Kulcsszó keresés /


Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei

  • 2022. február 06.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább

A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

  • 2019. december 01.

Meglehetősen sok jóslat látott napvilágot az idei évet illetően az esztendő végéhez közeledve az inflációról, illetve a kereslet alakulásáról. Amit tudni lehet, az az, hogy az infláció akkor kezd visszaesni, ha a kereslet szűkül – így nem lehet meglepő, hogy az év utolsó hónapjaiban produkált forgalom sokaknak igazi feketelevest jelenthet. A leginkább érintett termékkörök a nem azonnal szükséges termékek, tehát azok, amiket olcsóbb alternatívákkal lehet helyettesíteni, ilyenek például a nagy értékű műszaki cikkek vagy a nagy kiszerelésű étrend-kiegészítők és vitamin termékek, amelyek esetében sokan inkább kisebb kiszerelést vásárolnak. Így esik az idei év áldozatául a Black Friday is, aminek a műszaki cikkek és a divatipar a fő húzóágazatai.

olvass tovább

Legyen idén nyugodt és vidám kikapcsolódás az ajándékbeszerzés!

  • 2015. november 18.

Karácsony közeledtével óhatatlanul ránk tör minden évben a pánik, hogy kinek mit vegyünk a fa alá, amivel tényleg örömet szerezhetünk szeretteinknek. A heteken át tartó ajándékbeszerzés végére pedig holtfáradtan, fásultan és zaklatottan éppen csak túléljük az ünnepeket, ahelyett, hogy szívből élvezni tudnánk. A brands.hu azonban megoldást jelenthet erre a problémára, hiszen egy helyen, online találhatunk mindenki számára valami igazán személyre szóló, különleges ajándékot.

olvass tovább

Tovább nehezítheti a hazai webshopok, bioboltok és sok más bolt helyzetét egy új törvénymódosítás

  • 2014. augusztus 01.

Egyre nehezebbé teszi a hazai webáruházak helyzetét a külföldi e-kereskedők előretörése, sok esetben az ő termékeiket és oldalaikat preferálják a vásárlók a magyar webshopokkal szemben. Tovább nehezíti az étrend-kiegészítőket, vitaminokat és bio termékeket árusító kereskedők helyzetét, hogy a jövő évi költségvetési törvényben lehetőséget biztosít a törvényhozóknak, hogy a már terápiás dózisú hatóanyagot tartalmazó étrendkiegészítők és vitaminok csak a patikákban lesznek elérhetők (esetleg bizonyos üzletekben). Jánvári András, a multi-vitamin.hu ügyvezetője szerint ez a rendelkezés az egész piac helyzetét elbizonytalanítja, amely már egyébként is visszaesésben van a korábbi évekhez képest.

olvass tovább