Carstyling.hu Tuning Show
Hatodik alkalommal rendezték meg Budapesten a Carstyling.hu Tuning Show-t, amelyen a korábbi évekhez hasonlóan a Volkswagen is jelen volt, de az idén a márka külön standdal képviseltette magát.
olvass továbbHatodik alkalommal rendezték meg Budapesten a Carstyling.hu Tuning Show-t, amelyen a korábbi évekhez hasonlóan a Volkswagen is jelen volt, de az idén a márka külön standdal képviseltette magát.
olvass továbbA Design Terminál az országmárka alakításáért felelős Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium felkérésére a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szakmai támogatásával februárban hidette meg GOMBOLD ÚJRA! - Divat a magyar elnevezésű öltözéktervezési pályázatát, amelyhez kapcsolódóan most újabb tendert ír ki a középiskolás korosztály számára.
olvass továbbTöbb mint 200 jelentkező közül választott nagykövetet az L.A. Makeup. Az öt szerencsés lány feladata a márka képviselése. Fél éven keresztül tesztelik a termékeket és tapasztalataikról hírt adnak blog oldalukon.
olvass továbbEgy hete megnyitotta első magyarországi üzletét a közkedvelt olasz divatmárka a Gaudí, teljes nevén a Gaudí Jeans & Style üzlet az Arena Plaza emeletén. Megalapítása óta a Gaudí márka neve egyet jelent a minőséggel. A több mint 20 éves múltra visszatekintő márka 140 nm-es budapesti üzletében azok a nők és férfiak találják meg ruháikat, kiegészítőiket, akik merész, egyedi stílusukkal szeretnének kitűnni a tömegből
olvass továbbLee Cooper. Sokak számára az igazi "európai" márka, maga az "európai" farmer. Egykoron forradalmi újításával a márka védjegye volt egy korszaknak. Ma, a párizsi központból a világ minden tájára szállítják a világ egyik vezető márkáját, s védjegye a kiváló minőségű, tartós ruházattal.
olvass továbbGiorgetto Giugiaro neve már fogalommá vált a formatervezésben, számtalan márka típusainak tucatjai viselik keze nyomát. Tavaly a Volkswagen részesedést szerzett Giugiaro stúdiójában, és azóta az Italdesign a wolfsburgi márkát erősíti.
olvass továbbEz a csodálatos óra csak másodsorban időmérő. Első olvasatban ugyanis számunkra inkább egy fényűző csoda, egy beszélő óra a svájci MB&F gyártó és a legendás, immár 153 éves ékszermárka közös terméke. Mi tagadás, ezek a "baglyok" rá is szolgálnak a csodálatra. Mesteri kidolgozás, pontosság, harmónia, hivalkodásmentes luxus. A ékszeróra 18 karátos fehéraranyból, ametisztből, gyémántból, lila és kék zafírból, vagy 18 karátos piros aranyból, rózsaszín turmalinból, rózsakvarcból, rózsaszín gyémántból és zafírból készül.
olvass továbbA Timex Group Magyarország jóvoltából idén nyáron már hazánkban is hozzáférhetőek lesznek a Nautica órái. A márkát már régóta ismerhetik a hajózás szerelmesei, hiszen a professzionális órákon kívül sok más, a hajózással kapcsolatos hasznos és elegáns kiegészítőt kínál.
olvass továbbA legnagyobb amerikai színészdinasztia története éppoly lenyűgöző, mint a világirodalom klasszikus regényei. A Fonda név márkavédjegy. Henry, Jane, Peter és Bridget három generációhoz tartoznak, így mind másképp mutatták meg zsenialitásukat. De egy biztos, hogy filmtörténetet írtak.
olvass továbbLassan száz éve, hogy az Ermenegildo Zegna a klasszikus elegancia és legmagasabb minőség elkötelezett híveként szolgálja ki az igényes urakat. Nincs ez másként idén sem.
olvass továbbEbben a szezonban a Levi’s®, az ikonikus amerikai farmer márka visszafogott, letisztult és egyszerű férfi kollekcióval jelentkezik. A klasszikus Levi’s® 501® farmertól a denim és western ingekig ez az évad a várva várt Levi’s® megjelenéshez való visszatérés jegyében zajlik, ahol a kevesebb több, és a minőség az uralkodó.
olvass továbbVégre megvan az Alpha pilótadzseki győztese! A szerencsés fiatalember Porkoláb Csaba, aki Budapesten él és már korábban is nagy rajongója volt a márkának. Biztosak vagyunk benne, hogy ilyen irányú ízlése a jövőben sem fog változni. Nyereményéhez szívből gratulálunk!
olvass továbbBudapest, 2010. november 10. – A hazánkban is hódító retro-őrület követőit napok óta lázban tartja az a hír, hogy újra elérhetőek a TV Tornából és a Skála Coop reklámokból ismert Senior® és Méta® szabadidő felsők. A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat fiatalokból álló tervezőcsapat élesztette föl, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is megcélozza a jól ismert márkákkal.
olvass továbbA Tourneau karóra kiskereskedés jó kapcsolatokat ápol a nagyobb márkákkal, így sok olyan exkluzív karórát kap, melyek csak és kizárólag náluk kaphatók. Ilyen például ez a fekete-fehér, hárommutatós Franck Muller's óra, mely a Conquistador Grand Prix névre hallgat.
olvass továbbÉrzelmekben gazdag formavilág, alapvetően sportos karakter és innovatív technika: A7 Sportback modellje révén az Audi teljesen új piaci szegmensben jelenik meg. A dinamikus, feszes farkialakítással megformált, nagyméretű ötajtós modell három külön világ legkedvezőbb tulajdonságainak ötvözője. Elsősorban sportosan elegáns, akár egy Audi Coupé, amit a márka Limousine változatainak kényelme, valamint Avant modelljeinek kiemelkedő praktikuma tesz teljessé.
olvass továbbNagyszabású kiállítással enged bepillantást a Mercedes-Benz a márka designjának jelenébe és jövőjébe 2010. október 7-től november 14-ig Budapesten, a hazai és nemzetközi design népszerű bemutatóhelyén, az Iparművészeti Múzeumban. A Design Hét Budapest programsorozat keretében megvalósuló kiállítás apropója a márka új, kecskeméti gyártóüzemének létesítése, illetve az, hogy a Mercedes-Benz a korábbi évek együttműködése után egy újabb tervezési projektet kezdeményezett az idén 130 éves Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel.
olvass továbbGyőztes csapaton ne változtass. Tartja a régi, de nagyon is bölcs sportközmondás, vagy inkább közhely. Úgy látszik így ez a Perry Ellis háza táján is, hiszen a legendás tervező márkája úgy látszik leragadt valahol a Friderikusz show-k és művirágok között, valahol a hamisítatlan kilencvenes évek elején...
olvass továbbA Lacoste idén nagy változásokat él meg, hiszen fő tervezője, Christophe Lemaire a napokban igazolt a Hermés-hez, így a márka a jövő évi, 2011 őszi/téli kollekciója (2011 február) már valóban az újdonság erejével fog hatni. Addig is azonban még Lemaire utolsó munkáinak egyikét láthatjuk, a New York Fashion Week-en.
olvass továbbAz ősz új divatmárkát köszönthet Budapest tetején. A márka elsősorban a fériak részére nyújt alternatívát az öltözködésben. De a nőket sem hanyagolja el a cég, így a nők részére is számtalan összeállítást tervez a Bugatti.
olvass továbbIdén lett 25 éves az Egyesült Államok egyik "nemzeti intézménye", a Tommy Hilfiger. A nyolcvanas, de inkább kilencvenes évek kultikus márkája, szinte védjegye volt, melynek népszerűségéért talán a rapperek tettek a legtöbbet az évezred utolsó évtizedében.
olvass tovább