Logitech: Colour Collection, mert egy laptop is lehet vidám
A Logitech bemutatta nélkülözhetetlen számítógép- és laptopkiegészítőkből álló legújabb, divatos termékpalettáját, a Logitech Colour Collectiont.
olvass továbbA Logitech bemutatta nélkülözhetetlen számítógép- és laptopkiegészítőkből álló legújabb, divatos termékpalettáját, a Logitech Colour Collectiont.
olvass továbbOlasz házimanufaktúra költözött az Andrássy úti Schoeffel Palace emeletére. Ízléses és igényes krokodil-és aligátorbőr lábbeliket, táskákat, öveket és egyéb bőrkiegészítőket kínál a Leo Cristiano üzlete, amely Milánó után most Budapesten nyitotta meg üzletét.
olvass továbbSokan temették, és még többen fogják is. Ennek ellenére a nyakkendő továbbra is divat, vagyis a divat szó e ruhadarabra már nem is alkalmazható. A nyakkendő egy ruhadarab, ugyanúgy ahogy egy ing, egy póló, egy nadrág, vagy épp egy boxer. Ebből is láthatjuk, mi már rég a Mars és Föld között utazgatunk, amikor a nyakkendő még mindig köszöni, jól van.
olvass továbbA Schott dzseki maga Amerika. Vad, férfias, sikeres, és mindenekelőtt megtestesíti a legmagasabb minőséget. Az egykori pilótakabátokat gyártó cég ma már bővítette profilját, olyannyira, hogy a hölgyek számára is gyárt kabátokat, kiegészítőket.
olvass továbbA Mexx divatot teremt a mindennapok során. Divattermékeivel segít kifejeznünk valós személyiségünket és egyéniségünket (ME). Ruhái kombinálhatóságával lehetővé teszi, hogy megmutathassuk, kik vagyunk a világban. Az önkifejezés hangsúlyos elemei a kiegészítők (XX). Minden egyes darab személyes tűzzel rendelkezik, mely kihangsúlyozza lényünk egyediségét, és megkülönböztet másoktól.
olvass továbbNem akarjuk kimondani, de muszáj: A Maybach lifestyle kiegészítői talán még jobbak, mint az autóik. Vitathatatlanul vonzó designer termékeikre rápillantva egyből érthetővé válik, hogy miért mondjuk ezt. A termékcsalád most tíz szemüvegkerettel és nyolc különböző napszemüveggel bővül, melyek a német optikus cég, az IVKO licence alapján készülnek.
olvass továbbA Tous története 1920-ban kezdődik egy ékszerkészítő műhelyben a spanyolországi Manresa-ban, amit később üzletté alakítottak át. 1960-ban a Tous második generációja indította el a cég terjeszkedését. Napjainkban 3 kontinenst átölelve, már több mint 350 TOUS üzlet létezik. Arculatukat apránként kiterjesztették az ékszerektől a kiegészítőkig, illetve azon tárgyakra (táskák, órák), melyek életünk részét képezik.
olvass továbbRedAster egy olyan fiatalos ékszer készítő csoportot fog össze, akik különleges és játékos egyediséggel készítenek ékszereket avagy kiegészítőket bármiből. Saját érzéseik vagy gyermekkori kedves emlékeik inspirálása által jelenből és múltból egyaránt merítenek ötleteket.
olvass továbbA Porsche-t 1931-ben alapították, mely az elmúlt 79 év alatt természetesen igen sok változáson ment keresztül. Ma már nem csak az autógyártással foglalkoznak, hanem egyéb kiegészítőkkel, amelyeket, most be is mutatunk nektek (persze korábban sem csak autókkal foglalkozott Ferdinand Porsche lásd itt).
olvass továbbA H&M és a Jimmy Choo a Hollywood Hills magaslatában, az év egyik legstílusosabb party-ján ünnepelte meg a Jimmy Choo for H&M kollekció közelgő bemutatását az üzletekben. A Los Angeles várossziluettjére lélegzetelállító kilátást nyújtó magán rezidenciában megrendezett party-n résztvevő vendégek először csodálhatták meg a várva várt együttműködés termékeit.
olvass továbbA hét emeletes épület földszintjén a kiegészítők (cipők, táskák, napszemüvegek), az első emeleten a női nappali öltözetek kaptak helyet. A második emeleti, 18. században kialakított termet érintetlenül hagyták, ma ez szolgál a női VIP szobaként.
olvass továbbA rangos társadalmi események a férfiaknak is alkalmat nyújtanak arra, hogy a legelegánsabb öltözéket, a szmokingot magukra öltsék. Hagyományos színe a fekete, ám új anyagok, színek, kiegészítők egész sora varázsolja modernné. A szmoking ma újra divatos.
olvass továbbAz Olaszországban évek óta népszerű olasz ékszermárka, a Rebecca, miközben továbbterjeszkedik a világban folyamatosan újdonságokkal lep meg benünket, a magas minőséget folyamatosan biztosítja.
olvass továbbA világhírű márka, a 19. századig visszanyúló hagyományaival, permanens fejlődésével manapság is korszerű, de hagyományőrző márka védjegyét jelenti.
olvass tovább