Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.menstyle.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • ÉN
    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok
  • MOBILITY
    • Autó & Motor
  • BODY & SPORT
    • Mindent a testnek
  • STYLENEWS
    • Kikapcsoló
    • Kultúra
  • ÉLETÉRZÉS
    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei
  • STYLELIFE
    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
Tovább a Style.hu-ra!    
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

Stylelife
Rendezvények - „De még  játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

„De még játékból sem hittem el, hogy ott nem jut egy hely ahol születtem”

Rendezvények
Autó & Motor - Autóval Európában nyáron: pórul járhatunk, ha megszokásból vezetünk

Autóval Európában nyáron: pórul járhatunk, ha megszokásból vezetünk

Autó & Motor
 - Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

Hiába telik az idő, minden párkapcsolaton dolgozni kell

 - Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Tanulj a veszteségből: 5 dolog, mely a veszteség hatására jobb emberré formál

Autó & Motor - Szinte tökéletes, mégis M, mint megosztó – BMW M5

Szinte tökéletes, mégis M, mint megosztó – BMW M5

Autó & Motor
Hight tech - Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai és okosórái

Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai és okosórái

Hight tech
Autó & Motor - Gen-E,  a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Gen-E, a városi nagymacska – Kipróbáltuk az elektromos Ford Pumát

Autó & Motor
 - Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Mindenki sérül egy háromszöghelyzetben - Ezt tanítja egy szeretői kapcsolat

Autó & Motor - Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Az első lépcsőfok is magas az 1000-es BMW-k világában: 2025-ös BMW S1000R

Autó & Motor
 - Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Az örök kérdés: Mit akar egy nő?

Autó & Motor - Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Toyota Yaris Cross GR Sport – A Kis SUV, Amiben Megvan a GR Lelke?

Autó & Motor
  1. Hybridek a hétköznapokban

Hybridek a hétköznapokban

  • 2015. október 10.
  • Komment

Innovatív alternatíva a városban. Munkába járás kapkodás és átöltözés nélkül, mégis igényesen.


Hybridek a hétköznapokban -  -  - hybrid kerékpárok, toys for boys, túra,

Képgalériánkért kattints a fotóra!

Sok szó esik a "hibridekről" és társaikról manapság, de több cikkünk ellenére még mindig nagyon sok a téves gondolat amiket látunk, hallunk. Most nem lesz szó a klónozásról és a gén manipulációról, hiszen a hibrid nem csak egy vonalon lehet tökéletesíteni. Próbálunk pro és kontra érveket is felsorakoztatni, mert azt látjuk nemcsak az árak miatt van alaposabb fenntartása a bringásoknak. Régebben írtunk a pedelec kerékpárokról, de nem tértünk ki az előny, hátrány kérdéskörre csak inkább a technikára fókuszáltunk. Tudjuk, hogy számtalan kategorizálás létezik, ezért ezt most nem tárgyaljuk. Mostani cikkünkben inkább vizsgáljuk meg a létjogosultság és a használat- de hogyan kérdését. Sokan amíg nem próbáltak ilyen modellt elzárkóznak a félelmek miatt, hogy ez így nem is kerékpár és csak akkor vennék ilyet ha 70 éves elmúlok...vagy tökéletesen nemzőképtelenné váltam. Nekik is próbálunk segíteni, de tény, nálunk kipróbálva egy-egy jobb modellt könnyebben magától érthetődővé válik a kérdéskör.

Miért használjunk pedelec-et:

- környezettudatos az üzemeltetése, mert nem füstölög a városban

- napelemről is tölthetjük, így sem atom, sem szénerőművet nem kell szorgalmaznunk vele, illetve a használatával

- egészséges, hiszen a napi testmozgásunk nem úszható meg, hiszen ezek nem elektromos robogók, itt ha mi nem tekerünk a rendszer sem segít

- a vásárlás után nagyon jó a kilóméter költségünk, főleg ha munkahelyen és/vagy napelemmel töltjük újra

- innovatív és fiatalos lehet a megítélésünk, hiszen ez tőlünk nyugatra elfogadott nemcsak az alsóvezetők körében, sőt van ahol már pont a környezeti terhelés mennyisége a trendi szempont. (itthon még vagány a Lamborghini de Svédországban már többlet energiát termelő lakóházakat terveztek)

- Mindenkinek fontos az idő, hiszen jelen tudásunk alapján véges az egyén számára, ki ne ismerné az érzést, mikor a dugóban ülünk az amúgy nagyon drága autónkkal és pont nem érünk oda a fontos megbeszélésre. Time Management mondanák a nagy "sikeroktatók" és igazuk is lenne, hiszen még Budapest méretű városban sem lehet könnyen autóval jobb időt futni mint mondjuk egy 45km/h-s pedelec-kel.

- akusztikai és hangterhelést sem teszünk az amúgy is túl zajos környezetünkre, hiszen ezek az elektromos motorok hallhatatlanul végzik a munkát

- az éves közlekedési költségünket nézve a kezdeti de hosszútávú beruházás után a legjobb kilométer költségeket érhetjük el

- már a 25 km/h-s modellek is, de a 45 km/h-s típusok főleg sokkal kényelmesebbek és gyorsabbak, mint az önerejű kerékpárok

- olyan emelkedőn is átjutunk, amiről rámálmainkban sem akartunk hallani kimehetünk terepre is kerékpározni, hiszen a rendzser segítségével dinamikusan tudunk ott is közlekedni, ahol eddig önerőből elakadtunk

- ma már összteleszkópos, elektromos rásegítő rendszerrel megáldott modellek is léteznek

- megoldható a 2-3 gyermek szállítása is környezet tudatosan

- nagyon előnyös személyes juttatás lehet cégek számára egy-egy ilyen kerékpár vásárlása illetve használatra való átengedése a cégen belüli személyeknek, azon kívül, hogy kifejezi a cég kultúráltságát és felelősségteljes gondolkodását a környezettudatosság terén, ráadásul rezsi költséget növel az elektromos akkumulátorok feltöltése...(speciális juttatás)

- garantáltan megszabadulunk a felesleges kilogrammoktól ha napi 20-30 percet kerekezünk csak a munkába menet és ugyanennyit vissza

- hiába érezzük, hogy csak magatehetetleneknek való a rendszer pontosan belátható, hogy 45 km/h-val átlagos ember nem tud izzadtságmentesen eljutni A-ból B-be kerékpárral, tehát komfortos a használata

- olyan területeken, utakon tudunk közlekedni, ahol autóval soha nem tudunk behajtani

- ki tudjuk szellőztetni a fejünket rekreációs jelleggel is akár

- kisebb helyen fér el mint egy autó vagy mint egy motor, sőt a 25-26 kilógrammnak hála akár az emeleti lakásunkba is felvihetjük, nem aggódva azon, hogy ellopják-e a házunk elöl

- Egy jó autó árának még így is csak ötöde, tizede a hibrid kerékpár ára!!

Miért ne használjunk pedelec-hibrid kerékpárt:

- a minőségi, tartós darabok inkább csak 2000 Eurótól indulnak, ami árfolyam függvényében olyan 600.000 Ft felett értelmezhető

- esőben fel kell öltöznünk rajta, nem úgy mint az autónkban

- hiányos a magyar közlekedési morál, így aki nem tud előzékenyen, defenzíven vezetni annak veszélyes a közlekedés főleg ha nem tud végig kerékpár úton haladni

- egy-egy jobb modell drága, tehát nagyon kell óvnunk a lopástól, illetve ha mégis más használja tovább, mint akinek szántuk az világháborús bombatölcsér méretű krátert tud ütni a család költségvetésén, amit a következő havi fagyipénz bedobásával nem mindig tudunk orvosolni (kivéve fagyi gyártók)

- itthon még van, aki a kivagyiság mérését Rolexben, Mercédeszben tudja csak skálázni, tehát náluk nem nyom latba egy-egy kerékpár, még akkor sem ha hozzánemértésében nem látja, hogy 2 milliót is költhettünk rá. Az Ő szemükben, aki teker az CSÓRÓ, van mondjuk némi szikra itt is már, sőt egész jó kis "polgárpukkasztásokat" lehet kezdeményezni, amikor kiderül a kerékpárunk többe került mint az Ő nyugati, levetkőzött, romhalmaz autója

- 4 gyermek szállítása nehézkes

- drágább mint a hagyományos "nagyáruházi" kerékpár, sőt tudjuk, hogy kínai robogóból is "kettőt kapok" ennyiért....(de milyet is?)

- az akkumulátor csomag ciklustól függően 5-7 év alatt tönkre mehet, főleg ha nem is törődünk vele megfelelően

Happy ending: Magamat is beleértve több "ex" kerékpárost is kérdeztem sőt teszteltem a témában, egyöntetű vélemény volt a húúúú azt a ....., ez ilyet tud!? Nem kell Albertnek lenni és Einsteinnek sem, hogy belássuk a rásegítéses rendszer nemcsak az idősek privilégiuma, ezért a gyártók nagyon komoly, összteleszkópos MTB modelleket is gyártanak az ambíciózusabb közönségnek. Ne fogjuk vissza magunkat, ha ki akarnánk próbálni egyet! (még szíjhajtásos modelt is találunk a piacon!)

evobike.hu

  • hybrid kerékpárok toys for boys túra

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!


Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Alsó-Ausztria: startol a bringa-szezon, új élmények vizek és ízek mentén - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Alsó-Ausztria: startol a bringa-szezon, új élmények vizek és ízek mentén
    • Stylelife
    Hosszú bringatúrára készülsz? - Utazás, divat, életmód, stílus
    Hosszú bringatúrára készülsz?
    • Utazás
    Hybridek a hétköznapokban
    Miért baj, ha kényelmes is?
    Heti Top 10A hét legjobb írásai
    A férfi nem készen érkezik - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A férfi nem készen érkezik
    • Keresd a nőt!
    Meditáció kezdőknek - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Meditáció kezdőknek
    • Stylelife
    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod
    • Keresd a nőt!
    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?
    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?
    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!
    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.
    Széllel szemben – BMW Z4 M40i
    Citromos‑fokhagymás garnélás linguine
    Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet

    Kapcsolódó cikkek

    Alsó-Ausztria: startol a bringa-szezon, új élmények vizek és ízek mentén

    Alsó-Ausztria: startol a bringa-szezon, új élmények vizek és ízek mentén

    Hosszú bringatúrára készülsz?

    Hosszú bringatúrára készülsz?

    Miért baj, ha kényelmes is?

    Miért baj, ha kényelmes is?

    Tizennégymillió forintért láthatod a Titanicot

    Tizennégymillió forintért láthatod a Titanicot

    További cikkek

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

    5 helyzet, amikor egy okosotthon eszköz igazán jól jön!

    5 helyzet, amikor egy okosotthon eszköz igazán jól jön!

    Mozivászon helyett: mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG

    Mozivászon helyett: mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait

    A tévé, ami még kikapcsolt állapotban is hozzátesz az enteriőrhöz

    A tévé, ami még kikapcsolt állapotban is hozzátesz az enteriőrhöz

    Szemre való választás - Hogyan találjuk meg a megfelelő monitort?

    Szemre való választás - Hogyan találjuk meg a megfelelő monitort?

    Legolvasottabb írások

    A férfi nem készen érkezik

    A férfi nem készen érkezik

    Meditáció kezdőknek

    Meditáció kezdőknek

    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod

    A manipuláció nagymesterei - azaz így vedd észre, hogy egy pszichopatával van dolgod

    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?

    A mindfulness csodája: hogyan formálja újra az életünket?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Mit tehet egy férfi a fiatalságának megőrzése érdekében?

    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!

    Egy év a szépség és az egyediség jegyében: A Lipbar by TOMAN ünnepli első születésnapját!

    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

    Mi történik a héten? 2025.07.28-08.03.

    Széllel szemben – BMW Z4 M40i

    Széllel szemben – BMW Z4 M40i

    Citromos‑fokhagymás garnélás linguine

    Citromos‑fokhagymás garnélás linguine

    Kövess minketStyle közösség

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legrissebb cikkek

    ÉN

    • Divathírek
    • Apa mappa
    • Ápolt vagyok

    MOBILITY

    • Autó & Motor

    BODY & SPORT

    • Mindent a testnek

    STYLENEWS

    • Kikapcsoló
    • Kultúra

    ÉLETÉRZÉS

    • Egészség
    • Mindent egymásért
    • A kényeztetés eszközei

    STYLELIFE

    • Interjúk
    • Utazás
    • Otthon & Design
    • Gasztronómia
    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • ÉN
      • Divathírek
      • Apa mappa
      • Ápolt vagyok
    • MOBILITY
      • Autó & Motor
    • BODY & SPORT
      • Mindent a testnek
    • STYLENEWS
      • Kikapcsoló
      • Kultúra
    • ÉLETÉRZÉS
      • Egészség
      • Mindent egymásért
      • A kényeztetés eszközei
    • STYLELIFE
      • Interjúk
      • Utazás
      • Otthon & Design
      • Gasztronómia