Kulcsszó keresés /


A nehéz kérdés – Suzuki SX4 S-Cross GLX vs. Suzuki Vitara GLX

A Suzuki eladásaival Magyarország legnépszerűbb márkája, sőt a legkedveltebb 3 típus közül kettőt is a Suzuki ad. Ez a két modell pedig nem más, mint a Vitara és az SX4 S-Cross. Külön-külön már teszteltük őket, de most arra voltunk kíváncsiak, hogy melyiket miért érdemes vásárolni. A statisztika szerint a Vitara a legjobb választás, legalábbis ebből fogy a legtöbb, de vajon minden szempont szerint ez a nyerő?

olvass tovább

Venison Gusto a Vadhúsmennyország - A magyar termék, amit Bill Gates is imád!

  • 2020. szeptember 22.

Sok mindenre büszkék lehetünk mi magyarok: a C-vitaminra, a helikopterre, a Rubik-kockára, a transzformátorra és még sorolhatnánk. Hazánk már rengeteg maradandó dolgot adott a világnak és megint találtunk valamit, ami felkeltette a világ figyelmét. A fiatal vállalkozó, Ivánácz Gábor fejébe vette, hogy megalkotja a legjobb magyar vadtermékeket, és létrehozza fantasztikus termékcsaládját.

olvass tovább

A francia kapcsolat – Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris

Vannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.

olvass tovább

A városi vagány – Suzuki Swift 1.2 GLX CVT

Vannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

  • 2019. december 01.

Meglehetősen sok jóslat látott napvilágot az idei évet illetően az esztendő végéhez közeledve az inflációról, illetve a kereslet alakulásáról. Amit tudni lehet, az az, hogy az infláció akkor kezd visszaesni, ha a kereslet szűkül – így nem lehet meglepő, hogy az év utolsó hónapjaiban produkált forgalom sokaknak igazi feketelevest jelenthet. A leginkább érintett termékkörök a nem azonnal szükséges termékek, tehát azok, amiket olcsóbb alternatívákkal lehet helyettesíteni, ilyenek például a nagy értékű műszaki cikkek vagy a nagy kiszerelésű étrend-kiegészítők és vitamin termékek, amelyek esetében sokan inkább kisebb kiszerelést vásárolnak. Így esik az idei év áldozatául a Black Friday is, aminek a műszaki cikkek és a divatipar a fő húzóágazatai.

olvass tovább