Kulcsszó keresés /


Hiába a szakemberek figyelmeztetése, csak akkor használnak fényvédőt a magyarok, ha nyaralni mennek

  • 2021. augusztus 25.

Hiába hangoztatja egyre több szakember, és olvashatunk egyre gyakrabban arról, hogy nem csupán a vízparton töltött nyaralás idején, hanem egész évben, folyamatosan szükséges a fényvédelem, úgy tűnik, hogy ebből a szempontból még nem túl tudatosak hazánkban a fogyasztók. Jól mutatják ezt a 2020-as és a 2021-es adatok is, ugyanis ahogyan visszaesett az utazások és nyaralások lehetősége, úgy csökkent a kereslet a fényvédők iránt - mutat rá a jelenségre Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója. Hasonló a helyzet a rovarriasztó szerekkel kapcsolatban is, ám ezt leginkább az elmaradt szúnyoginvázió indokolja.

olvass tovább

Férfiszempont: Elveszíteni könnyű, elengedni a legnehezebb

Az ember nagyon sok megmagyarázhatatlan és különleges dolgot tapasztal, vagy él meg az élete során. Néhány esetben fel sem fogjuk, hogy ezek mennyire fontosak, vagy éppen meghatározóak számunkra. Abban a pillanatban minden olyan természetesnek tűnik, és nem állunk messze az igazságtól. A különleges dolgok valóban természetesek, mert legbelülről jönnek és egy olyan világból, ami csak bizonyos időközönként nyitja meg előttünk a kapuit.

olvass tovább

Csökkent libidó, motivációs problémák

A legtöbb ember életében legalább egyszer találkozik azzal az érzéssel, hogy nem érdeklődik a férfi/nő iránt, így maga a szexualitás iránt sem. Számos életvitelbeli stresszor állhat ennek a folyamatnak a hátterében, melynek egyik faktora a csökkent libidó érzete, a végeredmény pedig hosszabb távon, egy aszexuális periódus.

olvass tovább

'Látni emberi sorsokat, amelyeknek ilyen módon te is részese lehetsz.' - Beszélgetés Csabányi Attilával, a Türkiz étterem üzletvezetőjével

Csabányi Attila a Türkiz étterem üzletvezetőjeként magasra küzdötte fel önmagát. Ehhez nagyban hozzájárult a munkához való hozzáállása, valamint életszemlélete. Vele beszélgettünk a vendéglátóipar jelenlegi helyzetéről, kitartásról, valamint arról, hogy mi tud motiválni egy embert ennyi eltöltött szakmán belüli év után is.

olvass tovább

Kitaszítva: klip készült a Toxikoma betétdalából

  • 2021. augusztus 14.

Herendi Gábor szeptember 2-án mozikba érkező filmjének, a Toxikomának betétdala éledt újjá, egy most napvilágot látott klipben. Hrutka Róbert szerzeményét egy fiatal tehetség, Nagy Bettina adja elő, a rendező munkatársai ezúttal is, mint a filmben, Szatmári Péter (operatőr) és Király István (vágó) voltak.

olvass tovább

Férfiszempont: Amihez valóban érett lélek kell

  • 2021. július 29.

Azt mondják, hogy vannak dolgok az életben, amire meg kell érni. Igaz. Az embereknek talán meg kell öregedniük ahhoz, hogy képesek legyenek egyszerűen csak ülni egymás mellett, és egyetlen szó nélkül is élvezni egymás társaságát és mélységét.

olvass tovább

Férfiszempont: Engedd el, hogy megkaphasd

A mai napot csak akkor kapod meg teljes egészében, ha elengeded a tegnapot. Amikor egy ember ragaszkodik egy helyzethez, egy állapothoz, egy személyhez vagy egy tárgyhoz, hidd el, hogy oka van rá. Nyomós oka. Valamiért úgy érzi, hogy segíti az ő túlélését.

olvass tovább

Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Az érzelmek hajtják – A CUPRA

Emberek, érzelmek, egyediség, sportosság és nem utolsó sorban Barcelona. Ezek azok a fogalmak, amelyek egy új márka születését fémjelezték. A Cupra immáron három éve van jelen, mint különálló márka. Ez az évforduló pedig nagyon sok újabb mérföldkövet helyezett el a márkaépítés útján. A Porsche Hungária meghívására A Style Magazin és a Motorhang.hu részt vehetett Barcelonában egy különleges eseményen, amely kizárólag a CUPRA márkáról, a fantasztikus autókról szólt.

olvass tovább