Kulcsszó keresés /


Racionális férfi – Spirituális Nő, vajon működhet?

Elsőnek is tisztában vagyok azzal, hogy valamiféle idézőjelbe kellene tennem a címet, hiszen nem lehet általánosítani, mitől racionálisan gondolkodó egy férfi és mitől spirituális egy nő. Akkor most kiindulok magamból és elsősorban a saját tapasztalataimból, ez lesz az alap, nem feltételezgetek és nem mások gondolatait teszem magamévá.

olvass tovább

Szerepek – Suzuki Ignis 1,2 Hybrid GLX

Lenyom, leszorít, bemutat. Letol, lesajnál, semmibe vesz. Miért kapom mindezt, hiszen ugyanaz vagyok, aki tegnap még a Maseratival ment a belső sávban 140-nel. Most is ezzel a tempóval haladok és ugyanúgy előzöm a lassabbat, aki 100-zal vánszorog az M7 bevezető szakaszán. De miért?

olvass tovább

Guruló ékszerdoboz – DS 3 Crossback E-Tense (2020) teszt

  • 2020. augusztus 22.

A DS 7 Crossback kistestvére egy csodás, élvezhető crossover. Ha szeretnéd vele felhívni magadra a figyelmet a közutakon, most még könnyen megteheted. Nem sokáig ugyan, mert amint ismertebbé válik a Citroën presztízsmárkája, különösen az elektromos DS 3 Crossback, kapkodni fogják őt, mint a cukrot!

olvass tovább

Elvitte a monyómat – Dacia Lodgy 1.3

A mai cikket pszichológiai gyakorlattal kezdjük. Hunyja be mindenki a szemét és zárjon ki minden prekoncepciót, előítéletet és akár politikai meggyőződést. Gondolja végig, hogy mire is használ egy autót. Miért van rá szüksége? Ha mindez megvan, akkor kinyithatja mindenki a szemét és most olvassa el a Lodgy tesztet.

olvass tovább

A városi ékszerdoboz – Az elektromos Mini

Nem kérdés, a Mini ideális alap, hogy elektromost csináljanak belőle. A Mini mindig is kilógott a sorból. Egyedi, sportos és trendi autókat látunk magunk előtt, ha kimondjuk ezt a nevet. Az elektromos változat minden tulajdonságot megtartott, amitől a „Minisége” megmaradt, miközben a meghajtást villanymotor végzi.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább