Kulcsszó keresés /


3+1 tipp: Így hozd ki ősszel is a legtöbbet a teraszodból

  • 2021. október 14.

A nyárias szeptember után ténylegesen beköszöntött az ősz, a legszebb évszakunk. Bár a fűtést már bekapcsoltuk, nem véletlenül szeretünk ebben az időszakban sok időt tölteni a szabadban: a természet ilyenkor százféle színbe öltözik, a kellemes napsütés és a hűvös szellő pedig igazi kikapcsolódást ígér. Kár lenne ebben az időszakban lemondanunk a teraszunk, kertünk kínálta nyugalomról. Néhány trükkel ősszel is igazi paradicsommá változtathatjuk akár a legkisebb teraszt is.

olvass tovább

A sikeresség gerince – BMW R 1250 GS

A számok makacs dolgok, szokták mondani. Azok az adatok, amelyek a BMW R 1250 GS eladásait mutatják most már hosszú-hosszú évek óta pedig nem lehetnek véletlenek. Rengeteg remek motorkerékpár van a BMW kínálatában, sokat próbáltunk közülük, de van egy a sok közül, amely maga a nagybetűs MOTOR. Amelyik miatt a BMW motorok presztízse ott van, ahol. Ez pedig az 1250 GS. Ő járt most nálunk vendégségben.

olvass tovább

A hetes szám bűvöletében - Kia Stonic 1.0 ECO Dinamic+ Style

Nem az első alkalom, hogy a KIA 2017-ben megjelent kisméretű crossovere nálunk jár. A mostani apropója, hogy a leszűkített motorkínálat mellett, illetve azon belül, lágy hibrid (mild-hybrid) hajtást kapott. A háromhengeres, ezer köbcentis turbómotor 100 és 120 lóerős változatban kapható. Ebből az erősebbiket segíti a 48V-os akkumulátor, amelyet a csomagtér alatt helyeztek el.

olvass tovább

Felsőbb körök – Audi Q5 40 TDI Quattro

Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.

olvass tovább

Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Így kell a hiányt pótolni – BMW iX3

Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.

olvass tovább

Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább

Nem az érzelmeket kavarja fel – Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4 Motion Elegance

2020 végére elérkezett az idő, hogy a VW leporolja a vékony port a legnépszerűbb SUV-járól. A modellkínálat középső-felső szegmensében elhelyezkedő modellen elvégezték a kötelező gyakorlatokat, hogy frissen, üdén vágjon bele a digitalizáció korába. A dízelmotoros változatot teszteltük, amely utolsó mohikánként állja a sarat az alternatív hajtású modellekkel szemben.

olvass tovább