Hogyan maradhatsz motivált a home office alatt?

  • 2020. november 06.

Be kell ismerni, hogy rengeteg előnye van annak, ha otthonról dolgozik az ember. Azonban ezek az előnyök gyakran nehezítő tényezővé is avanzsálhatnak, így nem árt figyelned a következő dolgokra, ha nem akarod elveszíteni a motivációdat.

olvass tovább

Fizetésemelés okosan: 5 tipp, hogy ne csak kérj, hanem kapj is

Kérni sosem egyszerű, különösen igaz ez, ha pénzről van szó, még abban az esetben is, ha tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy mennyit érsz és mennyit érdemelnél. Azonban a saját érdekedben érdemes összeszedni a bátorságod, és felkészülten a főnököd elé állni a kéréssel, miszerint fizetésemelést szeretnél. Azért, hogy sikeres legyen az akció, összegyűjtöttünk 5 megfontolandó tippet!

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

A külföldiek idén sem veszik el a magyarok munkáját

  • 2020. január 28.

A magyar munkaerőpiac továbbra is nehéz helyzetben van, a szakképzettséget nem igénylő munkakörökben öt és félszeresére nőtt a munkaerőhiány az elmúlt tíz évben. Ahhoz, hogy a gazdaság működjön és a beruházások ne maradjanak el, a hiányt pótolni kell, amiben kiemelt szerep jut 2024-ben a munkaerő-kölcsönző cégeknek. „Az idei év egyik kulcs feladata országos szinten integrálni a munkaerőpiacra azt a mintegy 240 ezer munkavállalót, akik jelenleg az ország munkaerő-tartalékát jelentik. A kölcsönző cégek 2024-ben egyértelműen a belföldi munkaerő toborzására fókuszálnak, ez azonban nem jelenti azt, hogy nem érkeznek külföldi munkavállalók majd Magyarországra” – tájékoztat Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.

olvass tovább

„Balogh Levente azt mondta nekem, hogy ő emberekbe szokott fektetni, nem üzletekbe”

  • 2020. január 04.

Múlt héten vasárnap Gecse Márton, az AI-Robotics ügyvezető igazgatója minden idők legnagyobb ajánlatát kapta a Cápák között műsor befektetőitől. A fiatal üzletember végül Balogh Levente ajánlatát fogadta el, és már el is kezdődtek a megbeszéléseik azzal kapcsolatban, hogy a 300 millió Ft-os befektetést hogyan tudnák hasznosítani a kutatás és fejlesztés során az akkumulátorok tárolása és tűzvédelme érdekében.

olvass tovább

Karrier vagy magánélet?

A héten volt szerencsém részt venni egy előadássorozaton, ahol sikeres magyar üzletasszonyok fejtették ki a véleményüket olyan kérdésekben, amelyek minden, különösen versenyszférában dolgozó nőt érintenek. Karrier vagy magánélet? Összeegyeztethető-e a kettő? És ha igen, mely belénk kódolt szerepekről kell lemondanunk érte? Hogyan boldogulhat egy törékeny nő az üzleti életben?

olvass tovább

Ez húzhatja ki az építőipari vállalatokat a bizonytalan pénzügyi helyzetből

  • 2019. november 02.

Nehéz évnek bizonyult 2023 a hazai építőipari vállalkozásoknak, és ha lehet hinni az előrejelzéseknek, a jövő év még több kihívást tartogat számukra. A kiszámíthatatlan gazdasági környezetben a cégek talpon maradása nagyban függ az árazástól, amit a jövőben valószínűleg lejjebb kell majd vinniük. Ez azonban nagy kockázat egy olyan iparágban, ahol a projekt alapú működés és az elégtelen támogató rendszerek miatt nagyon nehezen kalkulálhatóak a pontos költségek és ennek egyik legfontosabb összetevője a ráfordítandó munkaerő. Pedig ez egy egyszerű és gyors informatikai megoldással könnyen orvosolható. A Low-code / No-code programozás képes követhetővé és átláthatóvá tenni az összetett építőipari projektek pénzügyeit és időgazdálkodását, aminek az eredménye kevesebb stressz és nagyobb haszonkulcs lehet.

olvass tovább