Kona ilyen jó még nem volt! – Hyundai Kona Electric teszt III.rész
A flotta első elektromos szabadidő-autója! Meg kellett csípnem magam ahhoz, hogy észhez térjek és rájöjjek, ez nem álom, hanem valóság!
olvass továbbA flotta első elektromos szabadidő-autója! Meg kellett csípnem magam ahhoz, hogy észhez térjek és rájöjjek, ez nem álom, hanem valóság!
olvass továbbElméletileg nincs másra szükséged, mint találni valakit, aki osztja a nézeteidet és szeret téged olyannak, amilyen vagy. De a valóságban az, hogy megtaláljuk ezt a különleges embert, az egyik legkeményebb kihívás. Sok potenciális szerelemmel találkozhatsz, akik papíron ígéretesek, de túl éretlenek ahhoz, hogy komoly kapcsolatba lépjenek.
olvass továbbA Volkswagen autóit rendszeresen azzal bélyegzik meg, hogy unalmasak. Sokszor hallhatjuk, hogy tucat autókat gyártanak. Nem vagyok az ügyvédje a cégcsoportnak (sajnos), de hosszasan tudnám sorolni az ellenpéldákat. Felsorolás helyett viszont legyen szó inkább a valóságról: itt a T-Roc tető nélkül!
olvass továbbValóságos szökőárként törtek be az EFOTT hivatalos közösségi oldalaira a nagy buliztatók. Köztük két olyan nemzetközi név, amire az elektronikus zenekedvelők üzembiztosan felkapják a fejüket: KSHMR és a Pendulum! A színes zenei felhozatalt a paletta túloldaláról pedig olyan hazai nagy közönségkedvencek képviselik majd, mint a Bagossy Brothers Company, a Kiscsillag, a 30Y, az Anna and the Barbies, vagy az EFOTT-on először fellépő Hiperkarma.
olvass továbbA hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.
olvass tovább