Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Rendezvények - „De még  játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

„De még játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

Rendezvények
Stylelife - Mi történik a héten?  2025.08.11-17.

Mi történik a héten? 2025.08.11-17.

Stylelife
 - Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

 - A balkezesek világnapja

A balkezesek világnapja

 - Ami nélkül nem létezik valódi intimitás - a fizikai érintés

Ami nélkül nem létezik valódi intimitás - a fizikai érintés

Autó & Motor - A csend hangja - BMW iX xDrive60

A csend hangja - BMW iX xDrive60

Autó & Motor
 - Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Stylenews - Műalkotás a műalkotásban – egyedi koktél Anna Amélie és a White Raven Skybar együttműködésében

Műalkotás a műalkotásban – egyedi koktél Anna Amélie és a White Raven Skybar együttműködésében

Stylenews
Autó & Motor - Gen-E,  a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Gen-E, a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Autó & Motor
 - A bizalomról

A bizalomról

 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Autó & Motor - Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Autó & Motor
Autó & Motor - Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Autó & Motor
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna

  • 2020. szeptember 19.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

A Juke mindig is egy olyan autó volt, amelyet lehetett szeretni, vagy éppen utálni. Egy dolgot nem lehetett soha, közömbösnek lenni iránta. Az egyik legmegosztóbb formatervvel rendelkező autó, amely megteremtette a kompakt crossover szegmenst, 9 év után teljesen megújult.


Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Meglehetősen hosszúnak mondható ez az időszak 2010 óta. Gyakorlatilag mindegyik autógyár megalkotta ez alatt az idő alatt a saját crossoverét. A Juke-nak így évről évre meg kellett vívnia a maga harcát a versenytársakkal. Több kisebb-nagyobb ráncfelvarráson is átesett, mégis utolsó utáni pillanatnak tekinthető, hogy a teljesen új Juke a piacra lépett.
Egy ilyen formabontó autó esetében ez nagyon nehéz döntés és komoly feladat, hiszen a meglévő vevőkör, amely egyáltalán nem kicsi - 1,5 milliónál is több kelt el az előző sorozatból - a folytatást, a fejlődést szeretné látni, miközben megmaradnak azok az értékek, formavilág, amely miatt szerette az autót.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az új Juke teljes mértékben hozza a fenti elvárást. Ahogy ránézünk az új Juke-ra, egyből látható, hogy különbözik az előzőtől, mégis a vonalak, a formavilág a korábbi egyértelmű folytatása. Nem vesztette el a „Jukeságát” a második generáció. Formabontó, sportos és vagány, amilyen az első széria volt.  Mindeközben letisztultabb, modernebb lett és lényegesen minőségibb az összhatása.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Én kezdetektől oda voltam a Juke-ért, hiszen mindig is olyan autóról beszélünk/beszéltünk, amely nem szürke a tömegben. A vonalvezetése, jellegzetes lámpái megkülönböztették bármelyik másik autótól. És bár tény, hogy a forma számos pontján felülírta a praktikumot, mégis egy igazi, városi, számomra szép autó a Juke. Ez a megfogalmazás, mármint, hogy tetszik és szép, érdekes módon pontosan addig tartott, ameddig meg nem láttam körülbelül 6-8 hónappal ezelőtt az új Juke-ot a hivatalos megnyitón. Innentől kezdve ezt a szerepet egycsapásra vette át az új.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A Juke vizuálisan sokkal nagyobb lett, mint amennyivel valójában megnövekedett. Hossza 7cm-rel, viszont a tengelytáv 10,5 centivel lett nagyobb. Ez nem kevés, de az új lámpák, a vonalvezetés, a tetővonalon elhelyezett spoiler, valamint az opcióként rendelhető kétszínű fényezés miatt lényegesen masszívabb, termetesebb lett a megjelenése.
Az első LED-es lámpák keskeny íve abszolút modern, a menetfény pedig megmaradt a kerek búra alatt, mint korábban. Így utánozhatatlanul Juke maradt, mindeközben a 2020-as divatot is követi. A hűtőrács, illetve a Nissan embléma egy lényegesen nagyobb króm keret között foglal helyet, amely szintén a látványban ad növelő hatást.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az autó oldalát két lényeges vizuális elem határozza meg. A legfeltűnőbb az autó méretéhez képest gigantikus méretűre szabott, 19” -es könnyűfém kerekek. A másik pedig a korábbi Juke-hoz képest ellenkező irányba, azaz felfelé ívelő törésvonal. Ettől sokkal dinamikusabb lett a Juke. A hátsó ajtók nyitása továbbra is a rejtett kilincsekkel történik. Szintén egy olyan elem, amelytől a Juke jellegzetes volt. Örülök, hogy ez nem változott. Ahogy említettem, lehetőség van kétszínű fényezést is rendelni, de ha ezt nem is tesszük – például a tesztautó egyszínű fényezéssel volt ellátva – akkor is jól elkülönül a tető és a karosszéria síkja. Lebegő hatást kelt a tetőszerkezet, amely igazán szépen mutat a kis crossoveren.
Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A hátsó lámpatesteket teljes mértékben áttervezték. Korábban egy felfelé ívelő, kicsit bumszlinak mondható fordított T formájú lámpatest jellemezte a Juke-ot. Az új lámpák enyhén sötétítettek és keskenyebbek. Igazán szépek, ahogy belesimulnak a hátsó rész formavilágába.
Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A belső tér ugyanúgy hozza a Juke hangulatot, mint korábban. A váltókar körüli jellegzetes kör alakú ív, a kör formájú légbeömlők az előző széria hangulatát örökítik át, miközben megkapott mindenféle modern kiegészítőt az új autó. A műszerfal félig digitális. Az analóg műszeregységek között digitális kijelzőn nézhetjük az egyes beállításokat, funkciókat. Könnyen áttekinthető, gyorsan és egyszerűen kezelhető. A középkonzol közepét a mai divatnak megfelelő, fektetett formában elrendezett tablet foglalja el, amelyen a navigáció, rádió, Apple CarPlay, foglalhatja el a helyet. A klíma vezérlés ez alatt, hagyományos formában, tekerőgombok és digitális visszajelző segítségével állítható.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az új Juke természetesen tartalmaz mindenféle hárombetűs vezetést támogató rendszert, így például a második szintű önvezetésre is alkalmas (adaptív tempomat, sávtartó, vészfék asszisztens hármasa képes autópályán egy rövid ideig helyettünk irányítani az autót).

Érdemes még kiemelni az autó hi-fi rendszerét. A Bose által szolgáltatott zene, illetve hangzás különlegessége az első ülések fejtámlájába integrált hangszóró. A megoldás látványos, de különbséget én nem éreztem egy hagyományos rendszerhez képest.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

A tengelytáv növekedésnek köszönhetően végre nem csak jelképes a hely a hátsó üléssornál. Kifejezetten jelentős a lábtér növekedése. Csakúgy, mint a csomagtartó mérete, mivel az is jelentősen változott. Az előző széria méretéhez képest elfogadható, 422 literesre duzzadt az új Juke csomagtere.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Motorválaszték szempontjából egyelőre szegényes a kínálat. Egyedül az 1000 köbcentiméteres 117 lóerős erőforrás választható az autóhoz, automata és manuális váltóval. Mi az előbbit teszteltük és ez is egy olyan pont volt, amely lényegesen jobb lett, mint korábban. A duplakuplungos váltó ugyanis sokkal jobban illik az autóhoz, mint a korábbi fokozatmentes váltó.
A fogyasztása a literes háromhengeres turbónak átlagosnak mondható. A teszt alatt 8 literes fogyasztást mértünk, vegyes használat mellett. 

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

Az új Juke megmaradt az, ami volt, egy rendkívül színes egyéniség, egy vidám jelenség a város útjain. Miközben tejes mértékben megújult, lényegesen szebb és modernebb lett. Várhatóan a motorkínálat is bővülni fog, többek között hybrid meghajtással, így semmi nem akadályozza meg, hogy folytatódjon a korábbi széria sikere.

Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor - MOBILITY - juke 2020, juke tekna teszt, nissan crossover, nissan juke, nissan juke 2020 teszt,

  • juke 2020 juke tekna teszt nissan crossover nissan juke nissan juke 2020 teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Ráció és emóció – Nissan Juke 1,6 HEV Tekna - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Ráció és emóció – Nissan Juke 1,6 HEV Tekna
    • Autó & Motor
    Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Abban lett jobb, amiben kell – 2020 Nissan Juke Tekna
    • Autó & Motor
    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre
    • Keresd a nőt!
    A legfinomabb koktél receptek - Stylelife, divat, életmód, stílus
    A legfinomabb koktél receptek
    • Stylelife
    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek?
    • Keresd a nőt!
    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat
    Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom
    Hogyan szeretnél előrelépni, fejlődni, ha elfolyik az energiád és lemerültek az elemeid?
    Férfiszempont: A lélek nem sminkelhető
    Meditáció az ingerek csökkentéséért
    Gyógyítható-e a bizalmatlanság?
    A csend hangja - BMW iX xDrive60

    Kapcsolódó cikkek

    Ráció és emóció – Nissan Juke 1,6 HEV Tekna

    Ráció és emóció – Nissan Juke 1,6 HEV Tekna

    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai

    Nissan Juke - A kompakt crossover kategória új alapjai

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre

    A férfiaknak is szüksége van visszajelzésre

    A legfinomabb koktél receptek

    A legfinomabb koktél receptek

    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek?

    Miért nem képesek továbblépni a múlton az egyes csillagjegyek?

    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat

    Bizalom nélkül nincs működőképes párkapcsolat

    Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom

    Ami nélkül nincs értelme egy kapcsolatnak sem - a bizalom

    Hogyan szeretnél előrelépni, fejlődni, ha elfolyik az energiád és lemerültek az elemeid?

    Hogyan szeretnél előrelépni, fejlődni, ha elfolyik az energiád és lemerültek az elemeid?

    Férfiszempont: A lélek nem sminkelhető

    Férfiszempont: A lélek nem sminkelhető

    Meditáció az ingerek csökkentéséért

    Meditáció az ingerek csökkentéséért

    Gyógyítható-e a bizalmatlanság?

    Gyógyítható-e a bizalmatlanság?

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia