Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Én - Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

Én
 - 7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

7 wellness tipp a boldog, kiegyensúlyozott élethez

Autó & Motor - Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

Autó & Motor
Stylelife - Mit tehetsz, ha állandósult otthon a feszültség?

Mit tehetsz, ha állandósult otthon a feszültség?

Stylelife
Autó & Motor - Luxus SUV helyett Luxus busz: A megújult Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC

Luxus SUV helyett Luxus busz: A megújult Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC

Autó & Motor
Mindent egymásért - Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

Mindent egymásért
 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

 - Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

Szeresd a nőt a helyes módon, és meglátod erősebb lesz, mint valaha

 - LaVidaYarn – A fonalból szőtt stílus és elegancia

LaVidaYarn – A fonalból szőtt stílus és elegancia

  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét...

Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített

  • 2022. október 13.
  • Komment

● F TYPE 75: 2023 egyrészt az F TYPE utolsó modelléve, másrészt a Jaguar sportautók történetének 75. éve lesz. Ennek alkalmából a Jaguar forgalomba hozza az F TYPE 75, illetve F TYPE R 75 különkiadásokat, amelyeket a Jaguar kompresszoros 5.0 V8-as benzinmotorja hajt 450, illetve 575 lóerős kivitelében, és amelyek Coupé és Convertible karosszériával egyaránt elérhetők


  • Igényes exkluzivitás: a limitált szériák egyedi külső és belső stíluselemeket, gazdag felszereltséget, valamint egy különleges karosszériaszín-opciót: a Giola Green metálfényt kínálják, ezáltal méltó módon ünneplik a belső égésű motorok teljesítményét, mielőtt a Jaguar 2025-től tisztán elektromos, modern luxusmárkaként folytatja pályafutását

  • Zsigeri, jól kiaknázható motorteljesítmény: az F‑TYPE négy- és nyolchengeres, nagyteljesítményű, kirobbanóan erős benzinmotorjai 300-575 lóerő maximális teljesítményt adnak le, kiemelkedő vezetési élményt és összetéveszthetetlen hangzást kínálva

  • Kivételes dinamizmus: az F‑TYPE magával ragadó élményt nyújt, amint késlekedés nélkül, ösztönösen reagál a vezető minden utasítására
  • Már rendelhető: a limitált széria első példányait a Jaguar sportautók hetvenötödik évének elején, 2023 januárjában vehetik át az ügyfelek. Konfigurálja járművét a jaguar.com oldalon!

Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített - Autó & Motor - MOBILITY - jaguár, sportautók,

A Jaguar F‑TYPE maga a tökéletes Jaguar sportautó, egy hetvenöt éves hagyaték letéteményese, elődei között pedig minden idők legemlékezetesebb, emblematikus típusai is szerepelnek.

Az F‑TYPE Coupé és Convertible kivitelben egyaránt a zsigeri teljesítmény és a vezetési élmény tökéletes egyensúlyát kínálja; az izmos, határozott formavilághoz prémium anyagokból építkező, precízen kivitelezett, kivételes részletekben bővelkedő utastér társul.

A 2023-as, utolsó modellévre leegyszerűsített, koncentráltabb kínálattal készült fel a típus, így az ügyfelek minden eddiginél egyszerűbben választhatják ki álmaik F‑TYPE-ját. Az autó határozottabb, öntudatosabb megjelenésű, mint valaha: minden kivitelen alapfelszerelés a 20 colos keréktárcsa, míg egyes apró részletek visszafogott, de következetes változáson estek át: a kerékagy-burkolatok és a hűtőmaszkon elhelyezett embléma az eddigi piros helyett fekete színűek, ahogy az R és R-Dynamic típusjelzések másodlagos színei a piros-zöldről fekete-szürkére váltottak.

Az F‑TYPE utolsó évjáratáról és a Jaguar sportautók 75 éves történetéről emlékeznek meg az új F‑TYPE 75, illetve F‑TYPE R 75 limitált szériák. Ezeket egyedi külső és belső formai részletek, gondosan összeválogatott felszereltségi tételek, valamint természetesen az F‑TYPE-tól elválaszthatatlan 5.0 literes, kompresszoros Jaguar V8-as erőforrás** teszi különlegessé. Az exkluzív modellek méltó módon ünneplik a belső égésű motorok teljesítményét, mielőtt a Jaguar 2025-től tisztán elektromos, modern luxusmárkaként folytatja pályafutását.

A Jaguar immár hetvenöt éve tervez és gyárt olyan kivételes sportautókat, amelyek kiemelkedő teljesítménnyel, dinamizmussal és vezetési élménnyel jutalmazzák pilótáikat” – mondta Matthew Beaven, a Jaguar Land Rover vezető külső formatervezője. „Az F‑TYPE különleges kivitelei is tartják magukat ezekhez az alapelvekhez: egyedi külső és belső részletekkel tisztelegnek a nagyszerű hagyaték előtt, amint a Jaguar 2025-től tisztán elektromos márkává alakul át.”

Formaterv

A Jaguar F‑TYPE az évek során semmit sem veszített drámai hatásából: a modell a Jaguar sportautók hetvenöt éves hagyatékának méltó letéteményese. Könnyű, szilárd alumíniumból készített karosszériájának erőt sugárzó arányai azonnal felismerhetővé teszik az orrmotoros, kétüléses modellt; a típus koncentrált, határozott kiállásában testet öltenek annak a vérvonalnak a lendületes vonásai, amely az 1948-ban bevezetett XK120-assal – korának leggyorsabb sorozatgyártású típusával – vette kezdetét.

A különösen keskeny kialakítású LED-es fényszórók, amelyek alapkivitelben alkalmaznak pixel-technológiát**; a ‘Calligraphy’ J rajzolatú, karakteres nappali fények, valamint a dinamikus irányjelzők optikailag kihangsúlyozzák az autó szélességét, és megelőlegezik a lemezek alatt szunnyadó teljesítményt. A lámpatestek tökéletesen beleolvadnak annak a kerékdobokra rázáródó motorházfedélnek a 'folyékony fém' felületkialakításába, amely a legendás C-Type és D-Type stílusát idézve, elegáns lendülettel fut hátra.

Az F‑TYPE 75 és az F‑TYPE R 75 első kerékdobját exkluzív embléma díszíti, amely az F‑TYPE összetéveszthetetlen körvonalát rajzolja ki.

A leegyszerűsített, gondosan megválogatott felszereltségnek köszönhetően az F‑TYPE minden kivitele modell-specifikus 20 colos keréktárcsával kerül forgalomba. Az F‑TYPE 75 Gloss Black kivitelű, ötküllős, míg az F‑TYPE R 75 Gloss Black kivitelű, Diamond Turned kidolgozású, tízküllős keréktárcsát kap.

Az F‑TYPE eredendően drámai, határozott formavilágát még erőteljesebbé teszi a far plasztikus kialakítása; a lendületes ívek a kettős ívű, kecses LED-es hátsó lámpatesteknél futnak össze. Az F‑TYPE nagyteljesítményű karakteréhez illő módon a kipufogó végcsövek a hátsó diffúzorban kaptak helyet, méghozzá motorváltozattól függően eltérő elrendezésben. A négyhengeres motorokhoz egyetlen, középen kivezetett kipufogó végcső társul, míg a V8-as motor – az F‑TYPE 75 esetében 450, míg az F‑TYPE R 75 fedélzetén 575 lóerővel – két oldalt kivezetett dupla ikerkipufogót kap, az F‑TYPE R 75 esetében mart R típusjelzéssel.

Az F‑TYPE vezetőközpontú belső tere a modell eleganciájának és teljesítményének színtiszta megtestesülése. A mesteri kidolgozású, igényes részletekből és prémium anyagokból építkező belső tér sportos, luxuskivitelű környezetet kínál, a Jaguarra jellemző, legmagasabb színvonalon.

Az '1+1 üléses' belső térben 12,3 colos interaktív digitális műszerfal húzódik a vezető előtt; a személyre szabható kijelzőn különböző megjelenítési sémák közül választhatunk – ahogy az egy vérbeli sportautótól elvárható, alapértelmezésen egy nagyméretű, központi fordulatszámmérő uralja a képernyőt.

Ez a funkció a váltófénnyel együtt hitelesen tolmácsolja az F‑TYPE személyiségét, a modellben rejlő teljesítmény-tartalékokat, digitális ellenpontot nyújtva az olyan mechanikus látványelemeknek, mint a motorindító gomb vörösen lüktető 'szívverése' vagy a kiemelkedő központi légbeömlő rostélyok.

Az F‑TYPE 75 és R 75 modellek Engine Spin kidolgozású padlókonzolját, valamint nemesacél küszöbbetéteit egyedi sziluett-motívum díszíti; a környezet hangulatát a beltéri fekete optikai csomag teszi még erőteljesebbé.

A sport vagy Performance sport kivitelben (utóbbi alapfelszerelés az F‑TYPE 75 és R 75 modelleken) rendelhető könnyített, keskeny szerkezetű ülések ergonomikus kialakításához kiemelkedő komfort társul, ami kívánságra ülésfűtéssel, illetve -hűtéssel fokozható. A prémium hangulatot az igényes anyaghasználat – például a limitált szériák esetében alapkivitelű Windsor bőrkárpitozás – fokozza, kiegészítve olyan finom részletekkel, mint a kézműves kidolgozású, monogram öltések (amelyek a kibővített bőr csomag megrendelése esetén az ajtókárpiton is megjelennek) vagy a fejtámaszokat díszítő Jaguar Leaper, illetve R motívumok. A belső hangulatot Ebony Suedecloth tetőkárpit (ugyancsak alapfelszerelés az F‑TYPE 75 és R 75 kiviteleken) teszi teljessé.

Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített - Autó & Motor - MOBILITY - jaguár, sportautók,

Rugózás és vezethetőség

Az F‑TYPE magával ragadó, aktív, vezetőközpontú karakterével a mai napig etalonnak számít a sportautók mezőnyében.  A kettős keresztlengőkaros első és hátsó felfüggesztés, a gondosan hangolt elektromos szervokormány (EPAS), valamint a fékvezérelt nyomatékvektor-szabályozás a dinamizmus és a visszajelzésekben bővelkedő vezetési élmény legmagasabb szintjét biztosítják. Ezek a jellemzők alapvetően meghatározzák azt az ösztönös közvetlenséget, amivel a modell a vezető legapróbb utasításaira is azonnal reagál.

Az F‑TYPE 75** és R 75 kiadások futóművét tovább fejlesztették: a hátsó csonkállványok könnyű, merev alumínium öntvényből készültek, ami a megnövelt kerékcsapágyakkal együtt az abroncsok érintkezési felületének végletekig precíz szabályozását, ezáltal még közvetlenebb kormányérzetet eredményez. Az R 75 esetében még tovább optimalizálták a felfüggesztést a mérnökök: a módosított felső gömbcsuklók jóvoltából még kisebb mértékben változik a kerékdőlés, illetve -összetartás. Mindkét modell esetében elektronikus vezérlésű, aktív hátsó differenciálmű (EAD) biztosítja a motorteljesítmény optimális átvitelét az aszfaltra.

Az intelligens hajtáslánc-dinamikai (IDD) technológiával felvértezett, állandó összkerékhajtási rendszer (amely az F‑TYPE 75** kivitelen külön rendelhető, az R 75 esetében azonban a szériafelszereltség részét képezi) útfelülettől és időjárási viszonyoktól függetlenül jobb tapadást és fokozott menetdinamikát eredményez, miközben megőrzi az F‑TYPE személyiségét meghatározó hátsókerék-hajtású karaktert és kiegyensúlyozott vezethetőséget.

Az F‑TYPE 300 lóerős kivitelei gondosan hangolt, egycsöves lengéscsillapítókat alkalmazva biztosítják a négyhengeres motorral szerelt típusváltozatok egyedi karakterét meghatározó rugózási és vezethetőségi jellemzőket, míg az F‑TYPE 75** és R 75 limitált kiadások megkapták a Jaguar konfigurálható menetdinamikai funkcióval társított Adaptive Dynamics rendszerét. Az elektronikusan vezérelt, fokozatmentesen szabályozható lengéscsillapítókat alkalmazó Adaptive Dynamics rendszer a kis sebességű rugózási komfortot nagy sebességeknél is magabiztos irányíthatósággal társítja, míg a konfigurálható menetdinamikai rendszer lehetővé teszi, hogy a vezető igényei szerint módosítsa a felfüggesztés feszességét, a kormányerőt, a gázreakciót és a sebességváltásokat.

Az F‑TYPE minden kivitele egyedi rajzolatú 20 colos keréktárcsát kap. A szériakivitelű dizájn mellett minden esetben három további kialakítás közül választhatnak az ügyfelek; az R 75 kivitel akár kovácsolt könnyűfém keréktárcsákkal is rendelhető. A F‑TYPE modellcsalád nagy teljesítményű zászlóshajójához méltó módon az R 75 egyedi fejlesztésű, széles Pirelli P Zero abroncsokat kap – elöl 265/35/ZR20, hátul 305/30/ZR20 méretben –, amelyek felülmúlhatatlan tapadást biztosítanak.

Az F‑TYPE R 75 a Jaguar karbon kerámia mátrix (CCM) fékrendszerével is felszerelhető. Az elöl 398 mm, hátul 380 mm átmérőjű tárcsákat, valamint hat-, illetve négydugattyús, karakteres sárga színű monoblokk féknyergeket alkalmazó rendszer kiemelkedő fékteljesítményt és fáradásmentes fékhatást biztosít.

Hajtáslánc

Az F‑TYPE nagy teljesítményű, közvetlen gázreakciót biztosító, négy- vagy nyolchengeres motorjai, illetve azok 300-575 lóerős teljesítmény-tartománya a szegmensben felülmúlhatatlan sokoldalúságot eredményeznek. Az erőátvitelről minden esetben nyolcfokozatú Quickshift sebességváltó gondoskodik: az automata egység a SportShift előválasztó kar, illetve a kormánykerékre szerelt váltófülek segítségével kézzel is kapcsolható. Az összes motor az Egyesült Királyságban, a Jaguar Land Rover wolverhamptoni motorgyártó központjában készül.

A kizárólag hátsókerék-hajtással társítható 300 lóerős, 2,0 literes soros négyhengeres Ingenium turbómotor legnagyobb forgatónyomatéka már 1500/perc fordulatszámon elérhető; a motor a teljes fordulatszám-tartományban kivételes gázreakciókat kínál. A négyhengeres motor az F‑TYPE-tól elvárható menetteljesítményeket biztosít: álló helyzetből 5,6 mp alatt éri el a 96 km/óra sebességet, míg legnagyobb sebessége 250 km/óra.

A 450 lóerős, 5,0 literes, kompresszoros V8-as erőforrást jól kiaknázható, ugyanakkor szórakoztató teljesítménykifejtésre hangolták; a motor 580 Nm-es maximális forgatónyomatéka már 2500/perc fordulatszámon rendelkezésre áll. Az F‑TYPE 75** modellben elérhető erőforrás intelligens hajtáslánc-dinamikai rendszerrel szerelt összkerékhajtással, illetve – a puristák kedvéért – hátsókerék-hajtással egyaránt társítható. Mindkét konfiguráció esetében elektronikus vezérlésű aktív hátsó differenciálmű segít optimalizálni a nyomatékátvitelt, mindkét esetben 4,4 másodpercig tart álló helyzetből 96 km/órára felgyorsulni, a végsebesség pedig egyformán 285 km/óra.

Az időjárási és útviszonyoktól függetlenül felülmúlhatatlan menetteljesítményeket kínál az
F‑TYPE R 75. A kizárólag összkerékhajtással rendelhető modell kompresszoros V8-as motorjának legnagyobb teljesítménye 575 LE, a maximális forgatónyomaték elismerésre méltó 700 Nm. A 0-96 km/óra gyorsulás szintideje 3,5 másodperc, a modell végsebességét elektronika korlátozza 300 km/órára.

Mindegyik motorhoz alapfelszereltségként kapcsolható aktív kipufogórendszer társul. Megmaradt az F‑TYPE személyiségtől elválaszthatatlan ropogás, amely gázelvételkor tör elő a kipufogó-rendszerből; a hangzást az adott modellváltozat karakteréhez hangolják. A károsanyag-kibocsátást a leömlőhöz közel beépített, nagy hatásfokú koromrészecske-szűrők** mérséklik.

A V8-as modellek Quiet Start funkciója visszafogott, kifinomult hangzással kíséri a motorindítást: a hátsó hangtompító elektromosan aktiválható elkerülő szelepei alaphelyzetben zárva maradnak, majd csak terhelés hatására nyitnak, felszabadítva azt a nyers üvöltést, amely mindig is meghatározta az F‑TYPE vezetésének élményét. A Quiet Start funkció kívánságra felülírható: ehhez vagy a dinamikus üzemmódot kell kiválasztani, vagy a motor indítását megelőzően meg kell nyomni a kipufogószelepet szabályozó gombot.

Az F‑TYPE első példányait a Jaguar sportautók hetvenötödik évének elején, 2023 januárjában vehetik át az ügyfelek. A bevezetés igazi fordulópont a Jaguar életében, amely 2025-től tisztán elektromos márkaként folytatja pályafutását.

  • jaguár sportautók

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Az F-TYPE a Jaguár sportautók 75 éves történetét ünnepelve frissített
    • Autó & Motor
    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével
    • Stylenews
    Oldtimer autók
    CarSign - Rendszámtáblatartó nemesacélból
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    Szeretlek, csak nem úgy - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Szeretlek, csak nem úgy
    • Keresd a nőt!
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent
    • Keresd a nőt!
    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen
    • Keresd a nőt!
    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen
    Azok a tipikus vidéki dolgok
    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV
    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?
    Mi történik a héten? 2025.09.08-14.
    Öt varázslatos hazai könyvtár, amely teljesen magával ragad
    Bemutatkozik a BOSS Bottled Beyond

    Kapcsolódó cikkek

    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

    Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

    Oldtimer autók

    Oldtimer autók

    CarSign - Rendszámtáblatartó nemesacélból

    CarSign - Rendszámtáblatartó nemesacélból

    Itt az új Jaguar XJ?

    Itt az új Jaguar XJ?

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    Szeretlek, csak nem úgy

    Szeretlek, csak nem úgy

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    Amikor egy nő megedződik lelkileg már nem tesz meg mindent

    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen

    Alattomos bűntudatkeltés? - Így éri el egy manipulátor, hogy bűntudatod legyen

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    4 lifehack, amely segít abban, hogy az életed egyszerűbben és produktívabban menjen

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Azok a tipikus vidéki dolgok

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Európának már lehet, hogy késő felkötni a gatyát? - Jaecoo 7 PHEV

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    Az életünk útitársai – hogyan találjuk meg önmagunkat mások tükrében?

    Mi történik a héten?    2025.09.08-14.

    Mi történik a héten? 2025.09.08-14.

    Öt varázslatos hazai könyvtár, amely teljesen magával ragad

    Öt varázslatos hazai könyvtár, amely teljesen magával ragad

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia