Kulcsszó keresés /


A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

  • 2024. december 21.

A technológiai forradalom az autóipart sem hagyta érintetlenül. A jövő pedig már itt kopogtat az ajtón, és a mesterséges intelligencia (AI), az Internet of Things (IoT), a gépi tanulás és a fenntarthatóság trendjeit hozza magával, ami az autóipari innováció talán legizgalmasabb időszakát tárja elénk a személygépjárművek megjelenése óta. Lássuk, mi várható a következő évtizedekben, és hogyan változtatják meg az okos autók a mindennapjainkat.

olvass tovább

A Selyem titka – Hagyomány, Innováció és Karácsonyi Ajándék, amely Rád vár

  • 2024. november 28.

Gyerekkorom óta vonzódtam a természethez és a kézművességhez, mindig is lenyűgözött, ahogyan az emberi tudás és a természet ereje találkozik. Az elmúlt években azonban egy álom kezdett körvonalazódni bennem: újraéleszteni a magyar selyemtermelést, ezt a szinte elfeledett, de valaha virágzó iparágat. Nem titok, hogy a selyem szimbolizálja a luxust, a finomságot és a tartósságot, de számomra ennél sokkal többet jelent. Ez az anyag magában hordozza az ember és természet harmóniáját, valamint egy olyan iparág emlékét, amely valaha közösségeket kovácsolt össze Magyarországon.

olvass tovább

Robotokat is épít az OMODA és JAECOO autók gyártója, a Chery Group

  • 2024. november 11.

A vevők tájékoztatását végző asszisztens egy autószalonban, vagy éppen az idős és magányos emberek otthoni egészségügyi felügyeletét ellátó segítő – számos területen lehet alkalmazni Mornine-t, a Chery Group és az AIMOGA közös fejlesztésű humanoid robotját. A Chery idei innovációs konferenciáján megmutatta, hogy a robotok már most is milyen sokoldalúan támogathatják az embereket és a vállalkozásokat.

olvass tovább

Ki nyeri meg a Google és a Microsoft párviadalát?

  • 2023. március 14.

Az elmúlt hónapokban a világ két legnagyobb technológiai vállalata közötti kiélezett versenytől hangos a világsajtó. A legtöbb elemzés arról számol be, hogy a Microsoft a ChatGPT (OpenAI) fejlesztésével és piaci bevezetésével jelentősen elhúzhat a Google előtt, eldöntve ezzel a már több évtizede tartó “állóháborút”. Akadnak azonban bőven szkeptikusok a témában, akik szerint a ChatGPT körüli felhajtás inkább csak egy ügyes PR fogás és hosszú távon nem lesz számottevő a redmondiak befektetése. Juhász Viktor felhőszakértő szerint a felhasználók elköteleződése nem a funkciók fejlesztésén vagy a pillanatnyi felhasználói élményen áll vagy bukik, hanem leginkább a megszokáson és az innovációra való nyitottságon múlik.

olvass tovább

Sonos Era 300 és Era 100: az intelligens hangszórók új generációja a magával ragadó hallgatási élményért

  • 2023. március 10.

A Sonos (Nasdaq: SONO) ma bemutatta a Sonos Era 300-at és a Sonos Era 100-at, a márka következő generációs intelligens hangszóróit, amelyek a hangzás és a dizájn innováció új fejezetét nyitják meg. Az Era 300 egy merész, forradalmian új hangszóró, amelyet úgy építettek, hogy a Dolby Atmos segítségével a legjobb élményt nyújtsa a térbeli hangzáshoz, míg az Era 100 a legkelendőbb Sonos One hangszóró újragondolt változata.

olvass tovább

Magyar innováció a konyhai takarításban

  • 2022. május 26.

A Bonus Kft. antimikrobális konyhai termékcsaládja nyerte el az “Inno d’Or Év Innovációja 2022” díjat vegyi áru kategóriában. A Trade Magazin által megrendezett innovációs versenyen győztes termékek ezüst-ion technológiájával környezetvédelmi és emberi tényezőket maximálisan figyelembe véve védenek a gombák, baktériumok és vírusok ellen. Úgy érnek el kiváló fertőtlenítő hatást, hogy teljesen biztonságosak, káros vegyszerektől mentesek, így akár kisgyermekes háztartásban is javasolt a használatuk.

olvass tovább

TAG Heuer X Porsche

  • 2021. március 12.

A közös történelem által táplálva, amelynek középpontjában az innováció és az autóversenyzés áll, olyan innovatív családok vezetésével, akiknek vállalkozói, precizitási és teljesítményértékei az adott iparágak élvonalába emelték őket, a TAG Heuer és a Porsche összefognak egy átfogó partneri kapcsolat létrehozása érdekében, amely megalapozza a márkaintegráció új szabályait.

olvass tovább