Márkás öltönyben hamburgert zabálni
BMW 320d Modern Line. Elegancia, kényelem és sportosság. Az új 3-as BMW-t 184 lóerős dízelmotorral és nyolcsebességes automataváltóval teszteltük. Születtek meglepetések...
olvass továbbBMW 320d Modern Line. Elegancia, kényelem és sportosság. Az új 3-as BMW-t 184 lóerős dízelmotorral és nyolcsebességes automataváltóval teszteltük. Születtek meglepetések...
olvass továbbA Bvlgari márka gyönyörű ékszereiről és prémium parfümjeiről híres. A család azonban új vizekre evez, és csodás termékeik közé bekerülnek a borok is.
olvass továbbTermészetesen távol-keletről, egészen pontosan Japánból indult el az őrült ötlet. A Naked & Famous Denim farmermárka a lusta férfiaknak kedvez illatosított nadrágjaival.
olvass továbbEgymillió eladott palack után új „köntöst” kap a márka.
olvass továbbA híres francia sportruházati márka, a Lacoste bemutatja “LAB” nevű kollekcióját, ami egyesíti magában a modern dizájnt és a technikai innovációt.
olvass továbbA múlt héten World Luxury Association (WLA) névre keresztelt díjátadón bejelentették, hogy kik is tartoznak a világ 100 legértékesebb luxusmárkái közé. A közlemény szerint a Pekingben tartott díjátadó maga volt a Luxus Oscar-gála.
olvass továbbSoha nem teljesített még ilyen jól a csillagos márka.
olvass továbbAz Absolut Vodka és az InStyle magazin által szervezett nagyszabású Absolut Mode - Your Inspiration pályázat és kampány zárásaként megrendezett party fő attrakciója a divatbemutató volt. A hazai tervezők újdonságain kívül a népszerű olasz divatmárka, a Pinko is bemutatta 2012-es kollekcióját.
olvass továbbA RAYMOND WEIL új kollekciója mutatkozott be az Andrássy úti Orex Palais-ban a sajtó képviselőinek és az Óraklub tagjainak. Az este folyamán László Boldizsár és Kónya Krisztina az óramárkához kapcsolódó opera áriákat énekeltek, néhány szerencsés részvevő pedig hintós városnézést és operajegyeket nyert a Don Giovannira. A RAYMOND WEIL új óráit és a márka zenéhez fűződő kapcsolatát Veera Collomb-Patton asszony, a márka területi értékesítési vezetője mutatta be.
olvass továbbA smink szíve az alapozó, Giorgio Armani alapozócsaládjából mindenki kiválaszthatja a testhezálló sminkszert. A márka nem csak alapozóival, 2011-es limitált kollekciós, Madre Perla dobozos dekorkozmetikumaival is felhívta magára a figyelmet. A termékek megvásárolhatóak a Mamut II. Douglas parfümériájában.
olvass továbbA Maybach 57-es és 62-es modellek pazar felszereltségükkel minden létező igényt kielégítenek, eladásokban viszont nyomába se érnek a Rolls-Royce Phantomnak. Ezért hal meg a márka.
olvass továbbAz építészetileg is figyelemre méltó multibrand üzlet több világmárkát sorakoztat fel.
olvass továbbA 127 óra sztárja nem először ihlette meg a Gucci divatházat. 2008-ban a Gucci by Gucci illat arca lett, majd a márka „Made-to- Measure” szolgáltatását népszerűsítette.
olvass továbbA 13 szoros nagydíj győztes néhai Willams, Mclaren-Mercedes és Red Bull pilóta 15 évet töltött a autósport elitjében. Az együttműködés a márkával már nem új keletű így egy saját névre óra elkészítése nem volt meglepetés.
olvass továbbA reklámfilmzenék gyakran válnak slágerekké. Az alkotások általában a képi világ megerősítésért születnek, ám gyakran önálló életet kezdenek. Hiába kapjuk szemünkön keresztül a legtöbb impulzust, a folyton fülünkbe csengő dallamok lassan „átveszik a hatalmat”, közös kulturális „örökséget” alkotva. Ezen örökség gyarapításában vehetnek részt vállalkozó kedvű, akár teljesen amatőr fiatalok is a Rezene reklámzene-írói pályázatán.
olvass továbbKevés olyan márka van, amely jobban képviselné sógorékat, mint a KTM. Ki gondolná, hogy a Hans Trunkenpolz által alapított gyár, eredetileg egy kis lakatosműhely volt a múlt század 30-as éveiben.
olvass továbbIsmét új horizontokat tár fel a négykarikás márka: az Audi urban concept a nagyvárosi agglomerációk 1+1-üléses, szuperkönnyű járműve. Az új műszaki tanulmány minden ma használatos járműkategóriát megkerülve a versenyautó, a roadster, a fun-car és a nagyvárosi city-autó ötvözetével fogalmaz meg radikálisan új koncepciót.
olvass továbbA Bvlgari összefogott Új Zéland nemzeti rögbi csapatával, a nagyszerű All Blacks-el. Az olasz luxusmárka a Baselworld kiállításon mutatta be az új All Blacks órát, az Endurer Chronosprint All Blacks Special Edition modellt.
olvass továbbAz öko luxus legjava. A szingapúri Alila biztosan tudja, hogy a megfelelő eredményekhez mire van szükség. A 20 márka az elkövetkező években Ázsiában és Portugáliában 20 új rezidenciát jelent be.
olvass továbbElső alkalommal rendezték meg az idén az Automotive Brand Contest versenyét, ahol az Audi kiváló szerepléssel nem csupán az „Év Márkája” („Brand of the Year“) díjat hódította el, hanem az összesen 13 kategóriából hétben elnyerte a „Best of Best“ kitüntetést is.
olvass tovább