Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Autó & Motor
Stylelife - Mit tehetsz, ha állandósult otthon a feszültség?

Mit tehetsz, ha állandósult otthon a feszültség?

Stylelife
Autó & Motor - Luxus SUV helyett Luxus busz: A megújult Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC

Luxus SUV helyett Luxus busz: A megújult Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC

Autó & Motor
Mindent egymásért - Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

Mindent egymásért
 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

 - Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

 - LaVidaYarn – A fonalból szőtt stílus és elegancia

LaVidaYarn – A fonalból szőtt stílus és elegancia

  1. STYLELIFE
  2. A nagykereskedők voltak a pandémia által generált...

A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei

  • 2022. február 06.
  • Komment

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.


A vírushelyzet alatt a különböző korlátozások miatt a vállalkozások zöme rá volt kényszerítve, hogy komolyan vegye az online értékesítést. A hagyományosan offline iparágak, mint például az építőanyagot és lakberendezési cikkeket forgalmazó üzletek tömegesen nyitottak és vittek sikerre webshopokat. Sokak számára a 2020-ban és 2021-ben szerzett gyakorlat elég volt arra, hogy a webáruház ne csak kiegészítése legyen a korábbi profitnak, hanem önálló bevételi forrásként is megállja a helyét az üzletben.

Döntés másodpercek alatt

A hagyományos offline kereskedelemhez képest az online térben a vásárlók akár a másodperc törtrésze alatt is hozhatnak döntéseket, anélkül, hogy a folyamatban eladók vagy kiszolgálók motiválnák őket választásra. A weben nagyon könnyű felvonultatni a termékportfoliót, új áru felvezetésére akár 15 perc is elég lehet, a webshop tulajdonosának pedig fizikailag még hozzá sem kell nyúlnia a termékekhez.

Az online áruházak sokkal könnyebben tudnak alkalmazkodni vásárlóik felgyorsult életéhez is, kényelmesebbek és elérhetőbbek lehetnek számukra, így több látogatót vonzhatnak. “A számos előny mellett komoly elvárásokat is támaszt az internetes kereskedelem. A webáruház üzemeltetőjének - amellett hogy ismerje a termékét, a piacát és legyen megfelelő tőkéje - képben kell lennie a villámgyorsan változó trendekkel és viselkedési normákkal, ki kell tanulni a vásárlók megújult rutinjait, és úgy felkészíteni a webshopot, hogy az a látogatók maximális kényelmüket szolgálja”- mutat rá Venk László, az Adlogic ügyvezető igazgatója.

A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei - STYLELIFE -  - adlogic, online, webshop,

A nagykereskedelem a legnagyobb nyertes

“Az átállás legnagyobb nyertesei a nagykereskedések voltak, mert piaci előnyüket és értékesítési tapasztalataikat alkalmazva könnyebben boldogultak az online térben. A legkiemelkedőbben a sportszereket, szerszámokat és lakberendezési – home dekor termékeket forgalmazó webáruházak teljesítettek, becsléseink szerint ez a 3 szegmens az elmúlt két évben megduplázta az online értékesítési volumenét” - mutat rá Venk László, az Adlogic ügyvezető igazgatója. „Ez a gyakorlatban azt mutatta hogy a pandémia első hulláma alatt a karácsonyi főszezont jóval meghaladó eredményt értek el, és ha nem is ilyen arányban, de ez az átlagot meghaladó növekedés azóta is tart” – fűzi hozzá. Velük szemben a kevesebb jártassággal rendelkező, kezdő vállalkozások kísérletei gyakran hiúsultak meg az online kereskedelemben, főleg a költségvetési keret hibás tervezése miatt.

  • adlogic online webshop

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei - Stylelife, divat, életmód, stílus
    A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei
    • Stylelife
    A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese - Egészség, divat, életmód, stílus
    A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese
    • Egészség
    Legyen idén nyugodt és vidám kikapcsolódás az ajándékbeszerzés!
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Szeretlek, csak nem úgy - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Szeretlek, csak nem úgy
    • Keresd a nőt!
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent
    • Keresd a nőt!
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen
    • Keresd a nőt!
    Azok a tipikus vidéki dolgok
    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!
    A Nő csábít, a Férfi hódít
    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV
    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?
    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek
    Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

    Kapcsolódó cikkek

    A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

    A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

    Legyen idén nyugodt és vidám kikapcsolódás az ajándékbeszerzés!

    Legyen idén nyugodt és vidám kikapcsolódás az ajándékbeszerzés!

    További cikkek

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Zeppelin óra: az egyik legférfiasabb márka a karórák világában – fedezze fel most!

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Tökéletes megoldások a modern életstílushoz

    Kertészkedés a testi és lelki egészségért: így fogj hozzá!

    Kertészkedés a testi és lelki egészségért: így fogj hozzá!

    Barkácsolás stílusosan: kiegészítők, melyekkel feldobhatod a műhelyed

    Barkácsolás stílusosan: kiegészítők, melyekkel feldobhatod a műhelyed

    Ez történik az emberi szervezettel, ha abbahagyod az alkohol fogyasztást

    Ez történik az emberi szervezettel, ha abbahagyod az alkohol fogyasztást

    4+1 tipp, ha szeretnénk biztonságban tudni a kütyüinket

    4+1 tipp, ha szeretnénk biztonságban tudni a kütyüinket

    Legolvasottabb írások

    Szeretlek, csak nem úgy

    Szeretlek, csak nem úgy

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    Őszi Italok: Töltsük meg a poharainkat a szezon legfinomabb ízeivel!

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    A Nő csábít, a Férfi hódít

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    A Triumph darabjai a szettek kulcselemei lehetnek

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia