életében Az 1664 világszerte egyidőben jelenti be új nemzetközi nagykövetét: az elismert színész és kulturális ikon, Robert Pattinson a márka arcaként csatlakozik a brandhez. A partnerség középpontjában egy 2026-ban induló globális kampány áll, amely a „jó ízlés” fogalmát vizsgálja különböző, gyakran ellentétes nézőpontokból – mozivászonra illő filmes eszközökkel.

olvass tovább

A szépség luxusa Budapest szívében: Megnyitotta első hazai üzletét a Rituals

  • 2025. szeptember 29.

Végre Magyarországra érkezett a mindennapok luxusa: megnyitotta első önálló hazai üzletét a Rituals a Mammut Bevásárlóközpontban. A 25 éves holland szépségmárka teljes termékpalettával és exkluzív élménytérrel lépett a magyar piacra. Nem véletlen, hogy a Rituals is a Mammutban talált otthonra: stratégiájának részeként a budai bevásárlóközpont egyedülálló, többszáz márkát felvonultató beauty kínálattal, immár 13 üzletben várja a szépség szerelmeseit.

olvass tovább

A legnagyobb hazai üzleteit nyitotta meg a Zara és a Stradivarius az Arena Mallban

  • 2025. szeptember 15.

Magyarország legnagyobb Zara áruházával és Stradivarius üzletével maxolja ki az őszt az Arena Mall. A spanyol divatóriások kibővült, hatalmas alapterülettel, rekordnagyságú árukészlettel és hazánkban most először bemutatkozó üzletkoncepcióval várják a vásárlókat. De ez még nem minden: hamarosan a prémium spanyol ékszermárka, a Tous mesés kiegészítőit és még több nemzetközi brandet is megtalálhatunk a bevásárlóközpontban.

olvass tovább

A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

  • 2025. szeptember 15.

Az elmúlt években öltözködésünk során egyre bátrabban kísérletezünk rétegezéssel, textúrákkal és az önkifejezés új formáival. Idén a Triumph arra ösztönöz, hogy a fehérneműkre ne csak rejtett rétegként, hanem az outfit tudatos és stílusformáló részeként tekintsünk – akár a mindennapokban, akár a különlegesebb programok során. De hogyan lehet ezt ízlésesen és divatosan megvalósítani? A KATA SZEGEDI márka tervezőpárosa most különböző styling tippekkel mutat utat ebben.

olvass tovább

SZŰCS LUCÁVAL MUTATKOZIK BE A PANDORA TALISMAN KOLLEKCIÓ, AMI ÓDA AZ ÓKORI ÉRMÉKHEZ ÉS A MODERN IDENTITÁSHOZ

  • 2025. szeptember 05.

Idén ősszel bemutatkozik a Pandora Talisman, amely merész, új irányt hoz a márka ékszer-univerzumába. Az ókori érmék által inspirált kollekció időtlen szimbólumokat alakít át a modern önkifejezés eszközeivé. Az új kollekció hazai kampányarca Szűcs Luca, olimpikon és világbajnok kardvívó, aki saját történetének megosztásával bátorít mindenkit arra, hogy az ékszerek által is bátran viseljük magunkon azokat a szavakat, amelyek az életben vezérelnek minket.

olvass tovább