Nálunk is megőrült a párizsi ló
Párizs báját csak átélni lehet, leírni aligha. 60 évvel ezelőtt mégis megpróbálta színpadra álmodni egy akkori fiatal és feltörekvő festő, Alain Bernardin.
olvass továbbPárizs báját csak átélni lehet, leírni aligha. 60 évvel ezelőtt mégis megpróbálta színpadra álmodni egy akkori fiatal és feltörekvő festő, Alain Bernardin.
olvass tovább2010-ben, Thierry Mugler, a neves francia divattervező úgy gondolta, 63 évesen nem árt átadni a stafétát egy kreatív, fiatal elmének, aki tovább öregbíti a híres párizsi divatház nevét. A választás Nicola Formichetti-re esett, ő lett az új kreatív igazgató, s a nevet is Mugler-re változtatták, elhagyva a keresztnevet.
olvass továbbTony Rizzo fodrászmester 1983-ban vesztette el leukémiás kisfiát. Azóta elkötelezetten gyűjt pénzt hasonló betegségben szenvedő gyerekek gyógyítására. Akkori kezdeményezése ma már monumentális, meghatározó rendezvénnyé vált, a világ legnagyobb fodrászait személyesen választja ki, és hívja meg erre a presztízs eseményre.
olvass továbbBudapesten, október 14-16. között a VAM Design Centerben rendezik meg Marie Claire Fashion Days névre keresztelt eseményt, amely nem csak megmozgatja a hazai divatvilágot, de teret enged a fiatal tehetségeknek is.
olvass továbbA XVI századi Magyarország leghírhedtebb alakja. Vérszomjas gyilkosnak, szexuális abberációtól szenvedő, öregedő, hiú dámának, perverz fanatikusnak tartja a világ. Erőskezű erdélyi nemesasszony volt, aki több száz emberéletet oltott ki. Fiatal lányokat ölt, hogy vérükben megszépülhessen. Őrült volt, vagy a szerencsétlen gének áldozata? Báthory Erzsébet története borzalmas horror, mely a hatalom természetéről nyújt szokatlan, kíméletlenül éles képet.
olvass továbbA reklámfilmzenék gyakran válnak slágerekké. Az alkotások általában a képi világ megerősítésért születnek, ám gyakran önálló életet kezdenek. Hiába kapjuk szemünkön keresztül a legtöbb impulzust, a folyton fülünkbe csengő dallamok lassan „átveszik a hatalmat”, közös kulturális „örökséget” alkotva. Ezen örökség gyarapításában vehetnek részt vállalkozó kedvű, akár teljesen amatőr fiatalok is a Rezene reklámzene-írói pályázatán.
olvass tovább48 éves korában a Porsche 911 Carrera fiatalabb, mint valaha: a sportautó-ikon teljesen új fejlesztésű generációja laposan elnyúló sziluettel, feszültséggel megtöltött ívekkel és precízen megformált részletekkel lép ki a reflektorfénybe - és mégis már az első pillantásra félreismerhetetlenül 911 marad. A kilenctizenegyes tradíció közepébe talál az erős izmokkal és inakkal, valamint eleganciával felvértezett, eltéveszthetetlen Porsche formanyelv.
olvass továbbArnold Schwarzeneggernek legidősebb fiát, Patrickot választotta kampányarcának – és testének – az amerikai Hudson Jeans nevű farmercég.
olvass továbbMa mutatták be azt a Levi’s reklámfilmet, ami a világ 24 országában lesz látható. A filmet a berlini fotós, egyben filmrendező Ralf Schmerberg rendezte. A „Levi’s Legacy”, vagyis a “Levi’s örökség” a fiatalokat célozza, a fiatalok nyelvén, a fiatalok érzéseiről.
olvass továbbA Fiat és a Gucci most jelentette be a Gucci kiadású Fiat 500 reklámkampányát az orosz szépséggel, Natasha Poly-val.
olvass továbbForradalmi változás van készülőben egy honlap megjelenésével. Megszokott közösségi oldalakhoz képest a személyes találkozás megszervezése és újjáélesztése a fő cél, szemben a magányos, virtuális kapcsolattartással. A közösségi oldalak új alternatívája ismerkedni vágyó, utazást kedvelő fiataloknak!
olvass továbbKis híján tragédiába fulladt egy hamburgi születésnapi parti, melyre - a Facebook-os meghívó miatt - tévedésből mintegy 15.000 fiatal jelezte vissza a részvételét. Szerencsére a szülők igen hamar kapcsoltak, így a rendőrség időben felkészülhetett a várható tömegre, mely annak ellenére volt igen tekintélyes, hogy a bulit minden létező csatornán lemondták.
olvass továbbA hatvanas évek Amerikájában járunk. Két különös, tehetséges fiatalember összebarátkozik. Az egyik angol arisztokrata, a másik Kelet-Európából menekült, Auschwitzot túlélt zsidó.
olvass továbbEz a "love story" egy forró nyári éjszakán Santa Barbarában kezdődött, méghozzá azzal, hogy Tamara Langman segített megölni a Prince Malchezaar néven ismert sárga szemű démont… Amikor a fiatal lány belépett a World of Warcraftba - a világ legnépszerűbb, csak interneten keresztül játszható szerepjátékába -, avatarja, a szőke copfos gnóm, Arixi Fizzlebolt azonnal felkeltette John Bentley, alias Weulfgar McDoal érdeklődését.
olvass továbbAz L.A. Make up tavaszi sminktrendje fiatalos és színes! Az L.A. Make up tavaszi színeiben megtalálható a szivárvány minden árnyalata, legyen szó szemsminkről vagy éppen körömlakkokról. Tavaszi kínálatunkban megtalálható az elegáns visszafogott esti smink és annak erőteljesebb változata is, de készültek natúr, nyár esti hangulatot idéző make upok is.
olvass továbbKlinszky Gábor fotóművész álma az L.A. Makeup segítségével válhat valóra. A fiatal modell várakozik a stábra, sminkje és frizurája elkészítésére, de a fotós már látja miből lesz a cserebogár!
olvass továbbA következő definíció egy már csajozásban igencsak megfáradt kollégától származik. "A férfinak három korszaka van. Az elsőben csak az autók érdeklik. A másodikban az autók és a nők. A harmadikban ismét csak az autók". Nem kell vitatkozni a bölcsesség igazságtartalmán, inkább kívánunk minden kedves irodában szenvedő férfi kollégának kellemes munkakerülést.
olvass továbbEgy tökéletes világban mindenki, aki egy kicsi olasz kocsira vágyik, megkaphatná azt. Sajnos – vagy éppen szerencsére – nem mindenki engedhet meg magának egy Ferrarit vagy egy Maseratit. És itt lép színre a kistestvér. Az Abarth fogja a kis szelíd, visszafogott Fiatokat, és addig-addig pofozgatja őket, míg mérges kis gombóc nem válik belőlük! És most jelentették be következő kreálmányukat.
olvass továbbVégre megvan az Alpha pilótadzseki győztese! A szerencsés fiatalember Porkoláb Csaba, aki Budapesten él és már korábban is nagy rajongója volt a márkának. Biztosak vagyunk benne, hogy ilyen irányú ízlése a jövőben sem fog változni. Nyereményéhez szívből gratulálunk!
olvass továbbBudapest, 2010. november 10. – A hazánkban is hódító retro-őrület követőit napok óta lázban tartja az a hír, hogy újra elérhetőek a TV Tornából és a Skála Coop reklámokból ismert Senior® és Méta® szabadidő felsők. A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat fiatalokból álló tervezőcsapat élesztette föl, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is megcélozza a jól ismert márkákkal.
olvass tovább