MOBILITY


Újabb képek a VW Passat-ról

  • 2010. május 20.

Népautónak már a legkisebb gúny nélkül sem nevezhető új VW Passat bemutatkozására már sokat nem kell várni, hiszen szinte már alig rejtették el a kíváncsi kamerák elől... Újabb képek az autóról az Autobild.de jóvoltából.

olvass tovább

Morcos, dögös, francia – Citroën DS3

  • 2010. május 10.

Áprilisban mutatkozott be Magyarországon a Citroën  kínálatát kiegészítő DS3, amely a sportos, városi kisautók piacán igyekszik minél nagyobb szeletet harapni a tortából. Nem is esélytelenül, hiszen az autó formaterve, a részletekben rejlő finom megoldások kiemelik a konfliktusmentes designra törekvő konkurensek köréből.

olvass tovább

Az új Passat - képek!

  • 2010. május 04.

A Volkswagen szerint legkésőbb késő ősszel érkezik az új Passat. A gyár azt ígéri, hogy az új autó több komfortot és nagyobb utazási élményt fog jelenteni, emellett minden eddiginél karakteresebb lesz. Ezt most könnyen eldönthetjük.

olvass tovább

A legendás Pininfarina (család) története

  • 2010. április 19.

Idén a 80. születésnapján ünnepli a világ leghíresebb formatervező műhelye, a Pininfarina. Az olasz cég hírnevét elsősorban a Ferrarinak köszönheti, ugyanis a legtöbb olasz sportautó lemezruháját ez a designstúdió alkotta meg.

olvass tovább

Újraéled a Pannonia?

  • 2010. április 06.

Több mint harminc éves szünet után talán újraindulhat a magyar motorgyártás egyik leghíresebb terméke a Pannonia motor gyártása.

olvass tovább

Shuanghuan Ceo - Felismered?

  • 2010. március 24.

Furcsa fajta a magyar, megeszi az akciós, 120 ft/kg-os csirketollból és csőrből készült párizsit, de kocsiból minimum Golf kell, mert az a jó. Itthon nem túl gyakoriak a különben teljesen jó minőségű koreai autók sem, míg a kevésbé sznob Ausztriában tele vannak velük az utak.

olvass tovább

BRABUS ultimate High Voltage Concept

  • 2010. március 17.

A kisautó lelke egy villanymotor, amelynek maximális teljesítménye 82 lóerő, nyomatéka pedig elismerésre méltó 280 Nm, ez utóbbit 0 fordulatszámnál, induláskor adja le. A motort a padlóban, hosszában elhelyezett lítium-ionos telepek látják el elektronokkal, a rendszer kifejlesztésében pedig a Tesla segített a németeknek.

olvass tovább