Kulcsszó keresés /


Hello Európa - MG EHS Luxury Plug-in Hybrid

Nemrégiben járt nálunk az MG ZS, amely a belépő modellje az újra feléledt MG márkának. A meggyőző vezetési tapasztalatok után, amelyet a kistestvér okozott, az importőr előhúzta az igazi ütőkártyát, az EHS-t. Sőt azóta a hivatalos hazai bemutatón is túl vagyunk. Ezek után, ha ezentúl azt mondja valaki, hogy a Kínaiaktól nem kell félnie a tradicionális európai márkáknak, akkor hangosan ki fogom röhögni és megmutatom az EHS-t.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

„Emotional wellness” – Avagy minden, amit az érzelmi jólétről tudni kell

  • 2022. május 16.

Az „emotional wellness”, amelyet érzelmi egészségnek vagy érzelmi jólétnek is neveznek, azt jelenti, hogy az ember képes kezelni az érzelmeit és a változatos tapasztalásait, amelyekkel az életben találkozik. A National Center For Emotional Wellness meghatározása szerint az érzelmi jólét nem más mint: „érzelmeink tudatossága, megértése és elfogadása, valamint az a képességünk, hogy hatékonyan kezeljük a kihívásokat és a változásokat”.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Ha szexfüggő a partnered

  • 2022. március 02.

A szexualitás az emberi tapasztalás egy fontos része. Izgat minket, összeköt minket és sokféle módon gazdagít bennünket. A szexualitás iránti igény messze túlmutat az evolúciós kísérleteken. Az egészséges szexuális élet fontos a mentális és érzelmi jólétünk és kapcsolattartásunk fenntartása érdekében. Mi történik akkor, ha ez az egészséges tevékenység, valami sokkal többet jelent?

olvass tovább

Mérgező taktikák, avagy így játszik ki téged egy manipulátor

  • 2022. február 19.

Néha a szerelem kezdeti szakasza olyan erővel bír, hogy az ember nem látja tisztán a valóságot. Ilyenkor sajnos könnyen belecsúszhatunk olyan manipulatív emberek markába, akik taktikus lépéseikkel semmi perc alatt maguk alá gyűrnek. Az érzelmek ugyanis könnyen megtévesztenek, és ezt egy tapasztalt manipulátor simán ki is használja.

olvass tovább

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

A kisebb üzletek lettek az elmúlt év drágulásainak legnagyobb vesztesei

  • 2022. január 04.

Már egy éve tart az Oroszország és Ukrajna között zajló háború, amely ugyanúgy jelentős hatással volt az inflációra, mint a banki kamatokra és az energiaárakra, azonban emellett olyan szokásokra is, mint a vitaminvásárlás vagy a bikiniszezonra való készülődés. Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója, e-kereskedelmi szakértő összefoglalta az elmúlt egy év tapasztalatait.

olvass tovább