Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

Stylelife
Rendezvények - „De még  játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

„De még játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

Rendezvények
Autó & Motor - Autóval Európában nyáron: pórul járhatunk, ha megszokásból vezetünk

Autóval Európában nyáron: pórul járhatunk, ha megszokásból vezetünk

Autó & Motor
 - Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

 - Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Autó & Motor - Szinte tökéletes, mégis M, mint megosztó – BMW M5

Szinte tökéletes, mégis M, mint megosztó – BMW M5

Autó & Motor
Hight tech - Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai és okosórái

Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai és okosórái

Hight tech
Autó & Motor - Gen-E,  a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Gen-E, a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Autó & Motor
 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Autó & Motor - Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Autó & Motor
 - Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Autó & Motor - Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Autó & Motor
  1. Autó & Motor
  2. MOBILITY
  3. Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid...

Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive

  • 2020. április 06.
  • Szőnyi Zoltán Szőnyi Zoltán
  • Komment

Szinte a világ valamennyi pontján kapható, sőt még a neve is azonos minden országban. Az egyik legmegosztóbb formavilágú autó, ami jelenleg fut az utakon. Európában a 6. legnépszerűbb kompakt kategóriájú SUV, amelyből a gyártás kezdete óta évente több mint 100e darab talál gazdára. Igen, ez a C-HR.


Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,
Hazánkban a Toyota tarol az elektromos és zöld autók piacán, ezen belül az úgynevezett full-hybrid piacot szinte egyedüliként tartja a kezében. A CH-R ezen a listán a 3. helyen áll, csak egész kicsit lemaradva az egy kategóriával nagyobb RAV4-től. Összesen 1342 darab talált gazdára belőle 2019-ben. 3,5 év után, tehát a modellciklus közepén elérkezettnek látta a gyártó, hogy ráncfelvarráson essen át a típus.
Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,

A márka, amely 15-20 évvel ezelőtt olyan unalmas autókat gyártott, hogy veszélyhelyzetet volt képes teremteni azáltal, hogy elaludtak tőle az úton közlekedők, pár év leforgása alatt a teljes modellpalettát lecserélve elkezdett kifejezetten izgalmas modelleket gyártani. Az izgalom persze néha át tud csapni túlzó, követhetetlen vonalvezetésbe, de van, amikor a japán mammutcég igazán jól elkapja a fonalat.
Lehet a CH-R-t szeretni vagy éppen utálni. Egyet viszont nem lehet, érzelem nélkül elsétálni mellette. A formavilág olyan mértékben előremutatónak bizonyult 2016-ban, hogy nem volt szükség lényeges formai különbségeket végrehajtani a dizájnon. Avatatlan szem talán észre sem veszi, hogy át lett dolgozva az első lökhárító, sportosabb és élesebb vonalakat találunk a hátsó lámpáknál, spoilernál is, de talán ezek csak a minimális kötelező körök, hogy az aktuális arculatba még inkább passzoljon a modell. Az arculatba, amelynek talán meghatározó alapköveit pont a C-HR-ben kell keresni.

Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,

A lényeges változásokat, ha az utastérben keressük, akkor szintén csalódnunk kell. Az új C-HR gyakorlatilag itt sem változott sokat. A legszembetűnőbb változás a középkonzol tetején található. Megjelenésében és ami a legfontosabb, technikailag fejlődött a központi szórakoztató egység. Jobb és bal alsó sarkára kapott két fizikális szabályozó gombot, de ami nagyon lényeges, végre tükrözhető a mobiltelefon a központi kijelzőre. Ezzel a Toyota legalább 2-3 éves lemaradását dolgozta le, hiszen nem találni másik márkát, aki ezt a szolgáltatását ne adná már új járművéhez. A világ legnagyobb autógyára ezt a deficitet nem engedhette meg magának. Az utastér esetében sem volt egyébként panaszra okunk. A használt anyagok remek minőségűek, csak úgy, mint az összeszerelés. Nyugodtan kimondhatjuk, hogy prémium minőségű a beltér. A vagány, dinamikus formák remek hangulatot teremtenek, és egyáltalán nincs olyan érzésünk a vezetőülésben ülve, hogy elnyomna bennünket a túl sok formai elem. Sőt, kifejezetten kellemes módon vesz körbe és tényleg úgy áll kézre minden, hogy ergonomikus is egyben. Az ajtón és egy - két helyen talán túl sok a kemény műanyag, illetve az Executive felszereltségben a zongoralakkos felület, amit azért el lehetett volna felejteni, de összeségében elfogadható mértékű. A hátsó ülések esetében sajnos nincsen változás. Ami kívülről előnyös design, az sajnos belülről pont a másik véglet. Továbbra is inkább büntetés, de legalábbis klausztrofóbiás kihívás a hátsó ülésen hosszútávon utazni. Bár az ülőlap valamivel magasabban van, mint az első ülések szintje, de így is a roppant kicsi, jelképes méretű hátsó ablakokon alig lehet kilátni, nagyon összenyomott a tér méretében, és a fekete tetőkárpit miatt hangulatában is.
Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,

Az új C-HR 3 féle motorral kapható. Egy hagyományos 1.2-es 116Le-s turbó benzinmotorral, amely rendelhető 4 kerék meghajtásos változatban, valamint egy 1.8l-es és egy új 2.0l-es hybrid meghatással. Előbbi 122Le-s, utóbbi pedig 184Le-s teljesítmény leadására képes.

Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,

Tesztautónk az 1.8l-es motorral volt felszerelve. Ezt a motort elsősorban azoknak ajánlom, akik a megtett kilométerük, illetve idejük nagyrészét városban töltik. Ennek az erőforrásnak ugyanis ez a fő terepe. Éppen elégséges a gyorsulása a lámpák közötti gyorsulásokhoz és mindeközben rendkívül alacsony fogyasztási adatokat képes produkálni az autó. Ki kell hangsúlyozni, hogy a full-hybrid motor vezetését meg kell szokni. Az elektromos motor ugyanis automatikusan ki/be kapcsol, hol önállóan dolgozik, hol a benzinmotorral együtt vesz részt a meghajtásban és van olyan is, hogy egyáltalán nem üzemel. Ez mindig a vezetési helyzetnek, sebességnek a függvénye, amelyet a Toyota tökéletes rendszere önműködően kapcsol. Városban kis odafigyeléssel könnyen elérhető 4,5l körüli fogyasztás. Országúton szintén jól fogyaszt a C-HR, itt 5-5,3 között mértük az átlagot. Autópályán sajnos más a helyzet. Itt a fogyasztás is megnövekszik 6,5-7 liter közé, de ami a legzavaróbb az a kellemetlen és hangos motorzaj. A szívó benzines motor égtelen üvöltésbe kezd minden gyorsításkor, de autópálya tempó esetében ezt nem hagyja abba. Hiába a remek hifi rendszer, amelynek kellemes hangzása remekül betölti az utasteret a városban vagy alacsonyabb tempónál, magas sebességnél ezt is elnyomja a motor üvöltése. Ebben sajnos nem fejlődött a típus. De, mint mondtam, ezzel a motorral elsősorban városi, elővárosi közlekedésre ajánlanám ezt a modellt.
Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,

A C-HR csomagtartója nem túlságosan nagy, 377l, viszont szabályos formájú, ezáltal jól pakolható. Az ülések előre hajtásával pedig tovább bővíthető úgy, hogy a padlószint is teljesen síkban marad.

Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,

Az új C-HR továbbra is remek autó maradt, a telefon integrálásával pedig kiküszöböltek egy régen zavaró hiányosságot. A sportos vezetést ez a motor nem adja meg, csupán a formát, de a ráncfelvarrás során megkapott új 2.0l-es hybrid valószínűleg ezen a téren is komolyat lép előre. Bízom be

Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive - Autó & Motor - MOBILITY - new toyota chr, toyota chr, toyota chr 1.8, toyota chr executive, toyota chr hybrid, toyota chr teszt,
nne, hogy hamarosan azt is tesztelni tudjuk. Addig pedig marad, nem utolsó sorban a környezetvédelem.

  • new toyota chr toyota chr toyota chr 1.8 toyota chr executive toyota chr hybrid toyota chr teszt

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Továbbra is a jövőt mutatja – Toyota C-HR plug-in hybrid GR Sport Premier Edition - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Továbbra is a jövőt mutatja – Toyota C-HR plug-in hybrid GR Sport Premier Edition
    • Autó & Motor
    Célba ért – Toyota C-HR Selection 2.0 Hybrid - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Célba ért – Toyota C-HR Selection 2.0 Hybrid
    • Autó & Motor
    Csak hátra ne kelljen ülni – Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    A férfi nem készen érkezik - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A férfi nem készen érkezik
    • Keresd a nőt!
    Meditáció kezdőknek - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Meditáció kezdőknek
    • Stylelife
    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod
    • Keresd a nőt!
    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?
    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?
    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!
    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.
    Széllel szemben – BMW Z4 M40i
    Citromos‑fokhagymás garnélás linguine
    Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet

    Kapcsolódó cikkek

    Továbbra is a jövőt mutatja – Toyota C-HR plug-in hybrid GR Sport Premier Edition

    Továbbra is a jövőt mutatja – Toyota C-HR plug-in hybrid GR Sport Premier Edition

    Célba ért – Toyota C-HR Selection 2.0 Hybrid

    Célba ért – Toyota C-HR Selection 2.0 Hybrid

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    A jövő autója okosabb, kényelmesebb és fenntarthatóbb

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    Milyen autópálya matricát érdemes venned a nyárra?

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    A SsangYong gyártója, a KGM értékesítési rekordot ért el 2024 áprilisában

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    BYD ATTO 3: Egy szuper elektromos crossover és ami mögötte van

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    4 kihagyhatatlan autós kiegészítő 30 ezer forint alatt

    Legolvasottabb írások

    A férfi nem készen érkezik

    A férfi nem készen érkezik

    Meditáció kezdőknek

    Meditáció kezdőknek

    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod

    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod

    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?

    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!

    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!

    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

    Széllel szemben – BMW Z4 M40i

    Széllel szemben – BMW Z4 M40i

    Citromos‑fokhagymás garnélás linguine

    Citromos‑fokhagymás garnélás linguine

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia