Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Mindent egymásért - Egy nagybetűs apa tudja, hogy a családja az első és nem fél ezért áldozatokat hozni

Egy nagybetűs apa tudja, hogy a családja az első és nem fél ezért áldozatokat hozni

Mindent egymásért
Stylelife - Sonos Era 300 és Era 100: az intelligens hangszórók új generációja a magával ragadó hallgatási élményért

Sonos Era 300 és Era 100: az intelligens hangszórók új generációja a magával ragadó hallgatási élményért

Stylelife
Mindent egymásért - Az intimitás különböző módjai - ami nem a szexualitásól szól

Az intimitás különböző módjai - ami nem a szexualitásól szól

Mindent egymásért
Stylelife - Max Verstappen a Heineken® 0.0 új nemzetközi nagyköveteként indul a 2023-as futamokon

Max Verstappen a Heineken® 0.0 új nemzetközi nagyköveteként indul a 2023-as futamokon

Stylelife
Én - 8 ok, amiért a szex egészségessé tesz

8 ok, amiért a szex egészségessé tesz

Én
Autó & Motor - A nyugalom szigete – Range Rover Sport PHEV Autobiography

A nyugalom szigete – Range Rover Sport PHEV Autobiography

Autó & Motor
Interjúk - 'Mindig sírtam bunyó előtt'. - Mike Tyson egy beszélgetés során árulta el ezt a talán elsőre meglepő gondolatot

'Mindig sírtam bunyó előtt'. - Mike Tyson egy beszélgetés során árulta el ezt a talán elsőre meglepő gondolatot

Interjúk
  1. ÉN
  2. Divathírek
  3. Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.
  • Komment
  1. ÉN
  2. Divathírek
  3. Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.


Tényleg mindenki otthon ült, ez lett a vége

Az e-kereskedelem már a Covid előtti időkben is felfelé ívelt, de az első lezárások alatt egyes szektorok forgalma többszörösére nőtt. Leginkább az FMCG termékeket kerestük, illetve azokat, amelyeket a lezárások miatt máshol nem lehetett megvenni. Mindenki berendezkedett egy olyan életvitelre, ami megkönnyíti az otthonlétet. Így nőtt például a sportszerek vagy a kertészkedéshez szükséges termékek iránt is a kereslet. „A divatipart láthatóan arcul csapta a pandémia, senki nem volt erre felkészülve. Legjobb példája ennek, hogy ruházatból hirtelen mindenki a szabadidő/lounge wear szetteket kereste, de a boltok és webshopok erre nem voltak felkészülve. Mire a kínálat lekövette a keresletet, már kezdett helyreállni a rend, kinyitottak újra a boltok. Egyrészt ezért is van most minden offline és online shop tele kényelmes, laza ruhadarabokkal” – mondta el Kobza András.

Nem jártunk sehova, így nem kellett cipő sem

A cipőipar egyértelműen az egyik vesztese volt az elmúlt időszaknak, 2020-ban különösen. Azonban még 2021 sem hozta az elvárt növekedést. Visszaesés szerencsére nem volt, de senki nem tudott akkora mértékű forgalombővülést felmutatni, amit tervezett. A „brown shoe” vonal esett vissza leginkább. Azokat a cipőket soroljuk ide, amiket munkához, irodába, színházba, bulikba viselnek az emberek. „A lezárások első hullámában óriási, mintegy 70%-os visszaesést tapasztaltunk a LifeStyleShop-nál ezen a téren. Később kicsit normalizálódott a helyzet, de eddig körülbelül 35-45%-os csökkenés írható a koronavírus számlájára nálunk ebben a szegmensben” – számolt be az adatokról a szakember.

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta - ÉN - Divathírek - divat, lifestyleshop.hu, papucs, sportcipő, vásárlás,

Papucsot, sportcipőt vettünk tonnaszámra

A brown shoe visszaesése és az otthonlétre való berendezkedés magával hozta a papucsok és klumpák eddigi fénykorát. Az emberek kényelemre és komfortra vágytak otthon a karantén időszakában és azóta is kitart ez a trend. Az egyik itthon is legnépszerűbb márka, a kényelmes és színes műanyag klumpákat és papucsokat gyártó CROCS 2021 második negyedévében 93%-kal tudta növelni az eladásait globálisan. Egy másik ismert és keresett márka, a német Birkenstock szintén példátlan növekedésen van túl. Az elmúlt időszakban még a „hivatalos otthoni munkacipő” becenevet is megkapta több országban.

A karantén feloldása után az emberek vágytak a vízpartra, a könnyed nyári estékre, ez pedig a brazil Ipanema papucsmárkának kedvezett. „A divatos, színes és trendi papucsairól híres márka 25%-os növekedést tudott elérni itthon, de európai szinten is hatalmasat nőttek az elmúlt időszakban. Évente mintegy 300 ezer papucsot adnak el Magyarországon, Európában ez a szám több tízmillió” – mondta a LifeStyleShop.hu vezetője. Hozzátette: a sportcipők eladása szintén nőtt, mivel a karanténidőszakban a bezártságot sokaknak csak a hivatalosan "engedélyezett" kültéri sportolás, futás törte meg és a még jobban felértékelődő kutyasétáltatás, amihez kényelmes sportcipőre van szükség.

Drágulni fognak a cipők, kevesebb lehet az akció

A pandémia kezdetén jelentkező és azóta is fennálló logisztikai problémák a cipőkereskedelmet is elérték. A megemelkedett szállítási költségek, az Euró árfolyamának változása a cipők árára is hatással van. „Sok kereskedő, hogy kiheverje az elmúlt időszak nehézségeit, most nem akcióz annyit és így próbál stabil maradni. A LifeStyleShop.hu és a hozzá tartozó webshopok forgalma mintegy 20-30%-kal nőtt a cipőipart érintő negatív változások ellenére. Ez elmaradt a várakozásoktól, de akár nagyobb mértékű is lehetett volna, ha az ismert ellátási lánc gondok nem nehezítik meg a termékek gyártását és beszállítását. A cipők jelenleg láthatóan drágulnak és drágulni is fognak, akciókból is kevesebb lehet a jövőben. Ennek ellenére bizakodóak vagyunk. 2021-ben webshopjaink körülbelül 40 ezer csomagot szállítottak ki, 2022-re a terv 50 ezer” – összegez Kobza András.

  • divat lifestyleshop.hu papucs sportcipő vásárlás

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Szólj hozzá a cikkhez

Kapcsolódó cikkek
Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója
  • Divat & Stílus
Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta - Én, divat, életmód, stílus
Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta
  • Én
Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások
Milyen ruhákat kötelező manapság tartania egy férfinak a ruhatárában?
Heti Top 10A hét legjobb írásai
Szeret még? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Szeret még?
  • Keresd a nőt!
Miért nem kell a nő szeretkezés után? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Miért nem kell a nő szeretkezés után?
  • Keresd a nőt!
3 módszer, hogy hogyan legyél kedves önmagodhoz - Stylelife, divat, életmód, stílus
3 módszer, hogy hogyan legyél kedves önmagodhoz
  • Stylelife
Isteni epres amerikai palacsinta reggelire
Szakács akarsz lenni? Akkor ezt tudnod kell!
Hozd magad lendületbe - A tavaszi fáradtság leküzdése
Jamie Lee Curtis 5 rég nem látott filmje
Az otthon nem egy hely! Az egy érzés!
Kivel lehetek boldog?
Mire vágyik a nő?

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek

    Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

    Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Milyen ruhákat kötelező manapság tartania egy férfinak a ruhatárában?

    Milyen ruhákat kötelező manapság tartania egy férfinak a ruhatárában?

    10 alkalom, amikor Jeff Goldblum megmutatta, milyen, ha egy férfi igazán stílusos

    10 alkalom, amikor Jeff Goldblum megmutatta, milyen, ha egy férfi igazán stílusos

    A hiúság a legegészségesebb dolog a világon – idézetek Karl Lagerfeldtől

    A hiúság a legegészségesebb dolog a világon – idézetek Karl Lagerfeldtől

    Így öltözz fel egy állásinterjúra!

    Így öltözz fel egy állásinterjúra!

    Legolvasottabb írások

    Szeret még?

    Szeret még?

    Miért nem kell a nő szeretkezés után?

    Miért nem kell a nő szeretkezés után?

    3 módszer, hogy hogyan legyél kedves önmagodhoz

    3 módszer, hogy hogyan legyél kedves önmagodhoz

    Isteni epres amerikai palacsinta reggelire

    Isteni epres amerikai palacsinta reggelire

    Szakács akarsz lenni? Akkor ezt tudnod kell!

    Szakács akarsz lenni? Akkor ezt tudnod kell!

    Hozd magad lendületbe - A tavaszi fáradtság leküzdése

    Hozd magad lendületbe - A tavaszi fáradtság leküzdése

    Jamie Lee Curtis 5 rég nem látott filmje

    Jamie Lee Curtis 5 rég nem látott filmje

    Az otthon nem egy hely! Az egy érzés!

    Az otthon nem egy hely! Az egy érzés!

    Kivel lehetek boldog?

    Kivel lehetek boldog?

    További cikkek

    A Calvin Klein bemutatja: Calvin Klein Defy, az új férfi illat.

    A Calvin Klein bemutatja: Calvin Klein Defy, az új férfi illat.

    Mely alkalmakkor kell egy férfinak jól öltözöttnek lennie?

    Mely alkalmakkor kell egy férfinak jól öltözöttnek lennie?

    Hogyan érdemes megjelenned egy kaszinóban?

    Hogyan érdemes megjelenned egy kaszinóban?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Milyen hatással van egy apa a lánya életére?

    Milyen hatással van egy apa a lánya életére?

    Férfi stílusiskola: Így legyél elegáns sportosabb öltözetben

    Férfi stílusiskola: Így legyél elegáns sportosabb öltözetben

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia