Magyar tervező a luxusautó-piacon
Tavasszal már beszámoltunk a magyar designer, Tárnok Zsolt által tervezett különleges autóról a F&M vállalkozásában készülő Vulca S-ről. Most ismét örömteli hírrel szolgálhatunk a fiatal tervezőről.
olvass továbbTavasszal már beszámoltunk a magyar designer, Tárnok Zsolt által tervezett különleges autóról a F&M vállalkozásában készülő Vulca S-ről. Most ismét örömteli hírrel szolgálhatunk a fiatal tervezőről.
olvass továbbSzegény Che valószínűleg forog a sírjában társaival együtt, mert annyi filmet, pólót, bögrét és Csegevarás óvszert dobtak már a piacra, hogy abból egy egész országnyi kapitalista vígan megélne jó pár évtizedig...
olvass továbbA Ducati és a svájci óragyártó Binda cégcsoport kooperációjuk eredményeként két új modellel léptek a piacra. Az olaszos design és a svájci pontosság egyesül ebben a csodálatos órában. Még szerencse, hogy nem fordítva...
olvass továbbÚj óra luxusmárkával bővül a magyar piac a közeljövőben! Az új márka a Bell & Ross, ami tökéletesen egyesíti a svájci óragyártás hagyományait a professzionális felhasználásmód iránti igénnyel.
olvass továbbEdminston, a luxus jacht közvetítő, hét piacvezető hajó tervezőt bízott meg egy, a hajózás ihlette Range Rover megalkotásával.
olvass továbbAz elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.
olvass továbbHát ezt is megértük: az Apple hivatalosan is bejelentette az iPod-telefont, mely annak ellenére is az iPhone nevet kapta, hogy a Linksys nem régiben piacra dobta azonos elnevezésű VoIP telefonját.
olvass továbbA Ducati North America kizárólag az észak-amerikai piacon megjelentetett egy 2007-es Sport 1000 Mono Special Edition elnevezésű Ducati modellt.
olvass tovább