Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels

Ihletet ad a jövő autói tervezőinek a Hot Wheels

Autó & Motor
Életérzés - Ezt kell tudni az alacsony vérnyomásról!

Ezt kell tudni az alacsony vérnyomásról!

Életérzés
Autó & Motor - Lehet benne hibát találni, de tényleg szükséges? – Jaguar XE P300 AWD

Lehet benne hibát találni, de tényleg szükséges? – Jaguar XE P300 AWD

Autó & Motor
Cool-Túra - 'Az embernek befelé kell néznie, hogy megtalálja a saját válaszait' - Robin Williams idézetei az életről

'Az embernek befelé kell néznie, hogy megtalálja a saját válaszait' - Robin Williams idézetei az életről

Cool-Túra
Autó & Motor - Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

Autó & Motor
Gentlemen - Az exeket elfelejtik, ugye?

Az exeket elfelejtik, ugye?

Gentlemen
Cool-Túra - Horrorfilmek, melyek annyira kikészítették a nézőket, hogy valóban következményekkel jártak

Horrorfilmek, melyek annyira kikészítették a nézőket, hogy valóban következményekkel jártak

Cool-Túra
Autó & Motor - Ha már gyors, legyen sport is – Suzuki Swift Sport

Ha már gyors, legyen sport is – Suzuki Swift Sport

Autó & Motor
Csipetnyi nő - Valóban szeretik a férfiak, ha egy nő kezdeményez?

Valóban szeretik a férfiak, ha egy nő kezdeményez?

Csipetnyi nő
  1. ÉN
  2. Divathírek
  3. Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.
  • Komment
  1. ÉN
  2. Divathírek
  3. Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.


Tényleg mindenki otthon ült, ez lett a vége

Az e-kereskedelem már a Covid előtti időkben is felfelé ívelt, de az első lezárások alatt egyes szektorok forgalma többszörösére nőtt. Leginkább az FMCG termékeket kerestük, illetve azokat, amelyeket a lezárások miatt máshol nem lehetett megvenni. Mindenki berendezkedett egy olyan életvitelre, ami megkönnyíti az otthonlétet. Így nőtt például a sportszerek vagy a kertészkedéshez szükséges termékek iránt is a kereslet. „A divatipart láthatóan arcul csapta a pandémia, senki nem volt erre felkészülve. Legjobb példája ennek, hogy ruházatból hirtelen mindenki a szabadidő/lounge wear szetteket kereste, de a boltok és webshopok erre nem voltak felkészülve. Mire a kínálat lekövette a keresletet, már kezdett helyreállni a rend, kinyitottak újra a boltok. Egyrészt ezért is van most minden offline és online shop tele kényelmes, laza ruhadarabokkal” – mondta el Kobza András.

Nem jártunk sehova, így nem kellett cipő sem

A cipőipar egyértelműen az egyik vesztese volt az elmúlt időszaknak, 2020-ban különösen. Azonban még 2021 sem hozta az elvárt növekedést. Visszaesés szerencsére nem volt, de senki nem tudott akkora mértékű forgalombővülést felmutatni, amit tervezett. A „brown shoe” vonal esett vissza leginkább. Azokat a cipőket soroljuk ide, amiket munkához, irodába, színházba, bulikba viselnek az emberek. „A lezárások első hullámában óriási, mintegy 70%-os visszaesést tapasztaltunk a LifeStyleShop-nál ezen a téren. Később kicsit normalizálódott a helyzet, de eddig körülbelül 35-45%-os csökkenés írható a koronavírus számlájára nálunk ebben a szegmensben” – számolt be az adatokról a szakember.

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta - ÉN - Divathírek - divat, lifestyleshop.hu, papucs, sportcipő, vásárlás,

Papucsot, sportcipőt vettünk tonnaszámra

A brown shoe visszaesése és az otthonlétre való berendezkedés magával hozta a papucsok és klumpák eddigi fénykorát. Az emberek kényelemre és komfortra vágytak otthon a karantén időszakában és azóta is kitart ez a trend. Az egyik itthon is legnépszerűbb márka, a kényelmes és színes műanyag klumpákat és papucsokat gyártó CROCS 2021 második negyedévében 93%-kal tudta növelni az eladásait globálisan. Egy másik ismert és keresett márka, a német Birkenstock szintén példátlan növekedésen van túl. Az elmúlt időszakban még a „hivatalos otthoni munkacipő” becenevet is megkapta több országban.

A karantén feloldása után az emberek vágytak a vízpartra, a könnyed nyári estékre, ez pedig a brazil Ipanema papucsmárkának kedvezett. „A divatos, színes és trendi papucsairól híres márka 25%-os növekedést tudott elérni itthon, de európai szinten is hatalmasat nőttek az elmúlt időszakban. Évente mintegy 300 ezer papucsot adnak el Magyarországon, Európában ez a szám több tízmillió” – mondta a LifeStyleShop.hu vezetője. Hozzátette: a sportcipők eladása szintén nőtt, mivel a karanténidőszakban a bezártságot sokaknak csak a hivatalosan "engedélyezett" kültéri sportolás, futás törte meg és a még jobban felértékelődő kutyasétáltatás, amihez kényelmes sportcipőre van szükség.

Drágulni fognak a cipők, kevesebb lehet az akció

A pandémia kezdetén jelentkező és azóta is fennálló logisztikai problémák a cipőkereskedelmet is elérték. A megemelkedett szállítási költségek, az Euró árfolyamának változása a cipők árára is hatással van. „Sok kereskedő, hogy kiheverje az elmúlt időszak nehézségeit, most nem akcióz annyit és így próbál stabil maradni. A LifeStyleShop.hu és a hozzá tartozó webshopok forgalma mintegy 20-30%-kal nőtt a cipőipart érintő negatív változások ellenére. Ez elmaradt a várakozásoktól, de akár nagyobb mértékű is lehetett volna, ha az ismert ellátási lánc gondok nem nehezítik meg a termékek gyártását és beszállítását. A cipők jelenleg láthatóan drágulnak és drágulni is fognak, akciókból is kevesebb lehet a jövőben. Ennek ellenére bizakodóak vagyunk. 2021-ben webshopjaink körülbelül 40 ezer csomagot szállítottak ki, 2022-re a terv 50 ezer” – összegez Kobza András.

  • divat lifestyleshop.hu papucs sportcipő vásárlás

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szólj hozzá a cikkhez

Kapcsolódó cikkek
A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik
  • Divat & Stílus
Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója
  • Divat & Stílus
Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta
Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások
Heti Top 10A hét legjobb írásai
Így viselkedik egy Nő a szerelemben! - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Így viselkedik egy Nő a szerelemben!
  • Keresd a nőt!
Férfiszempont: Így kellene férfinak lennünk egy kapcsolatban - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Férfiszempont: Így kellene férfinak lennünk egy kapcsolatban
  • Keresd a nőt!
Férfiszempont: Férfinak lenni a nőért érdemes, nőnek pedig a férfiért - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Férfiszempont: Férfinak lenni a nőért érdemes, nőnek pedig a férfiért
  • Keresd a nőt!
Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel
Hogyan kezeld a párkapcsolati bizonytalanságodat?
Férfiszempont: Sok a vita a kapcsolatodban?
Miért nem beszélnek az áldozatok?
We Were Here Expeditions: The FriendShip ebben a hónapban ingyenesen letölthető!
Művészet és technika – Alfa Romeo Tonale 1,5 MultiAir e-Hybrid Veloce
Élmény, játék, szórakozás – Suzuki GSX-8S

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek

    A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik

    A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik

    Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

    Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Milyen ruhákat kötelező manapság tartania egy férfinak a ruhatárában?

    Milyen ruhákat kötelező manapság tartania egy férfinak a ruhatárában?

    10 alkalom, amikor Jeff Goldblum megmutatta, milyen, ha egy férfi igazán stílusos

    10 alkalom, amikor Jeff Goldblum megmutatta, milyen, ha egy férfi igazán stílusos

    A hiúság a legegészségesebb dolog a világon – idézetek Karl Lagerfeldtől

    A hiúság a legegészségesebb dolog a világon – idézetek Karl Lagerfeldtől

    Legolvasottabb írások

    Így viselkedik egy Nő a szerelemben!

    Így viselkedik egy Nő a szerelemben!

    Férfiszempont: Így kellene férfinak lennünk egy kapcsolatban

    Férfiszempont: Így kellene férfinak lennünk egy kapcsolatban

    Férfiszempont: Férfinak lenni a nőért érdemes, nőnek pedig a férfiért

    Férfiszempont: Férfinak lenni a nőért érdemes, nőnek pedig a férfiért

    Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel

    Körtés-grapefruitos pite mandulakrémmel

    Hogyan kezeld a párkapcsolati bizonytalanságodat?

    Hogyan kezeld a párkapcsolati bizonytalanságodat?

    Férfiszempont: Sok a vita a kapcsolatodban?

    Férfiszempont: Sok a vita a kapcsolatodban?

    Miért nem beszélnek az áldozatok?

    Miért nem beszélnek az áldozatok?

    We Were Here Expeditions: The FriendShip ebben a hónapban ingyenesen letölthető!

    We Were Here Expeditions: The FriendShip ebben a hónapban ingyenesen letölthető!

    Művészet és technika – Alfa Romeo Tonale 1,5 MultiAir e-Hybrid Veloce

    Művészet és technika – Alfa Romeo Tonale 1,5 MultiAir e-Hybrid Veloce

    További cikkek

    A Calvin Klein bemutatja: Calvin Klein Defy, az új férfi illat.

    A Calvin Klein bemutatja: Calvin Klein Defy, az új férfi illat.

    Mely alkalmakkor kell egy férfinak jól öltözöttnek lennie?

    Mely alkalmakkor kell egy férfinak jól öltözöttnek lennie?

    Hogyan érdemes megjelenned egy kaszinóban?

    Hogyan érdemes megjelenned egy kaszinóban?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    'Picassónak is volt rózsaszín és kék korszaka. Én most a szőke korszakomat élem.' Érdekességek Hugh Hefnerről

    'Picassónak is volt rózsaszín és kék korszaka. Én most a szőke korszakomat élem.' Érdekességek Hugh Hefnerről

    Milyen hatással van egy apa a lánya életére?

    Milyen hatással van egy apa a lánya életére?

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia