Kulcsszó keresés /


Save the Oceans kampány a H&M és a WWF részvételével

  • 2010. május 11.

A környezeti problémák egyre sürgetőbbé válásával egyidejűleg a H&M egy új kollekciót vezet be, amelynek bevételéből a WWF délkelet-ázsiai Korall-háromszög területén végzett munkáját kívánja támogatni. A biopamutból készült, tengeri élőlények által inspirált mintájú pólókból  és ujjatlan felsőkből álló kollekció májusban érkezik az üzletekbe.

olvass tovább

A H&M és a Jimmy Choo közös bulija

  • 2009. november 05.

A H&M és a Jimmy Choo a Hollywood Hills magaslatában, az év egyik legstílusosabb party-ján ünnepelte meg a Jimmy Choo for H&M kollekció közelgő bemutatását az üzletekben. A Los Angeles várossziluettjére lélegzetelállító kilátást nyújtó magán rezidenciában megrendezett party-n résztvevő vendégek először csodálhatták meg a várva várt együttműködés termékeit.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább