Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Autó & Motor - Kívánság halmazok legjobb metszete - Mercedes AMG  E 53 Turbo Hybrid Edition 1

Kívánság halmazok legjobb metszete - Mercedes AMG E 53 Turbo Hybrid Edition 1

Autó & Motor
Az én konyhám - Minden, amit a rumról tudni érdemes

Minden, amit a rumról tudni érdemes

Az én konyhám
 - Kibe szeret bele a férfi? Kihez marad hűséges a nő?

Kibe szeret bele a férfi? Kihez marad hűséges a nő?

Autó & Motor - Megérni! Megélni! Megéri! – Mini Cooper Cabrio S

Megérni! Megélni! Megéri! – Mini Cooper Cabrio S

Autó & Motor
Rendezvények - JLo-láz Budapesten: közös táncra hívják a rajongókat

JLo-láz Budapesten: közös táncra hívják a rajongókat

Rendezvények
Utazás - Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

Utazás
Utazás - Horvátország továbbra is a magyarok kedvence

Horvátország továbbra is a magyarok kedvence

Utazás
 - Frissítő és különleges tavaszi kávés italreceptek

Frissítő és különleges tavaszi kávés italreceptek

Autó & Motor - Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

Autó & Motor
 - Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

  1. A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt...

A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra

  • 2023. november 25.
  • Komment

De vajon, ha a social media ellen harcolunk és anti social media kampányban veszünk részt, akkor a hitelességünket nem rontja el, ha hirtelen visszatérünk és erről írunk bejegyzést? Mi számít igazi és valós social media detoxnak, és hogyan kampányoljunk a közösségi média ellen, ha nem online?


A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra -  -  - detox, facebook, instagram, közösségi média, lush, lush black friday, lush fürdőbomba, snapchat, tiktok,
A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra -  -  - detox, facebook, instagram, közösségi média, lush, lush black friday, lush fürdőbomba, snapchat, tiktok,
A mai napon, november 24-én kezdődött el a Black Friday, avagy a Fekete Péntek világszerte. 2021-ben ugyan e jeles nap alkalmából, és a Facebook-akták nyilvánosságra kerülését követően a LUSH kijelentkezett az összes social média felületből - belefoglalva az Instagram, Facebook, a TikTok és a Snapchat édesnégyesét. 

2021 november 26-a óta - kivétel, amikor 2022. Február 18-án frissitették a telefonszámukat -, egyetlen egy bejegyzés és aktivitás sem történt a Facebook oldalukon. Az anti social media kiállás nem csak a Black Friday miatt történt, jóval inkább az akkori Facebook-akták nyilvánosságra kerülése miatt: ezekből az aktákból kiderült, hogy a Meta pontosan tudott a platformjaik által okozott nagyon is valós károkról, viszont ez ellen semmit nem tettek. A Lush válassza erre az volt, hogy teljesen megszüntette az online jelenlétét, s ezt egészen addig gondolta tenni, amíg e négy közösségi platform nem tesz lépéseket azért, hogy biztonságosabb környezetet teremtsenek a használóik számára. 

Vajon a fennálló probléma megoldódott, és a Lush ezért kezdett el újra posztolni a saját Instagram oldalukán? Dehogy is, nem.

A META sem vállalta a felelősséget, nem tett rendet a dolgok között, és ahogy a Lush a mostani Instagram bejegyzésében leírja, “a szándékosan függőséget okozó algoritmusok még mindig káros tartalmakkal és félretájékoztatással töltik meg az emberek hírfolyamát, hogy ezzel is növeljék az engagementet.”

A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra -  -  - detox, facebook, instagram, közösségi média, lush, lush black friday, lush fürdőbomba, snapchat, tiktok,

Majd hozzátették, hogy a közösségi média platformok és alkalmazások megfigyelésre épülő, profitorientált üzleti modelljük minden mozdulatunkat nyomon követi, ráadásul eladja az adtainkat, amivel a cégek milliárdokat keresnek. 

Ezek mind-mind azok a dolgok, amik ellen a LUSH 2021 óta kampányol: jogszabályi változásokat akar, amik elérhetővé teszik azt, hogy az emberek kezébe visszakerüljön a gyeplő, a kontroll és ne az online lét vezesse (meg) az embereket. A márka épp ezért összefogott a People vs Big Tech (magyarul: Emberek a Big Tech ellen) elnevezésű decentralizált mozgalommal, amely a Big Tech óriáscégek hatalmát és visszaéléseit kéri számon - írják az Instagram kilenc új bejegyzésük szövegében. 

Olyan adatokat is nyilvánosságra hoztak így, miszerint: 

  • A közösségi médiát használó gyerekek 70%-a jelentette hogy feszültek, szorongók és depressziósak tőle, 

  • Az emberek 65%-a nem akarja, hogy a közösségi média márkák profitszerzése használják fel az adatait. 

  • A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online, 

  • 10-ből 7 ember ember sürget egy olyan globális szabályozást, amely megvédi az internethasználókat. 


A sok információ közepette azért biztos, ami biztos, egy kis reklám marketing is belefért: a The Cloud fürdőbombát mutatták be, amely eladási árának 100%-a (az adók levonása után) a People vs Big Tech-hez kerül, és olyan létfontosságú kampányokat támogat, amelyek célja, hogy ez az üzenet eljusson közvetlenül azokhoz, akiknek hatalmában áll megváltoztatni a rendszert.

 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lush Hungary (@lushhungary) által megosztott bejegyzés

  • detox facebook instagram közösségi média lush lush black friday lush fürdőbomba snapchat tiktok

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot? - Stylenews, divat, életmód, stílus
    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot?
    • Stylenews
    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán
    • Keresd a nőt!
    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki
    Mit tegyél és mit ne? - Social media etikett
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Hova tűnt a férfiak szeretete? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Hova tűnt a férfiak szeretete?
    • Keresd a nőt!
    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat
    • Keresd a nőt!
    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?
    • Keresd a nőt!
    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés
    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!
    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van
    Ma van az Óceánok Világnapja
    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.
    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range
    Indul az utazási szezon - csomagoljon stílusosan a WITTCHEN-nel!

    Kapcsolódó cikkek

    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot?

    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot?

    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán

    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán

    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki

    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki

    Mit tegyél és mit ne? - Social media etikett

    Mit tegyél és mit ne? - Social media etikett

    A közösségi média többet elvesz, mint amennyit ad

    A közösségi média többet elvesz, mint amennyit ad

    Hazug kapcsolat

    Hazug kapcsolat

    Legolvasottabb írások

    Hova tűnt a férfiak szeretete?

    Hova tűnt a férfiak szeretete?

    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat

    Pozitív gondolataink formálják sorsunkat

    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?

    A boldogság tényleg egy döntés csak, amit meghozol?

    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés

    Ne dobd el, javítsd meg - Kapcsolatok, ahol megéri az újrakezdés

    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!

    Koktél, ami férfias? Dobd fel az nyári estéket whiskykoktélokkal!

    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van

    Ha nem vagy rendben, hidd el, az is rendben van

    Ma van az Óceánok Világnapja

    Ma van az Óceánok Világnapja

    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.

    Mi történik a héten? 2025.06.09-15.

    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

    Európai felfedező - Az új Ford Explorer Extended Range

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia