Kulcsszó keresés /


Senki nem szerethet engem, amíg önmagamat nem szeretem

Aki önmagát nem szereti, az nem gyöngéd, nem jóságos önmagához, és jótett helyébe már régen nem várja a jót. Azt gondolja, a szeretet kizárólag másokra vetülő, másokkal kapcsolatos érzés, szeretni csak kifelé lehet, és soha nem lehet egyszemélyes élmény. Aki önmagát szereti, az csak egoista, önző, hiú érdekember lehet, vallják eltökélten az önmagukkal diszharmóniában élők. Mennyire nincs igazuk. Az önmagukkal rossz viszonyban lévő, szétcsúszott, negatív emberek valóban nem értik, mit szeressenek önmagukon, közben pedig kétségbeesetten, figyelemre, elfogadásra, dicséretre, és szeretetre szomjazva élnének támaszkodó kapcsolatokban.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

'Igazi terápia volt könyvet írni a Forma1-es élményeimről' – Megjelent Szujó Zoltán első könyve

  • 2022. március 24.

Szujó Zoltánt 18 év, megszámlálhatatlan személyes emlék, és megannyi szédületes utazás köti a száguldó cirkuszhoz. A F1 magyar hangja, - aki ott volt Michael Schumacher visszavonulásánál, aki egyedüliként ülhetett Ralf Schumacher kórházi ágyánál - a napokban mutatta be első, Öveket bekapcsolni! Történetek a boxutcából című könyvét, amelyhez a Forma-1 nagyhatalmú ura, Bernie Ecclestone írt személyes hangvételű előszót.

olvass tovább

Kabát, sapka megvan, de milyen legyen a cipő? – Ford Kuga Titanium X 2.5l FHEV FWD

Néha nem is olyan egyszerű a fenti kérdés és jó pár percet elgondolkozunk rajta, hogy vajon aztán melyik ruhadarab illik hozzánk a leginkább. Majd eljön az autóvásárlás ideje és ugyan a színéről hosszasan vagyunk képesek lamentálni, de azon, hogy melyik meghajtással válasszuk, azon sokszor gyorsan túllépünk. Vagy ha nem is így teszünk, akkor kizárólag az abban a pillanatban rendelkezésre álló anyagi lehetőségek alapján döntünk. Pedig ez egy rendkívül fontos kérdés és sokkal személyesebb, mint azt gondolnánk.

olvass tovább

A legjobb munkatársait veszítheti el az a cég, aki nem biztosít home office-t

  • 2021. október 01.

Bár a legtöbb irodában újraindult az élet tavasszal, sok cég választotta hosszú távon is a hibrid működést, vagyis a home office és a személyes jelenlét kombinációját. Másfél év alatt rendkívül fontossá vált az otthoni munkavégzés lehetősége nemcsak a munkáltatók, hanem a munkavállalók számára is. „Olyannyira átalakulóban van a régi rendszer, hogy egyes ágazatokban a legjobb munkatársakat csak akkor fogja tudni megtartani egy cég, ha biztosítja számukra a home office-t. Mindezt pedig a lehető legprofibb informatikai és digitális háttértámogatással teheti meg” – osztotta meg tapasztalatait Juhász Viktor, a felhőmegoldásokat szállító iSolutions Kft. ügyvezetője.

olvass tovább

Tök mindegy milyen, csak kapcsolat legyen? 

Néha az az érzésem, hogy a társadalom többségének nem számít, hogy milyen kapcsolatban van benne, csak az a lényeg, hogy kapcsolatban legyen, mert a szingliség érthetetlen és fura. Mintha akkor válnánk létjogosult személlyé, vagy onnantól kezdve kerülnénk rá a létező személyek térképére, miután kapcsolatba kerültünk x-szel, és akkor válik biztosra a helyünk ezen a térképen, amint megházasodunk és gyerekünk lesz. Mintha egy párkapcsolati viszony kéne ahhoz, hogy a személyes létezésünk valódi legyen. Mintha azzal tudnánk csak bebizonyítani az értékességünket, ha családot alapítunk.

olvass tovább

Szimpátiából szerelem - Erre figyelj az első randin

Még mindig nem érkezett el a kóbor királyfi fehér lovon? És miért valótlan facebook profillal jelentkezik? Miért fullad katasztrófába minden egyes találkozás? És miért nem jelentkezik a férfi a randi után, de leginkább soha többé? Az, hogy sor kerül-e következő találkozásra, nagyban függ a személyes szimpátiától, a „kémiától”, vagyis a vonzódás megmagyarázhatatlan, színtiszta vegytanától, amitől pattognak a szikrák, és lúdbőrözik a test.

olvass tovább